Jw83 skrev 2014-12-02 17:17:39 följande:
Har vi tolkat det som kvinnohat? Har vi misstolkat dig? Hur ska vi annars tolka:
" fyfan alltså. hatar kvinnor av hela mitt hjärta. hade jag inte varit kåt så hade jag inte brytt mig om dom. dom har ingen logik. bortskämda jävlar är dom."
Du skriver " hatar kvinnor av hela mitt hjärta" sedan påstår du att vi misstolkar detta när vi kallar det kvinnohat?
Det är inte dina läppars fel, feminismens fel eller din kuks fel att du inte får tjejer. Det är för att du "hatar kvinnor av hela ditt hjärta" och bara bryr dig om dom för att du är "så kåt". Verkar du som en kärleksfull man som en kvinna vill leva med? Nej. Efter dina uttalande så vore en kvinna dum om hon ens pratade med dig.
Sedan ursäktar du ditt beteende med att det minsann är så synd om dig... Du förstår inte att kvinnor kan känna sig hotade och hatade av dina uttalande.
När du skriver dumma saker om andra, och dom kallar dig nolla, så är det mobbing?
När du skriver dumma saker om andra och kallar dom tappade så är det för att du har känslor? Förstår du dubbelmoralen?
Men torka tårarna.
Kvinnor har sedan jag föddes varit en jävla pain in the ass och mobbat mig livet igenom.
Ni hatar mig till 100 %, vad konstigt då att jag kanse skrev en arg kommentar en gång (jag gav ju bara igen).
Hur kan det inte vara mina läppars fel när folk tittar på dom och skrattar och pekar och tar foto? Folk har FRÅGAT mig om jag har sugit kuk, vilket läppstift jag bär, hur kan jag ha så röda läppar etc.
Klart som fan att kvinnor då tar avstånd från mig då mina läppar skriker kvinnlighet något kvinnor inte vill ha hos män, kvinnor söker efter manlighet då de själva sprutar av kvinnlighet.
Kuk är det viktigaste på mannen när det kommer till Sex. Det är kuken som ska knulla inte mitt hår. En liten kuk känns inte ett skit och är ett stort turn-off.
En kvinna vill att mannen ska ha en helt jävla normal kul eller stor kuk, det råder det ingen tvivel om.
Tjejer pratar kuk precis som killar pratar fitta. Tjejer berättar inte till varanndra om hur bra små kukar är, dom pratar om stora/mellan kukar på ett positivt sätt.
Feminismen är bra, men jag gillar ej att alla vita män skuldbeläggs. Jag våldtar inte er och jag förtrycker ingen. Jag är den som förtrycks av män och kvinnor pga hur jag ser ut.
Intresant att du vet påstår dig veta varför jag bryr mig, du/ni skriver alltid till mig vad jag tänker etc...och ni kallar mig SJUK? Ni tror ni har superkrafter.
Så nej...inte kåthet...utan för att jag faktsikt vill ha en familj. Men detta gör mig alltså till en kvinnohatare? För att jag vill ha barn och fru och fira jul? Vänster-logik är väl detta.
Kvinnor vet inget om mina uttalande på internet, de ser mitt ansikte, de kan inte läsa min hjärna på dess historik. De finner mig ful och äcklig och tar avstånd. Många tjejer har sagt till mig att jag är så fruktansvärt jävla ful.
Jag skriver dock inte dumma saker, det är ni som tolkar det så och väljer då att mobba mig. Du resonerar konstigt. Tänk logiskt. Läs mina inlägg och analysera dom.
Ni mobbar mig, retar mig, jag skriver ni är tappade. Hört talas om självförsvar?
Du/ni är 100 st och jag är helt ensam, ni gaddar ihop er och snackar en massa goja om saker ni öht inte vet något om. NI pratar om mitt privatliv och berättar för mig vad jag tänker, vad jag gör, var jag går, allt.
Ni är inte gud. Ni är inte mig. Ni vet inte vad jag gått igenom. Ni vet hur jag ser ut. Ni vet ingenting. Ni ser hela världen ur era ögon där ni födddes med silversked i munnen och kan få partners hur lätt som helst och ni ser bra ut. Jag är ful och dum. Jag har inte samma möjligheter. Folk bemöts på olika sätt. Jag är ful och bemöts som ett monster som borde dra åt helvete.