Inlägg från: MrsHeinerborg |Visa alla inlägg
  • MrsHeinerborg

BF september 2015!

Nä ingen Doppler o tror att jag skulle behöva lyssna varje dag om jag hade en, så låter nog bli. Irriterande att man ska behöva oroa sig istället för att njuta. Har ju två barn sedan tidigare o det gick ju bra. Mina inte att jag oroade mig alls med 1:a men lite med 2:a.

Hoppas jag kan lugna mig efter bm o fått lyssna på hjärtljud, sen borde rörelserna bli tydliga.

• MrsHeinerborg

V15+4 o rycker att det syns. Magen har tagit form nu senaste veckan. Varit hos Bm idag o lyssnat på hjärtat.

Vi kommer inte kolla kön. Gjorde inte det med första barnet men med andra, nu känner jag att det får bli en överraskning.

• MrsHeinerborg

Jag kommer göra RUL v.19, (18+4). Tänkte göra graviditeten offentlig efter det, Känns dock som tiden går väldigt fort......

• MrsHeinerborg
    I Walk The Line skrev 2015-03-23 17:11:52 följande:

Jag är på väg in till psykakuten nu.

Måste bara ha något som stoppar den här ångesten. Innan jag faller in i en depression.

Jag brukar må bra under graviditet, men denna händelse utlöste en grym ångest.

Hoppas du får hjälp! Styrkekramar till dig
  • MrsHeinerborg

Jag har blivit toksjuk, legat i två dagar men imorse åkte vi in till läkaren. Hade hög sänka, 40,1 grad feber o svimfärdig. Visade sig att jag har öroninflammation på båda öronen, svullen hals, luftrörskatarr som övergår till lunginflammation. Nu har jag lyckats få i mig första dosen av antibiotika o hoppas att den lille i magen inte tar skada!

• MrsHeinerborg

Tack Emeralda.

Ja jag fick medicin som babyn ska klara men blir orolig när jag inte känt rörelser som jag brukade, tänker att den måste påverkad av medicinen o sover.... Ska ringa min bm o se om jag kan få ett ul annars åker jag nog till gynakuten om jag inte känner ngt på hela dagen.

• MrsHeinerborg

Ja jag håller med! Fäll ingen kommentar utan ett Grattis vad rolig räcker fint!

Träffade min mormor i helgen varpå hon utbrast, "men oj vilken stor mage du fått, tvillingar kanske!?? "

Så var tvungen att tala om för henne att man inte vill ha en sån kommentar. Berättade att min mage är precis lika stor som de tidigare två o jag är glad att den äntligen sticker ut.

• MrsHeinerborg

Åkte till min bm idag o fick lyssna på hjärtat. Känns skönt att den lille står ut dör inne trots hög feber, mängder av alvedon o Kåvepenin!

• MrsHeinerborg
    Manik skrev 2015-03-27 15:20:47 följande:

Är så glad. Gjorde ett fostervattensprov i förra veckan och nu har svaret äntligen kommit. Bebis är frisk! Så skönt det känns. Nu kanske man kan börja andas ut lite. :)

Åh skönt. Nu kan du slippa den tanken o njuta! Grattis!!
Svar på tråden BF september 2015!