Ledsen, råd kring motsträvig pappa=(

Hur hade ni gjort?????
Men det har inte blivit bra alls

Och tro fan att våra socialsekreterare på Familjerätten går på knäna av arbetsbördan när det finns idioter som anser att man ska ansöka om enskild vårdnad för att man inte delar klädeskostnader lika eller ger mer mat till ett friskt barn än vad man själv kanske eventuellt hade gett.
Och tro fan att våra socialsekreterare på Familjerätten går på knäna av arbetsbördan när det finns idioter som anser att man ska ansöka om enskild vårdnad för att man inte delar klädeskostnader lika eller ger mer mat till ett friskt barn än vad man själv kanske eventuellt hade gett.
Brumma är en kvinna.
Och tyvärr är det så att det finns barn som har föräldrar som brister i omsorg om dem, men det är inte bättre för barn att ha en förälder som anklagar den andra föräldern för omsorgsbrist när det i själva verket handlar om fjantiga skitsaker som att håret inte är uppsatt med snoddar eller att barnet fått köttfärssås efter en magsjuka. Sådant är trams och skadar förstås barnet förutom att det också ofta kostar samhällsresurser.
Och var nånstans har du läst att pappan inte hade ett sunt omdöme när han gav sitt barn mat? Han kanske såg att den dagen, när barnet var friskt från magsjuka, den dagen mamman inte var närvarande, så behövde barnet mat - och fick det.
Hej igen!
Att det är pappor jag talar om är just för att i dessa specifika fall är just pappor det handlar om. Mammor kan vara minst lika omdömeslöst som pappor! Om jag läst rätt är du en pappa som är ett föredöme för andra pappor i liknande situation som din. Jag vet egentligen ingenting , men av det du svarade i början av tråden till Ts var ett omtänksamt sett jsg såg. Sen är det tråkigt när vi kan se i tråden att alla pappor efter en skilsmässa inte agerar för allas bästa som du verkar ha gjort i din familj.
Tyvärr ser man omkring sig, och hör på nyheterna också att det är alldeles för ofta det händer att barn inte sköts av den andre föräldern. Mamma eller pappa tar inte hand om barnen efter en skilsmässa som dom borde.
Du är rolig du. Du vrider och vänder på allt. Tyvärr blir det inte bättre för det; ) Jag har inte heller sagt nåt om ts barn? !
Om du hade haft ett barn med svår magsjuka hade du förstått det jag skriver. Skönt att sluppit ta hand om det. Det räcker inte med en person som hjälper barnet då. Som jag skrev är alla olika. Dom flesta har lättare magsjuka. Aptiten är inte på topp efter ändå...Som förälder måste man ha ett sunt omdöme när det gäller allt runt sina barn. Det finns föräldrar som inte ser sina barn som dom borde
Det låter ofattbart. Det är ändå många barns verklighet idag , oavsett vad vi här tycker.
Läs innan du kastar skit! Sunt omdöme när det gäller ALLT inget specifikt om maten. Och ja, vi får hoppas att pappan såg vad barnet behövde. Mamman var orolig . Man kan lyssna, inte hugga direkt. Kanske hade hon velar säga nåt mer. Inte konstigt att så få kommenterar om dom inte får säga sitt , ja vad det än är kan man först lyssna.
Du har inte förstått mycket här om ts. Det är väl därför du skriver på detta sättet.