Jw83 skrev 2014-12-02 16:18:51 följande:
Nej men fördomar och hat. Du kanske missade att jag skrev att du spred fördomar..
Jag kan länka till varenda tråd du startat för att visa min poäng. Men dessa citat är ju redan bevis på kvinnohat och fördomar.
Så ja. När du hatar kvinnor så är det väl helt logiskt att ingen kvinna vill vara nära dig?
Vill du vara nära folk som hatar dig? Är det ok att hata dig enbart pga kön eller yttre attribut?
Nej. Men du får tydligen hata människor du inte känner hur mycket du vill.
Jag tycker att en person som är hatisk och sprider fördomar är en nolla. Jag dömmer människor utifrån deras handlingar. Och du dömmer folk utifrån deras kön.
Du kallar andra tappade för att dom har en annan åsikt. Men du kan inte ta att någon kallar dig för nolla.
Det är ni som tolkar det som kvinnohat, jag tolkar det som sunt förnuft. Det jag skriver stämmer, jag har inte skivit att ni är slampor som bör dö etc, bara att ni har höga krav (hallå det är ju sant).
Jag hatar inte min syster och mamma, de är kvinnor, vad konstigt...
De "hatar" mig, jag "hatar" dom, vi kan byta ut orden mot "vill inte ha något att göra med varanndra".
Alla hatar mig för att jag är ful och dum.
Jag är inte hatisk jag sprider inte fördomar, jag säger att kvinnor har höga krav eftersom så många raggar på dom, kvinnor vill ha en bra man, hur kan detta vara fel att påstå.
Du anser dig ha rätten att mobba folk alltså. Då är det du som är nollan. Du kallar mig alltså nolla för att jag tycker att tjejer har höga krav (vilket dom har).
Jag dömer dom inte på ett hemsk sätt, det enda jag säger är att dom har höga krav. Det är ju därför jag är oskuld.
Jag skrev tappade för att ni har mobbat mig sedan jag började skriva här, jag har faktiskt också känslor och kan bli sur.