• mellimalli

Fillers i läpparna?

Hej. Jag har helt ok läppar.. Jag HAR läppar som syns.. men är ändå sugen på att förstora dom en aning. Alltså med det minsta måttet.. 

Min kompis har gjort sina hon använde 1mg.. hon sa att det var minsta men hon har verkligen så att det syns att de e fejk. En annan kompis gjorde också och det såg helt naturligt ut... 

Vet inte om jag vågar för jag vill ju inte förstöra mitt utseende.. 

Nån som har gjort detta? Med minsta. Hur blev det? Hur länge höll det? Blev ni nöjda? Ser det naturligt ut? Vad betalade ni?

Har så många frågor..

Såg även att det fanns på lets deal för 1200kr men folk säger att man inte skall köpa där eftersom det kan vara outbildade läkare osv.. läste nånstans att en tjej som gjort läpparna gick till en läkare som visade sig inte allt vara utbildad och förstörde hennes läppar!!! Blir ju rädd.. 

Ni som gjort läpparna snälla kom med råd! Är verkligen sugen på detta. TACK{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Fillers i läpparna?
  • mellimalli

Här är dom idag ^^  ser helt naturligt ut bara pyttelite större å mer kontur :)

Här med rosa:

Ska nog fylla lite till :D

• Anonym (h)
    mellimalli skrev 2014-12-28 14:35:25 följande:

Innan med rött läppstift:

Efter:

Ser fortfarande knappt nån skillnad. Vart har hon injicerat? Hur mycket betalade du för detta lets deal erbjudande? Vart gjorde du dom?
  • Anonym (h)
    Maria 434 skrev 2014-12-08 14:19:07 följande:

Mitt råd är:

Titta aldrig på priset när du väljer var du ska göra läpparna. Välj en salong med mycket gott rykte och som månar om att de de gör med fillers ser naturligt ut.

På rätt salong så ska det se naturligt ut, men det är självklart upp till dig som kund också och säga vad du vill ha.

Bara för att man betalar för 1 mg betyder det inte att man måste injicera allt i sprutan

Men tänk om man vill ha fejk look då? Jag vill ha det!
  • The past is now

Du får ursäkta mig men VARFÖR har du förstorat dem. Du hade helt perfekta läppar innan nu ser du ju inte klok ut! :-O Usch vad fult det är med ankläppar..Kvack kvack liksom.

• mellimalli

Tycker det är roligt att alla säger sr ingen skillnad och sen säger någon att det är anknäbb.. Haha! Det är som sagt juvaderm. Det var ingen let's deal.

• puss

ser verkligen inte alls bra ut. trist verkligen att sabba sig på det viset.

cuz i´m a wild wild bitch.
  • puss

skrev du att det ser helt naturligt ut?? omg det gör det INTE. vilket skämt.

cuz i´m a wild wild bitch.
  • Anonym (h)
    puss skrev 2014-12-28 15:50:39 följande:

ser verkligen inte alls bra ut. trist verkligen att sabba sig på det viset.

Ironiskt att det kommer från dig. Dina läppar ser inte heller så små ut.
Svar på tråden Fillers i läpparna?