• Anonym (hmm)

Orgasm i sömnen?

Jag brukar ofta drömma att jag får orgasm och det känns väldigt skönt, men jag undrar om jag verkligen får orgasm på riktigt eller om det bara känns så starkt i drömmen? Vad tror ni? Brukar ni komma i sömnen? 

• Svar på tråden Orgasm i sömnen?
  • Anonym (Oh yes)

Jag gör också det, vaknar nästa morgon och är mycket gladare och trevligare än dagen innan. Oftast händer det när jag inte haft sex på ett tag, då min kropp bestämmer sig för att det är dags för en orgasm. 

Män kan ju bevisligen komma i sömnen, varför skulle inte kvinnor också kunna göra det?

• Anonym (Man)

Som man så kan det vara ganska jobbigt med det där. Framförallt om man sover tillsammans med andra , typ om man delar ett sovloft eller en stuga eller nån annan tillfällig övernattning tillsammans med andra i samma rum. Det händer inte alltid, men jag bruckar jucka mig fram till orgasm i sömnen. Och det kanske inte är så himla kul om nån annan skulle vara vaken och märka det. Det är ju liksom ingenting jag kan göra nånting åt. Jag kom ihåg en gång i min ungdom när vi sov över några stycken på golvet hos en kompis. Jag kom precis i sömnen, och vaknade upp sekunderna senare för att lägenhetsinnehavaren fick besök. Av några tjejer, dessutom. Lagom pinsamt att resa sig upp ur sovsäcken med dom fläckarna på shortsen...

• en morgondröm
    Anonym (Oh yes) skrev 2014-12-09 17:06:34 följande:

Jag gör också det, vaknar nästa morgon och är mycket gladare och trevligare än dagen innan. Oftast händer det när jag inte haft sex på ett tag, då min kropp bestämmer sig för att det är dags för en orgasm. 

Män kan ju bevisligen komma i sömnen, varför skulle inte kvinnor också kunna göra det?

Me 2! Och ofta så kör jag en gång till i vaket tillstånd med någon leksak!
  • MEE83

Det kan vara på riktigt, men det borde du märka.

För mig själv, så kommer jag aldrig ihåg om jag drömmer eller ej. Sover väldigt lätt, vaknar inte med morgonstånd heller(har inga problem med erektionen eller sexlusten dock), det handlar om sömncyklerna och drömsömnen, alltså när på natten man sover drömsömn(REM sömn), man får ståfräs under just REM sömnen då musklerna slappnar av.

Nattlig orgasm och utlösning i samband med sexdrömmar fick jag ju tonåren dock(det är naturligt), då vaknade jag upp alldeles nerkladdad flera gånger, vilket kunde vara lite pinsamt, speciellt om någon sov över...

• Anonym (Jess)

Det händer mig rätt ofta, vaknar av sammandragningarna så det händer på riktigt, alltså rent fysiskt.

• Ganyca
    Anonym (Jess) skrev 2014-12-09 18:38:07 följande:

Det händer mig rätt ofta, vaknar av sammandragningarna så det händer på riktigt, alltså rent fysiskt.

Samma här.
  • Anonym (E)

Drömmer om det ofta och det känns alltid sjukt skönt. Men när jag vaknar vet jag inte om det bara var en dröm eller om jag kom på riktigt.. 

• Anonym (hmm)

Det enda jag är lite orolig för är om jag stönar i sömnen. Hoppas verkligen inte det.

• Anonym (wow)
    Anonym (hmm) skrev 2014-12-10 14:40:34 följande:

Det enda jag är lite orolig för är om jag stönar i sömnen. Hoppas verkligen inte det.

Det har jag gjort! Och då råkade en vän till familjen sova i samma rum! Gissa vad som hände? :-P
  • Anders 386
    Anonym (wow) skrev 2014-12-10 15:43:40 följande:
    Det har jag gjort! Och då råkade en vän till familjen sova i samma rum! Gissa vad som hände? :-P
    Nej, vi kan inte gissa - berätta nu!!! Solig
Svar på tråden Orgasm i sömnen?