• Anonym (tops)

Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?

Nu menar jag inte kroppsläten och dylikt! Det mest avtändande jag hört är när killen precis innan jag kommer säger - kom då! ??? Är det inte det jag håller på att göra då? Känslan och orgasmen dog direkt...

• Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?
  • Anonym (Isa)

Nu ska du få möta Egon den Enögde

Seriöst, där torkade jag upp

• Anonym (Isa)

Säg hej till Alexander den Store

vad är det med män med smeknamn på snorren? Jag sa att det snarare är frågan om Lill?prins Bus (ni vet
     han i Spöket Laban). Då dog hans stånd

• Anonym (Hm)
    Anonym (Isa) skrev 2023-10-25 22:22:19 följande:

Jag vill ta dig i prutten

seriöst? Där stängdes musslan

Anonym (Isa) skrev 2023-10-25 22:25:06 följande:

Nu ska du få möta Egon den Enögde

Seriöst, där torkade jag upp

Anonym (Isa) skrev 2023-10-25 22:26:58 följande:

Säg hej till Alexander den Store

vad är det med män med smeknamn på snorren? Jag sa att det snarare är frågan om Lill?prins Bus (ni vet
     han i Spöket Laban). Då dog hans stånd

Skrattande

• Anonym (Hm)
    Anonym (sexy) skrev 2023-10-25 22:15:05 följande:

Jag och tjejen kör på för fullt i sängen då hon plötsligt säger nu vill jag såga vi kan fortsätta i morgon...

Glad
  • Anonym (Sassy)

?Är du en äcklig liten h*ra? fick jag viskat i mitt öra medan han drog mig SJUKT hårt i håret. Det brann till direkt för mig av ilska, gav honom en rejäl örfil, klev av, sade ?Din jävla idiot? och kastade ut honom. 

Vi sågs i några år sen efter det 😄

• Anonym (Sassy)

Just ja! Fick ett danskt - nu ska jag knalle din sexy fisse! 

Eh ok. 

Även fått Jag älskar dig av en kille jag träffat i en vecka. Psykopat tänkte jag.

En kille arbetade med min mamma och utropade hennes namn då och då och påpekade att jag var hennes dotter. Fräscht! 

Har nog rätt många när jag tänker efter.

• Anonym (Sthlm)

Tjejer/Kvinnor som stönar å skriker för mycket innan manknappt har börjat...Då undrar man ju om de har sett för mycket porrfilm å tror att det ska vara så...

• Anonym (Testa)

Jag träffade en ny tjej o låg med. Hade lite problem att bli hård för jag ville inte till 100 %egentligen. 

så jag smekte, slickade o pullade henne till orgasm. Då blev jag hård o började lnulla henne doggy o kom i en orgasm. 

hon frågar var det skönt eller ?

• Anonym (R)

Hon: "Men vafan, har du aldrig knullat förut eller?"

Jag: "Nej det har jag inte". 
    Var bara att klä på sig och dra.

• Zoldaten76

Detta är mer en händelse. En tjej red mig i unga år och lyckades falla framåt och dunka pannan i ett fönsterbräde gjort av marmor..Aj...
    Vi fick avbryta...😐

Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?