BF september 2015!
BF 28 /9 enligt appen ;)
Vågar inte hoppas på för mycket såhär tidigt, men längtar redan ihjäl mig.. 8 månader (förhoppningsvis) kvar..phu!
BF 28 /9 enligt appen ;)
Vågar inte hoppas på för mycket såhär tidigt, men längtar redan ihjäl mig.. 8 månader (förhoppningsvis) kvar..phu!
Verkligen!! Nu i början är man nervös över allt möjligt ju så man är så glad för varenda dag man får vara gravid :)
Många nya som ploppar in här, kul Idag går jag in i vecka 8 (7+0).Varje vecka är en milstolpe.
Bara jag som hade kunnat ta test varje morgon bara för att få bekräftat att man ärgravid?
Ömma bröst och magknip/värk samt sjukt svag fysiskt... Allting går ju och bortförklara om man bara vill, men det där plusset betyder bara en sak <3
Då är vi beräknad till nästan samma dag:) 28/9 ska bebisen titta ut om det går som det ska. Första barnet så allt är nytt för mig o sambon. Men det är så spännande! Väntar på nästa sympom med spänning!
Haha skönt att höra, då behöver jag inte skämmas om jag tar nåt till ;)
Haha, jag har nog tagit typ 8 test sen det första ;)
Lite ömma bröst annars ingenting, ja förutom katterna då som inte lämnar mig en sekund och helst ska ligga på mig och då gärna på samma ställe båda två :D
Eller hur, alla här skulle ha så tidigt i september så jag kände mig lite utanför där ett tag ;)
Oj, orkar du med lika mycket som innan med hästen och så? Jag brukade träna 5 dagar i veckan innan, men nu har det hastigt reducerats kan jag ju säga haha;)
Det är liksom inte kul att gå dit och sen flåsar man efter 2 minuter och orkar inte lyfta någonting :(
Jag är superorolig för MF, vågar inte tro på att detta är sant och tror att jag ska få missfall varje dag- mest för att jag inte tror på att jag kan ha sån tur i livet :):)
Hoppas det går över efter hand som veckorna går... Idag fick jag panik för att jag mådde "för bra" till exempel ;)
Vad roligt att vi är beräknade till samma dag!:) jag har inga problem med magen, utan endast ömma bröst och trötthet på kvällarna. Försöker äta nyttigt o träna som vanligt, har häst så det är fullt upp.
Ska bli spännande med ny vecka imorgon:)
Hoppas att bebis ska klara sig så jag slipper MF. Är lite orolig för det. Hur känner du för det?
Grattis, vi är inne i ny vecka nu ![]()
Än så länge går det bra att rida o jobba i stallet som vanligt, men får väl se hur länge det håller i! Är ju lite mindre ridning nu pga väder, snö, is o kallt här.
Kunde ana lite illamående nu ikväll, undra om det är ett symptom eller bara något annat kroppen håller på med?!
Dags o sova nu, hade sovmorgon idag så idag har jag hållt mig vaken hela kvällen :)
Läste att hjärtat börjar ticka i vecka 6.. Så häftigt när man tänker på det tycker jag!
Att allt utvecklas så tidigt när plutten bara är någon millimeter stor <3
Grattis Madicken01:)
Ringe till barmorskan idag och ska inte ta prover förens i början av mars.. då kommer jag vara i typ v 10-11 någonting.. är inte det jättesent för ett första besök (utöver informationsmöte) ?