• Thelma88

BF september 2015!

ElenaG skrev 2015-01-29 16:48:20 följande:

Då får man hoppa in i denna tråden :) BF beräknat den 28:de september

Välkommen:) samma dag som mig :)
  • Thelma88

Oj min mage är inte ens i närheten av det! Skönt iofs, så slslipper man försöka gömma den ;)

• Thelma88

God morgon tjejer!:)

Någon som vet om det är ett gravidsymtom att vara frusen?

Läste någonstans att det eventuellt var för att kroppen ändrade temperatur under graviditet..

Jag fryser iallafall konstant och har gjort i nån vecka nu :/ någon mer?

• Thelma88

Skönt att veta att man inte håhåller på att bli sjuk iallafall (pga att jag fryser så mycket) utan att det bara är graviditeten igen :)

• Thelma88

Åh vad ni skräms! Jag var på spa samma vecka som jag fick rreda på graviditeten och låg där o hade det skönt i vattnet timmar i sträck :o

Vad kan det ge för skador på fostret?:(

• Thelma88

Jag mår prima!:) (lite sådär för bra, för att det ska kännas helt okej;))

Är mest så himla trött och humöret dalar mycket snabbare än vanligt..

Har ägnat helgen åt att googla gravid-saker, skriva på gravidforum och shoppa baby-kläder på tradera, hihi :)

• Thelma88

Jag läste någonstans att det var i vecka 6-8 som illamåendet/kräkningar kom på riktigt, så man går och känner efter hela tiden, haha!

Ååh har du redan berättat?! Jag hade två tjejkompisar som tjatade sönder mig med "när ska du skaffa barn då?" och jag ville bara skrika ut att jag redan var gravid, men tyckte faktiskt det var lite för tidigt att göra det redan... Men längtar som fan efter den dagen också :):)

• Thelma88

Har inte tänkt på det så mycket innan, men tror jag umgås med väldigt tjatiga vänner och kollegor ;)

Sen jag blev gravid så tycker jag folk nämner det heeela tiden, haha, men det är väl kanske för att man reagerar på det på ett annat sätt nu antar jag :P

• Thelma88

Vaknade med helt stel och smärtande rygg...aaaj! Att ha ont i ryggen var inte bara negativt väl?:/

Svar på tråden BF september 2015!