• Anonym (TiT)

    Kvinnor: Vilket är viktigast för dig vid sex?

    Kvinna vad är egentligen viktigast för dig vid sex? Är det att mannens in aktion i dig eller är det hud mot hud i tät, nära hudkontakt med kel, smek och slick mm?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: Vilket är viktigast för dig vid sex?
  • Anonym (Tjej)

    Båda är lika viktiga, dvs kukaktion och närhet och kel. Däremot är inte slick särskilt viktigt alls. Det kan väl vara kul men inte alls något måste.

  • Anonym (c)

    Valde B för det är smek el tunga jag kommer av. Men helst båda för kuk är också skönt och mest intimt.

  • Anonym (Sinneninen)

    Du tänker väldigt fel. Du ställer en öppen fråga och ger futtiga två svarsalternativ. Viktigast vid sex med min partner är att vi två har byggt upp en stark gemensam kåthet. Detta kallas förspel, och det bör du googla på kanske.... Sedan är det viktigaste för själva sexet att det finns en lyhördhet hos oss båda, att inget kör sitt race, utan att vi har ögonkontakt och bekräftar varandra genom leenden och genom att agera med kraft och lust (smekningar, motjuck, naglar i ryggen mm).

    Dina svarsalternativ anser jag hör ihop med frågan om vad som är viktigast för orgasmen, och då är det tungan för min del.

  • Anonym (såneja)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-20 23:06:42 följande:

    Båda är lika viktiga, dvs kukaktion och närhet och kel. Däremot är inte slick särskilt viktigt alls. Det kan väl vara kul men inte alls något måste.


    Håller helt med dessutom kan fel kukaction med fel kille vara direkt oskönt
  • Anonym (c 2)
    Anonym (c) skrev 2014-12-20 23:14:46 följande:
    Valde B för det är smek el tunga jag kommer av. Men helst båda för kuk är också skönt och mest intimt.
  • Anonym (TiT)
    Anonym (Sinneninen) skrev 2014-12-22 18:03:18 följande:

    Du tänker väldigt fel. Du ställer en öppen fråga och ger futtiga två svarsalternativ. Viktigast vid sex med min partner är att vi två har byggt upp en stark gemensam kåthet. Detta kallas förspel, och det bör du googla på kanske.... Sedan är det viktigaste för själva sexet att det finns en lyhördhet hos oss båda, att inget kör sitt race, utan att vi har ögonkontakt och bekräftar varandra genom leenden och genom att agera med kraft och lust (smekningar, motjuck, naglar i ryggen mm).

    Dina svarsalternativ anser jag hör ihop med frågan om vad som är viktigast för orgasmen, och då är det tungan för min del.


    Tack för de kloka orden! Jag tar det hela såsom en lärdom rikare.

    Kram
  • Eena

    Håller med Sinneninen. Helt omöjligt att svara med de två alternativen. Viktigast för mig är mannens attityd, behöver en rätt så dominant man för att det ska ge mig nåt. Och sen är det viktigt att få suga.

  • Anonym (kvinna)

    Som ovan nämnt, Förspel!
    Skippar gärna slick, men annars kombinationen av a och b. Och så får det gärna vara lite kortare än hela natten...

  • Anonym (Bra Kvinna)

    Att min mans behov tillfredställs såklart.

Svar på tråden Kvinnor: Vilket är viktigast för dig vid sex?