• mellimalli

Fillers i läpparna?

Hej. Jag har helt ok läppar.. Jag HAR läppar som syns.. men är ändå sugen på att förstora dom en aning. Alltså med det minsta måttet.. 

Min kompis har gjort sina hon använde 1mg.. hon sa att det var minsta men hon har verkligen så att det syns att de e fejk. En annan kompis gjorde också och det såg helt naturligt ut... 

Vet inte om jag vågar för jag vill ju inte förstöra mitt utseende.. 

Nån som har gjort detta? Med minsta. Hur blev det? Hur länge höll det? Blev ni nöjda? Ser det naturligt ut? Vad betalade ni?

Har så många frågor..

Såg även att det fanns på lets deal för 1200kr men folk säger att man inte skall köpa där eftersom det kan vara outbildade läkare osv.. läste nånstans att en tjej som gjort läpparna gick till en läkare som visade sig inte allt vara utbildad och förstörde hennes läppar!!! Blir ju rädd.. 

Ni som gjort läpparna snälla kom med råd! Är verkligen sugen på detta. TACK{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Fillers i läpparna?
  • Linae86

Ja absolut, alla har rätt till en egen åsikt men när det gäller folks utseende tycker jag faktiskt att man kan va tyst om man inte har något positivt att säga om man inte själv ber om en åsikt. Jag kan hålla med om att vissa fyller för mycket men det är ju upp till dom och inget som jag behöver uttala mig om :) Tycker dina läppar ser fina ut iaf :)

• mellimalli

Fyllt på mer! ÄR SÅ JÄVLA GLAD DET BLEV SÅ SJUUUUUUKT BRA!!!!!!!! Nu tänker jag vänta i x antal v /mån innan jag fyllar på 1 ml igen :))) Så glad är jag nu. Gjorde ju bara kontur innan nu är det verkligen fyllt! Grymma är dom på det där stället!

• Anonym (h)
    mellimalli skrev 2015-01-06 15:25:14 följande:

Fyllt på mer! ÄR SÅ JÄVLA GLAD DET BLEV SÅ SJUUUUUUKT BRA!!!!!!!! Nu tänker jag vänta i x antal v /mån innan jag fyllar på 1 ml igen :))) Så glad är jag nu. Gjorde ju bara kontur innan nu är det verkligen fyllt! Grymma är dom på det där stället!

Visa bild!!

Är det lets deal erbjudande?
  • mellimalli

Nej det är inget lets deal erbjudande gick bara tilbaka till samma klinik å fick samma pris eftersom jag är "stammis" där nu ;)

Okej då.. såhär ser det ut nu: (*gömmer mig för alla moraltanter*)

Nu tänker ni "överläppen är större bläää" Men jag fyllde faktiskt båda. Anledningen till att överläppen är större är för att den är svullen. Om ni kollar på hur det såg ut innan:

Så är det där "m:et" som jag kallar det i överläppen borta :) den är mer rak nu.. mer "läpp" in my opinion :D  Är jätte nöjd och det var det här jag var ute efter! Visst det ser int naturligt ut nu men helvete vad snyggt! Peace out.

(Vf blev den första bilden så liten? :O)

• Anonym (h)
    mellimalli skrev 2015-01-06 16:26:53 följande:

Nej det är inget lets deal erbjudande gick bara tilbaka till samma klinik å fick samma pris eftersom jag är "stammis" där nu ;)

Okej då.. såhär ser det ut nu: (*gömmer mig för alla moraltanter*)

Nu tänker ni "överläppen är större bläää" Men jag fyllde faktiskt båda. Anledningen till att överläppen är större är för att den är svullen. Om ni kollar på hur det såg ut innan:

Så är det där "m:et" som jag kallar det i överläppen borta :) den är mer rak nu.. mer "läpp" in my opinion :D  Är jätte nöjd och det var det här jag var ute efter! Visst det ser int naturligt ut nu men helvete vad snyggt! Peace out.

(Vf blev den första bilden så liten? :O)

Snyggare när det där M:et minskat. Hur mycket betalade du? Vilken mängd injicerade eu förra gången och nu?
  • mellimalli
    Linae86 skrev 2015-01-06 16:35:44 följande:

Jag tycker det blev skitsnyggt!! :) Tummen upp! Mer läppar åt folket ;D

Tack älskar de :D
    Anonym (h) skrev 2015-01-06 16:35:48 följande:
    Snyggare när det där M:et minskat. Hur mycket betalade du? Vilken mängd injicerade eu förra gången och nu?
    Betalade samma som förra gången 800.

0.5 första gången och 0.5 nu

• Anonym (h)
    mellimalli skrev 2015-01-06 16:47:51 följande:

Tack älskar de :DBetalade samma som förra gången 800.

0.5 första gången och 0.5 nu

Hur kan det vara så billigt? Vart har du gjort detta?
Svar på tråden Fillers i läpparna?