• Thelma88

BF september 2015!

Jag blödde igår, rött färskt blod.. BM gav mig inte så mycket tröst, sa att det kunde vara missfall men att man inte kunde veta än..

Men har inte blött mer nu på 24 timmar, så håller tummarna att det inte var något.. :/

• Thelma88
    Blixt3 skrev 2015-02-03 15:35:03 följande:

Håller tummarna att allt ska gå bra och att bebisen vill hålla sig kvar!

Tack!:)

Nu gick vi ju in i ny vecka idag, tråkigt att inte kunna vara riktigt glad för det :(

Men har inte blött mer (på mer än 24 timmar) så det måste vara positivt väl?:)
  • Thelma88
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-03 18:02:58 följande:

Klarrött blod på pappret nyss. Usch så ledsen och rädd jag är

Hade ju samma igår så förstår känslan :( kommit mer blod nu efter den gången?
  • Thelma88

Jag mår också mycket bättre nu än i början!

Nu är jag bara trött och har ömma bröst, och ibland krånglar magen, annars är alla andra symtom borta! Skönt, men samtidigt börjar man ju undra om det betyder att det är något fel, men tror det är ganska lugnt.. Kroppen är väl i olika form olika dagar bara:)

• Thelma88

Vilken panik jag hade fått om jag hade sett två hjärtan! Jisses.. fast.. såklart hellre två än inget alls ;);) grattis !:)

• Thelma88

Nu har jag testat sånt koksaltsnässpray - och skiten hjälper ju inte!!

Funkar det för er? För jag får nog återgå till den "onyttiga" vanliga nässprayen igen :/

• Thelma88

Jag är också beroende av nässpray stora delar av året, men tänkte att man kunde ju försöka satsa på det bättre alternativet, men gjorde ingen nytta ju... Kan ju vara att näsan är lite skadad sen innan iofs;)

• Thelma88

Håller med sagofrökens fråga, jag testade när mensen var 1 dag försenad ;)

Fast å andra sidan, skönt att i de 3-4 veckanorna nu, inte vetat om att man varit gravid så kanske tiden hade gått fortare;)

• Thelma88

Jag får inte små utbrott varje dag, utan istället "samlar" jag på mig också är en hel dag (oftast en helg såklart) helt förstörd. Ligger och surar, skriker, gråter och har mig, skriker att jag inte vill ha barnet och nu får faktiskt min sambo ta över och vara gravid, haha. Som tur var går det över till nästa dag iallafall;)

• Thelma88

Oj, och jag är glad om jag känner minsta lilla som kan tolkas som att det är bäbis. Åh så orättvist :p

• Thelma88
    rosali84 skrev 2015-04-23 10:14:00 följande:

55% avklarat! "Bara" 45% kvar ;)

Grattis :)
  • Thelma88

Det där med sammandragningar eller allmänt ha värk av diverse slag.. Jag känner typ aldrig något i magen... Borde man inte åtminstone ha lite växtvärk eller nåt?:/

• Thelma88

Nej absolut, inte så att jag längtar efter det, hade bara varit trevligt att få något bevis på att allt går till som det ska därinne ;)

• Thelma88
    1StoltMamma skrev 2015-05-06 21:39:01 följande:

Idag blev vi med vagn! Brio smile blev de :D

Åh vi köpte en brio happy :D
  • Thelma88
    fyrklöver81 skrev 2015-05-09 18:59:04 följande:

Klarar ni av att ha sex?

På vilket sätt menar du klarar av? Som om man inte är sugen eller att det Gör ont?
  • Thelma88

Alltså skeden är väl den bästa ställningen som gravid tycker jag, missionären börjar trycka mot magen, doggy blir jag skitkass av haha :p

Vi ligger också mest på helgerna, känner mig helt mörbultad efter jobbet..

Svar på tråden BF september 2015!