Orgasm i sömnen?
Jag brukar ofta drömma att jag får orgasm och det känns väldigt skönt, men jag undrar om jag verkligen får orgasm på riktigt eller om det bara känns så starkt i drömmen? Vad tror ni? Brukar ni komma i sömnen?
Jag brukar ofta drömma att jag får orgasm och det känns väldigt skönt, men jag undrar om jag verkligen får orgasm på riktigt eller om det bara känns så starkt i drömmen? Vad tror ni? Brukar ni komma i sömnen?

Jadå, händer mig rätt ofta och vaknar alltid av att slidan krampar, så nog är det på riktigt för mig i alla fall.
MMM låter härligt, får man fråga vad du drömt om då?
Låter skönt! Vad drömmer du om då? ;)
Låter skönt! Vad drömmer du om då? ;)
Låter ju fantastiskt upphetsande.... menar du kompisar som du känner, som dyker upp i drömmarna?? hehe.... det skulle dom veta om....
MMM visst är det härligt att människor i ens närhet blir till objekt för tankar och fantasier utan att veta om det...
en svägerska fick veta vad jag kände för henne, hon blev rejält till sig i trosorna, vi lät aldrig något hända, men bytte erfarenheter och bus via tele och mail.... det var en läcker period....
MMM det tar jag som en komplimang....
Hehe, ja Skulle inte banga att få knulla med dem i verkligheten heller xD De är två av mina främsta onaniobjekt (särskilt den ena), haha :p
Men snälla, sluta snuska i min tråd! Det kan ni göra någon annanstans. Jesus.