• Anonym (hmm)

Orgasm i sömnen?

Jag brukar ofta drömma att jag får orgasm och det känns väldigt skönt, men jag undrar om jag verkligen får orgasm på riktigt eller om det bara känns så starkt i drömmen? Vad tror ni? Brukar ni komma i sömnen? 

• Svar på tråden Orgasm i sömnen?
  • Anonym (wow)

Okej...saken hör till den att vi hade haft ögon på varann i ett par år...påskfester, mudsommar,nyår...ja ni vet! Jag var 21, han var 36.... I allafall.....där låg jag och drömde antagligen om något vått och hett...jag kom ihåg att jag stönade till i drömmen...tänk er själva då att precis mellan dröm och vaken känna en tunga som slickade så jävla skönt! Det tog inte många minuter förrän jag fick världens skönaste orgasm!! Jag var i extas...hade inte ens öppnat ögonen! Sen vände han på mej,drog upp mej på alla fyra och knullade mej hårt och snabbt medan han höll för min mun....föräldrarna fick ju inte höra.. Oooh.....bästa drömsex jag haft i verkligheten!

• Anonym (anna)

Jag är kvinna och kommer i sömnen. Några gånger om året. Drömmer alltid om sex och dp vaknar jag av orgasmen att det blir sammandragningar i slidan

• villbusa
    Anonym (wow) skrev 2014-12-10 17:29:41 följande:

Okej...saken hör till den att vi hade haft ögon på varann i ett par år...påskfester, mudsommar,nyår...ja ni vet! Jag var 21, han var 36.... I allafall.....där låg jag och drömde antagligen om något vått och hett...jag kom ihåg att jag stönade till i drömmen...tänk er själva då att precis mellan dröm och vaken känna en tunga som slickade så jävla skönt! Det tog inte många minuter förrän jag fick världens skönaste orgasm!! Jag var i extas...hade inte ens öppnat ögonen! Sen vände han på mej,drog upp mej på alla fyra och knullade mej hårt och snabbt medan han höll för min mun....föräldrarna fick ju inte höra.. Oooh.....bästa drömsex jag haft i verkligheten!

Ja det där lät ju ganska hett, mmm finns ju några sådana kontakter, människor i närheten med ålderskillnad, som det slår gnistor om när man träffas......
  • Anonym (wow)
    villbusa skrev 2014-12-11 12:27:37 följande:

Ja det där lät ju ganska hett, mmm finns ju några sådana kontakter, människor i närheten med ålderskillnad, som det slår gnistor om när man träffas......

• villbusa

Kan inte minnas att jag kommit i sömnen, men att jag vaknar efter kåta drömmar med ett bultande stånd som jag får ta hand om innan jag kan somna om är ju inte så ovanligt.....

• Anonym (wow)
    villbusa skrev 2014-12-11 13:09:10 följande:

Kan inte minnas att jag kommit i sömnen, men att jag vaknar efter kåta drömmar med ett bultande stånd som jag får ta hand om innan jag kan somna om är ju inte så ovanligt.....

Hallo mr hard!
  • MammAmma

Jadå, händer mig rätt ofta och vaknar alltid av att slidan krampar, så nog är det på riktigt för mig i alla fall.

• villbusa
    Anonym (wow) skrev 2014-12-11 13:14:38 följande:
    Hallo mr hard!

Hej på dig härliga fröken morgondagg.....Tungan ute
  • villbusa
    MammAmma skrev 2014-12-11 13:16:45 följande:

Jadå, händer mig rätt ofta och vaknar alltid av att slidan krampar, så nog är det på riktigt för mig i alla fall.

MMM låter härligt, får man fråga vad du drömt om då?
  • Anonym (wow)
    villbusa skrev 2014-12-11 13:17:16 följande:

Hej på dig härliga fröken morgondagg.....

Fniss....ska vi ta på varann i inboxen istället? Vi ska inte störa tråden här....
Svar på tråden Orgasm i sömnen?