BF september 2015!
Svullnaden lägger sig aldrig.
Ser ut så här dygnet runt och har gjort sen jag plussade typ...
Jävla hormoner :P
Är ju bara i vecka 7+4 ^^
Svullnaden lägger sig aldrig.
Ser ut så här dygnet runt och har gjort sen jag plussade typ...
Jävla hormoner :P
Är ju bara i vecka 7+4 ^^
Jag mår också förhållandevis bra, om man jämför med andra som verkar kunna bli riktigt illamående, håller tummarna för att slippa det!
Är väldigt trött, brösten ömmar mycket och illamåendet kommer mer på em typ ca 15-16:00 och håller i sig sen men jag har inte kräkts.
Imorgon ska vi på VUL kl 13:00. Hoppas på att få se ett tickande hjärta :) spännande.
Jag mår också förhållandevis bra, om man jämför med andra som verkar kunna bli riktigt illamående, håller tummarna för att slippa det!
Är väldigt trött, brösten ömmar mycket och illamåendet kommer mer på em typ ca 15-16:00 och håller i sig sen men jag har inte kräkts.
Imorgon ska vi på VUL kl 13:00. Hoppas på att få se ett tickande hjärta :) spännande.
Hoppas allt ser fint ut imorgon marian:)
Min fyraåring har vecka efter vecka accepterat att mamma kräks varje dag och somnar innan läggning... Så i morse: "Mamma, du kanske redan har en bebis i magen."
Jag: "Eh...öh...jag vet inte. Vi får nog fråga en doktor."
Fyraåringen: "Idag?"
Jag: "Eh...nä...på måndag."
Fyraåringen: "Hoppas doktorn säger ja. Det måste vara TVÅ barn i det här huset. Jag vill ha en våningssäng." :)
Sådär, nu är smaken och doften av kaffe vidrigt helt plötsligt ;) har druckit koffeinfritt sen jag fick veta, med en kopp vanligt kaffe med om dagen, men nu smakar det riktigt skit, så konstigt! Sugen på massa skit är jag med och äter en massa kakor och sånt. Hjälp... Varför kan man inte få sug på typ morötter? ;)
Hej på er, hoppar in här med om jag får ????
Är i vecka åtta med vårt första barn (bf 22/9, exakt en månad efter vårt bröllop ????). Det känns så stort, ofattbart, fantastiskt, lyckligt och läskigt på samma gång ????