• Anonym (hmm)

Orgasm i sömnen?

Jag brukar ofta drömma att jag får orgasm och det känns väldigt skönt, men jag undrar om jag verkligen får orgasm på riktigt eller om det bara känns så starkt i drömmen? Vad tror ni? Brukar ni komma i sömnen? 

• Svar på tråden Orgasm i sömnen?
  • villbusa
    Anonym (wow) skrev 2014-12-11 13:22:20 följande:
    Fniss....ska vi ta på varann i inboxen istället? Vi ska inte störa tråden här....

Gärna det.... FlörtTungan ute
  • pojken81
    MammAmma skrev 2014-12-11 13:16:45 följande:

Jadå, händer mig rätt ofta och vaknar alltid av att slidan krampar, så nog är det på riktigt för mig i alla fall.

Låter skönt! Vad drömmer du om då? ;)
  • pojken81
    Anonym (wow) skrev 2014-12-11 13:22:20 följande:
    Fniss....ska vi ta på varann i inboxen istället? Vi ska inte störa tråden här....
    Inboxa gärna mig med ;)
  • MammAmma
    villbusa skrev 2014-12-11 13:21:58 följande:

MMM låter härligt, får man fråga vad du drömt om då?

pojken81 skrev 2014-12-11 13:29:27 följande:

Det är inte alltid jag minns dem, trots att jag vaknar upphetsad :P Har haft ett par drömmar om två killkompisar (samtidigt) minns jag i alla fall
  • villbusa
    MammAmma skrev 2014-12-11 13:37:20 följande:
    pojken81 skrev 2014-12-11 13:29:27 följande:

Det är inte alltid jag minns dem, trots att jag vaknar upphetsad :P Har haft ett par drömmar om två killkompisar (samtidigt) minns jag i alla fall

Låter ju fantastiskt upphetsande.... menar du kompisar som du känner, som dyker upp i drömmarna??   hehe.... det skulle dom veta om.... Flört
  • MammAmma
    villbusa skrev 2014-12-11 13:39:02 följande:

Låter ju fantastiskt upphetsande.... menar du kompisar som du känner, som dyker upp i drömmarna??   hehe.... det skulle dom veta om....

Hehe, ja Skulle inte banga att få knulla med dem i verkligheten heller xD De är två av mina främsta onaniobjekt (särskilt den ena), haha :p
  • villbusa
    MammAmma skrev 2014-12-11 13:44:25 följande:
    Hehe, ja Skulle inte banga att få knulla med dem i verkligheten heller xD De är två av mina främsta onaniobjekt (särskilt den ena), haha :p

MMM visst är det härligt att människor i ens närhet blir till objekt för tankar och fantasier utan att veta om det...

en svägerska fick veta vad jag kände för henne, hon blev rejält till sig i trosorna, vi lät aldrig något hända, men bytte erfarenheter och bus via tele och mail.... det var en läcker period....
  • pojken81
    Låter riktigt härligt! Berätta gärna mer i ett pm ;)
  • en morgondröm
    villbusa skrev 2014-12-11 13:49:28 följande:

MMM visst är det härligt att människor i ens närhet blir till objekt för tankar och fantasier utan att veta om det...

en svägerska fick veta vad jag kände för henne, hon blev rejält till sig i trosorna, vi lät aldrig något hända, men bytte erfarenheter och bus via tele och mail.... det var en läcker period....

Naughty man!
  • villbusa
    en morgondröm skrev 2014-12-11 13:56:32 följande:
    Naughty man!

MMM det tar jag som en komplimang.... Solig
  • en morgondröm
    villbusa skrev 2014-12-11 13:58:24 följande:

MMM det tar jag som en komplimang....

Det borde Du! Vassegooo!
  • Pillare

Inget fel med att drömma, speciellt om man njuter av det.

Kom, lägg dig på soffan och berätta mer om din dröm.. :-P
  • Anonym (hmm)

Men snälla, sluta snuska i min tråd! Det kan ni göra någon annanstans. Jesus.

Svar på tråden Orgasm i sömnen?