Fisting
Lägg gärna med er ålder i kommentarer.
Lägg gärna med er ålder i kommentarer.
Bra slappfittor kan få in en näve men max. där är bra, min vill bara ha kuk nu.
I ändan är det omöjligt och mest fantasier.
Har fistat min fru i många år och vi gillar det båda två. Händer inte varje gång vi har sex men lite då och då när stämningen är den rätta och ungarna sover...
I början vågade hon inte riktigt erkänna att det var skönt, för snuskigt och socialt otänkbart (lite som att man inte uttalar att man gillar analsex) så hon låtsades "somna" när vi närmade oss fler fingrar än fyra. Hon påstod att hon inget minns men att det var helt ok att jag fortsatte med det. Men fittan och resten av kroppen sov minsann inte... Vaknade till lite senare när orgasmen ebbat ut.
Numera är det hon som oftast tar initiativet om hon är "på" eller ej och något tvivel på om hon är vaken föreligger definitivt inte. Men det har gjort det möjligt för oss att komma över "skamtröskeln". Kanske inte för alla men för oss.
Tjej 34 år. Aldrig i livet, ser hemskt smärtsamt ut och jag förstår inte riktigt poängen. På vilket sätt blir det skönt/skönare? Vill någon förklara?
Man 52. Har varit med om det med tre kvinnor i mitt liv. Två i åldern runt 40 nånting och en runt 20 år. Det har inget med att äldre kvinnor är mer "slappa" utan det avgörande är 1) att hon har förmågan och storleken och 2) att hon vill och gillar det. Med det sagt betyder det inte att hon är slapp utan snarare att naturen har gett henne en muskulatur som tillåter det. Alla har vart "normaltajta" vid vanligt sex. Men sen har de haft en möjlighet att öppna och töja sig när vi har testat fisting. Självklart har det inte varit något vi genomförde på första försöket utan snarare något som har vuxit fram. Det har även gjort att vi har kunnat kommit förbi "skamtröskeln" som Skurt nämner och jag känner igen. Och ja, fisting är inget som vi gjorde regelbundet utan när humöret föll på. Något som inte är så konstigt egentligen är att alla tre med tiden började uppskatta väldigt stora dildos också.
På frågan från Mamori kan jag bara svara det som kvinnorna har berättat för mig. Att det är känslan av att bli uppfylld kombinerat med en liten del smärtblandad njutning som försvinner efter en stund. Samt att man kan komma åt den omdiskuterade "G-punkten på ett mer bestämt sätt. Kanske även tabut gör sitt till också. Långtifrån alla gillar detta så det får man respektera. Och om hon inte har lusten, eller förmågan så skall man inte försöka övertala eller tvinga sig till det. Det finns ju så mycket annat att göra i sängen.
För att fisting skall vara en njutning så måste båda vara fult insatta i hur kvinnans kön fungerar och en del anatomikunskap också. Det handlar inte om att köra en knytnäve in och ut utan snarare om långsamma försiktiga smekningar med fingrar tills man når den punkt där man börjar använda handen och att sedan växla mellan hand och fingrar. Den som utför det måste också vara medveten om hur man skall använda handen, när man skall vilka in fingrarna, var de skall ta vägen. Att hela tiden läsa av den man fistar. Veta vilket håll man skall töja mot (nedåt och inte upp mot blygdbenet). Men om hon inte vill så respektera detta och gör något annat istället.
Skumt ändå... Jag förstår att det kan bli mindre smärtsamt eller kanske inte alls om man gör rätt men avsaknade av något dåligt gör det ju inte bra.... Det kanske är så att vissa tjejer bara inte gillar det. När jag har sex med kille som är ganska grov tycker jag att det är lite jobbigt också. Det går ju och det är skönt och så men hade han varit mindre grov hade det varait skönare. När jag blir liksom helt uppspärrad så tappar jag mest känseln i huden där, kan inte knipa åt och det blir sämre. Eller tänker jag fel?
Fisting ska väl betyda och stoppa in hela handen så de måste vara små och vara en slappfitta som fött många barn, i analen är det omöjligt.
Fingerpulla är en annan sak hur många man får in.
Googlade och såg äckligt ut på bild men är antagligen skönt med glidmedel, min hona njöt verkligen ju grövre jag var, analen verkar inte trevligt. Vaginan ska kunna föda barn, analen bara släppa ut skit så att gräva där verkar inte hygieniskt precis.
Vaginan har mest känsel och vad kan en kuk ha där att göra efter fisting, fingerpulla före är mer normalt.
Nyfiken på hur gamla du kvinnor är svarat "ja tack". Min erfarenhet är att nästan bara 40+ kvinnor, eller de som fött barn uppskattar det. Yngre är väl helt enkelt för tajta i knullhålet.
Nyfiken på hur gamla du kvinnor är svarat "ja tack". Min erfarenhet är att nästan bara 40+ kvinnor, eller de som fött barn uppskattar det. Yngre är väl helt enkelt för tajta i knullhålet.
Noo..to creepy..
Du kanske bör ta en kurs i hur kvinnokroppen fungerar. Trodde inte ens det fanns sån okunskap 2014. Pinsamt
Vi tar det igen. Det finns ingen direkt koppling mellan att ha fött barn och att gilla och kunna bli fistad. Inte heller att man måste vara slapp. Däremot skiljer det mellan individer hur man är skapt där nere. Men kanske främst om man gillar det eller inte. Precis lika lite som att de som gillar att bli fistad gillar analsex eller klarar av det. Inte om man tittar på den stora gruppen och inte på en unik individ.
Bra slappfittor kan få in en näve men max. där är bra, min vill bara ha kuk nu.
I ändan är det omöjligt och mest fantasier.
Med tillit, stabilt förhållande och ett öppet sinne kommer man långt.
Min fru blundade och slöt sig första gången hon såg en dildo, nu har hon flera och vill helst att jag "kör"
Analsex fanns inte på kartan i början men genom nyfikenhet och att jag själv visste hur skönt det var började vi experimentera. Nu kan hon inte leva utan men självklart bara lite då och då.
Fisting visste varken hon eller jag något om i början, men tack vare att hon föredrar stor kuk/dildo så började vi med fler och fler fingrar och tillslut större delen av handen. Jag har rediga dasslock till händer så tummen får snällt vänta utanför, ÄN.
Tack vare fistingen har hon börjat spruta när hon kommer.
Och när hon lärde sig spruta så kommer hon numera hur lätt som helst och ibland kanske 15 gånger under akten.
Under tiden har jag utvecklat mig själv och inser att jag gillar saker jag inte visste fanns för några år sedan. Det är pinsamt för vissa som ser saker svart eller vitt och inte inser hur dumt de resonerar. Jag håller med föregående talare om att man ska göra det man gillar och såklart inte tjata sig till någonting men med mitt exempel vill jag få sagt att genom ett öppet sinne och att berätta sina fantasier för varann väcker man ibland den andres lust att prova. Man kan aldrig veta säkert om man just öppnat en dörr till en ny värld. Så det jag vet säkert att jag inte vet