• Anonym (allagillarolika)

Fisting

Lägg gärna med er ålder i kommentarer.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fisting
  • Anonym (Fistfull of lust)

Man snart 50. Gillar att se min kvinna njuta och spruta som hon bara gör när jag fistar henne. Lika grymt att känna hennes näve glida in och massera prostatan samtidigt som hon runkar och suger mig Tungan ute

• Anonym (R)

Kvinna, 28. Över min döda kropp. Tycker 2 fingrar är på gränsen till smärtsamt.

• Anonym (man)

man27 aldrig varit med om det.. men tycker själv om att testa större o större saker i rumpan, både på fröken och en själv. ;)

• Anonym (Tjej)
    Anonym (R) skrev 2014-12-02 10:49:45 följande:

• villbusa
    Anonym (R) skrev 2014-12-02 10:49:45 följande:

Nej det är ju klart, men nu är ju ni kvinnor precis som vi män ganska olika skapta, klart man inte vill spräcka en tight och trång kvinna som dig, men det finns ju de som är betydligt rymligare, och som faktiskt njuter av att bli ordentligt fyllda.

Skulle ju aldrig göra något mot kvinnans vilja......
  • Anonym (XX)

Vi jobbar på det. Min man har extremt stora händer och jag är väldigt liten och nätt så hela går inte in ännu men snart så!!! Gillar det grymt mycket. Får helt galna orgasmer och ibland fontän!! Gillar att göra det på mannen oxå och även han blir helt vild!!!!

• Anonym (Fistfull of lust)
    Anonym (XX) skrev 2014-12-02 17:47:40 följande:

Vi jobbar på det. Min man har extremt stora händer och jag är väldigt liten och nätt så hela går inte in ännu men snart så!!! Gillar det grymt mycket. Får helt galna orgasmer och ibland fontän!! Gillar att göra det på mannen oxå och även han blir helt vild!!!!

Så ska det låta! Härligt att höra!! Go Girl Go!!!
  • Anonym (Ja tack)

Kvinna 33 år hållt på med fisting i 7 år och får vansinnigt galna orgasmer av att ha min mans hand i fittan. Fisting handlar inte om trångt eller rymligt, det handlar om kontroll och fullständig tillit till den som utför fistingen samt att den som utför ska kunna ha fullständig tillit till mottagaren att hon/han ska guida och tala om när det känns bra eller dåligt. Kan man inte lita på varandra så funkar det inte. Alla fittor är töjbara och anpassningsbara men kan inte kvinnan slappna av eller lita på sin älskare så är ju fittan stängd. Och kan man inte få in mer än 2 fingrar så kan ju inte en kuk komma in heller.

• Anonym (R)
    Anonym (Ja tack) skrev 2014-12-02 19:37:28 följande:

Kvinna 33 år hållt på med fisting i 7 år och får vansinnigt galna orgasmer av att ha min mans hand i fittan. Fisting handlar inte om trångt eller rymligt, det handlar om kontroll och fullständig tillit till den som utför fistingen samt att den som utför ska kunna ha fullständig tillit till mottagaren att hon/han ska guida och tala om när det känns bra eller dåligt. Kan man inte lita på varandra så funkar det inte. Alla fittor är töjbara och anpassningsbara men kan inte kvinnan slappna av eller lita på sin älskare så är ju fittan stängd. Och kan man inte få in mer än 2 fingrar så kan ju inte en kuk komma in heller.

Det är "vassare" och "kantigare" med två fingrar än med en kuk. Jag litar också på min man, men det går inte ändå. Kommer hårdast av 1 finger. Jag tror inte att ALLA fittor är "rymliga" (i brist på bättre ord) och töjbara nog att fistas. Ser i alla fall ingen poäng i att töja ut min under en lång period för att klara fisting heller då jag ej tänder på det.
  • Anonym (Ja tack!)

Kvinna, 32. Har blivit fistad flera gånger och älskar det! Det tog ett tag innan hela handen gick in, det handlar om att vara försiktig och känna vad kroppen klarar. Får helt galet starka orgasmer och min man älskar att känna hur min fitta klämmer runt hans hand när jag kommer. Efteråt är jag otroligt känslig inuti och att knulla blir ännu skönare. Upplever också att jag faktist blivit tightare av det.

Svar på tråden Fisting