• habiti

blev kallad för nolla idag

för att jag är oskuld - av en feminist.

varför är man en nolla om man är oskuld? varför är det så viktigt att ha sex? varför hatar kvinnor mig för att jag är oskuld?

är inte feminister emot sexism? varför detta skadliga fokus på om killar är oskulder eller inte?

varför är människor så elaka? varför bryr dom sig? var e all kärlek?

är någon oskuld eller lösaktig så bryr jag inte, jag tycker om båda och respekterar dom. men varför ska jag som oskuld få utstå hån? varför ser folk ner på mig för att jag är oskuld? varför är jag minre värd? varför får jag alltid höra att jag är en loser/nolla för att aldrig haft en sak som heter sex?

hur kan feminister vara så hatiska mot vita män som redan ligger ner och ber om nåd?

• Svar på tråden blev kallad för nolla idag
  • Jw83

" MAN MÅSTE vara på ett visst sätt för att få en kvinna. men kraven på dom själva finns inte. dom duger som dom är heter det. fyfan alltså. hatar kvinnor av hela mitt hjärta. hade jag inte varit kåt så hade jag inte brytt mig om dom. dom har ingen logik. bortskämda jävlar är dom."

Ett exempel.

• Jw83

"du är ju vänster, så jag förstår dig. ni hatar allt med kärnfamiljen." Ett annat

• Bunny on speed

TS, det finns en här som kallar sig Johannessss. PMa honom, han vet allt om hur det är att kallas nolla.

....är vad jag tänkte skriva när jag såg rubriken. Sedan såg jag vem som författat tråden. Jag blev inte förvånad.

Bunnies, it must be bunnies!
  • Ogago
    Jw83 skrev 2014-12-02 06:53:58 följande:

"Ni är helt tappade." www.familjeliv.se/forum/thread/74267475-14-cm-och-smal-kuk-far-kvinnor-att-fly-i-panik/1

Okej, nu fattar vi.

Habiti - loser.
    Jw83 - winner.

Habiti, du är helt klart annorlunda. Ju snabbare du inser detta ju snabbare kan du börja fungera i ett socialt sammanhang. Om du inte inser att du är annorlunda så kommer du alltid att förbli marginaliserad och du får acceptera att folk kallar dej 'nolla'.
  • habiti
    Ogago skrev 2014-12-02 10:05:57 följande:
    Okej, nu fattar vi.

Habiti - loser.
    Jw83 - winner.

Habiti, du är helt klart annorlunda. Ju snabbare du inser detta ju snabbare kan du börja fungera i ett socialt sammanhang. Om du inte inser att du är annorlunda så kommer du alltid att förbli marginaliserad och du får acceptera att folk kallar dej 'nolla'.
    varför ska jag acceptera att folk mobbar mig bara för att jag är annorlundare? varför vill folk mobba någon som är sämre än dom? vi snackar om vuxna människor här nu, vad får dom ut av det? hur kan du öht ha dessa åsikter? du är medveten om att det inte är lagligt att mobba människor va?

du bevisar bara med din kommentar att människor som mår bra är onda, ni har det bra men ska ändå leta upp folk som mår skit och mobba oss? jag förstår inte hur såna som du tänker.

hade jag varit en perfekt människa som er, så hade jag aldrig gått runt och tryckt ner folk som är "nollor". jag hade snarare hjälpt dom.

verkar som att ni som gillar att trycka ned folk behöver lite motgång i era liv så att ni fattar hur det är.

• habiti
    Jw83 skrev 2014-12-02 06:45:03 följande:

" MAN MÅSTE vara på ett visst sätt för att få en kvinna. men kraven på dom själva finns inte. dom duger som dom är heter det. fyfan alltså. hatar kvinnor av hela mitt hjärta. hade jag inte varit kåt så hade jag inte brytt mig om dom. dom har ingen logik. bortskämda jävlar är dom."

Ett exempel.

detta är sant, dom hatar mig jag hatar dom?
    Jw83 skrev 2014-12-02 06:52:14 följande:

"du är ju vänster, så jag förstår dig. ni hatar allt med kärnfamiljen." Ett annat

kvinnorförhakt ser jag inte här.
    Jw83 skrev 2014-12-02 06:53:58 följande:

"Ni är helt tappade." www.familjeliv.se/forum/thread/74267475-14-cm-och-smal-kuk-far-kvinnor-att-fly-i-panik/1

kvinnioförakt var?

verkar som att folk ser vänster-snack och självförsvar som kvinnorförakt, feminismen har gått för långt.
  • Jw83
    habiti skrev 2014-12-02 15:51:34 följande:

detta är sant, dom hatar mig jag hatar dom?kvinnorförhakt ser jag inte här.kvinnioförakt var?verkar som att folk ser vänster-snack och självförsvar som kvinnorförakt, feminismen har gått för långt.

Nej men fördomar och hat. Du kanske missade att jag skrev att du spred fördomar..

Jag kan länka till varenda tråd du startat för att visa min poäng. Men dessa citat är ju redan bevis på kvinnohat och fördomar.

Så ja. När du hatar kvinnor så är det väl helt logiskt att ingen kvinna vill vara nära dig?

Vill du vara nära folk som hatar dig? Är det ok att hata dig enbart pga kön eller yttre attribut?

Nej. Men du får tydligen hata människor du inte känner hur mycket du vill.

Jag tycker att en person som är hatisk och sprider fördomar är en nolla. Jag dömmer människor utifrån deras handlingar. Och du dömmer folk utifrån deras kön.

Du kallar andra tappade för att dom har en annan åsikt. Men du kan inte ta att någon kallar dig för nolla.
  • habiti
    Jw83 skrev 2014-12-02 16:18:51 följande:
    Nej men fördomar och hat. Du kanske missade att jag skrev att du spred fördomar..

Jag kan länka till varenda tråd du startat för att visa min poäng. Men dessa citat är ju redan bevis på kvinnohat och fördomar.

Så ja. När du hatar kvinnor så är det väl helt logiskt att ingen kvinna vill vara nära dig?

Vill du vara nära folk som hatar dig? Är det ok att hata dig enbart pga kön eller yttre attribut?

Nej. Men du får tydligen hata människor du inte känner hur mycket du vill.

Jag tycker att en person som är hatisk och sprider fördomar är en nolla. Jag dömmer människor utifrån deras handlingar. Och du dömmer folk utifrån deras kön.

Du kallar andra tappade för att dom har en annan åsikt. Men du kan inte ta att någon kallar dig för nolla.
    Det är ni som tolkar det som kvinnohat, jag tolkar det som sunt förnuft. Det jag skriver stämmer, jag har inte skivit att ni är slampor som bör dö etc, bara att ni har  höga krav (hallå det är ju sant).

Jag hatar inte min syster och mamma, de är kvinnor, vad konstigt...

De "hatar" mig, jag "hatar" dom, vi kan byta ut orden mot "vill inte ha något att göra med varanndra".

Alla hatar mig för att jag är ful och dum.

Jag är inte hatisk jag sprider inte fördomar, jag säger att kvinnor har höga krav eftersom så många raggar på dom, kvinnor vill ha en bra man, hur kan detta vara fel att påstå.

Du anser dig ha rätten att mobba folk alltså. Då är det du som är nollan. Du kallar mig alltså nolla för att jag tycker att tjejer har höga krav (vilket dom har).

Jag dömer dom inte på ett hemsk sätt, det enda jag säger är att dom har höga krav. Det är ju därför jag är oskuld.

Jag skrev tappade för att ni har mobbat mig sedan jag började skriva här, jag har faktiskt också känslor och kan bli sur.
  • Jw83
    habiti skrev 2014-12-02 16:33:06 följande:

Det är ni som tolkar det som kvinnohat, jag tolkar det som sunt förnuft. Det jag skriver stämmer, jag har inte skivit att ni är slampor som bör dö etc, bara att ni har  höga krav (hallå det är ju sant).

Jag hatar inte min syster och mamma, de är kvinnor, vad konstigt...

De "hatar" mig, jag "hatar" dom, vi kan byta ut orden mot "vill inte ha något att göra med varanndra".

Alla hatar mig för att jag är ful och dum.

Jag är inte hatisk jag sprider inte fördomar, jag säger att kvinnor har höga krav eftersom så många raggar på dom, kvinnor vill ha en bra man, hur kan detta vara fel att påstå.

Du anser dig ha rätten att mobba folk alltså. Då är det du som är nollan. Du kallar mig alltså nolla för att jag tycker att tjejer har höga krav (vilket dom har).

Jag dömer dom inte på ett hemsk sätt, det enda jag säger är att dom har höga krav. Det är ju därför jag är oskuld.

Jag skrev tappade för att ni har mobbat mig sedan jag började skriva här, jag har faktiskt också känslor och kan bli sur.

Har vi tolkat det som kvinnohat? Har vi misstolkat dig? Hur ska vi annars tolka:

" fyfan alltså. hatar kvinnor av hela mitt hjärta. hade jag inte varit kåt så hade jag inte brytt mig om dom. dom har ingen logik. bortskämda jävlar är dom."

Du skriver " hatar kvinnor av hela mitt hjärta" sedan påstår du att vi misstolkar detta när vi kallar det kvinnohat?

Det är inte dina läppars fel, feminismens fel eller din kuks fel att du inte får tjejer. Det är för att du "hatar kvinnor av hela ditt hjärta" och bara bryr dig om dom för att du är "så kåt". Verkar du som en kärleksfull man som en kvinna vill leva med? Nej. Efter dina uttalande så vore en kvinna dum om hon ens pratade med dig.

Sedan ursäktar du ditt beteende med att det minsann är så synd om dig... Du förstår inte att kvinnor kan känna sig hotade och hatade av dina uttalande.

När du skriver dumma saker om andra, och dom kallar dig nolla, så är det mobbing?

När du skriver dumma saker om andra och kallar dom tappade så är det för att du har känslor? Förstår du dubbelmoralen?
Svar på tråden blev kallad för nolla idag