• Anonym9998

Gravida i Skåne bf 2015

Jag undrar ifall det finns någon gravid i Skåne som vill följas åt.. :) känner mig otroligt ensam just i graviditeten :/ Men det skulle vara kul ifall det fanns någon mer som vill följas åt :)

• Svar på tråden Gravida i Skåne bf 2015
  • jahaja
    Anonym9998 skrev 2015-01-05 13:06:23 följande:

Ja jo men precis de kvittar ju vilken ålder man är i första barnet är ju ändå första och lika nytt för alla oavsett vilken ålder man är i :)

Jag var på ultraljud för 4 veckor sen :) Och de är en liten flicka :) tog reda på könet mest för jag vill köpa kläder och sen får jag en hel del kläder med och då vill jag ju veta om de är tjej eller pojk kläder jag ska ta emot och lite så :)

Grattis till graviditeten och hoppas du kommer få en lätt graviditet :) själv har jag knappt märkt av min graviditet och det syns knappt kan lätt dölja magen :) vilket är bra nu när jag går i skolan alla vet att jag är med barn men känns jobbigt att få i skolan om man har en överdrivet stor mage :)

I

Jag hoppar in och säger grattis till lilla tösen!
  • Anonym9998
    jahaja skrev 2015-01-05 13:07:29 följande:
    I

Jag hoppar in och säger grattis till lilla tösen!
    Tackar :) <3
  • Bumblebee

Grattis till lilltjejen, vi tog också reda på könet på vår dotter då jag är alldeles för nyfiken Tungan ute

Får se hur vi gör nu med nummer två, vet inte om jag fixar att vänta tills förlossningen denna gången heller.

• dita

Hej alla jag kan hoppa in här ;) Bor i skåne väntar nummer 3 i den 20 Maj och det är en liten flicka har en pojke född 2008 och en flicka född 2011. Har fått båda mina första i Malmö men funderar på att kanske ta Lund denna gången :) 

• Keennas

Tjena töser! Hur går det för er? :) idag är nog första dagen som jag inte har spenderat på att tänka på att jag är gravid med vår bumling ? Jag är ju bara i v 6. (5+1) Så jag har nog inte helt hunnit vänja mig vid tanken. :)

• Keennas
    jahaja skrev 2015-01-05 12:27:12 följande:

Hej igen tjejer :) jag bor i en stad utanför Malmö, försöker också hålla det hemligt till den magiska veckan 12. Är sååå nervös över onsdag.

Hur mår ni annars? :) illamåendet har lugnat sig lite för mig nu, tack och lov :D

Hallå goding! Här har illamående börjat spela en stor roll. Och jag tror att jag redan nu hittat med Craving. POPCORN! traditionella jävla popcorn! SÅÅÅ gott!! :p Annars är det lugnt med symtom här, känns ganska bra, molvärk en har börjat försvinna. Är ganska gasig Dock :p

Lycka till imorgon! Hör av dig efter! :)
  • Keennas
    SmalltownGirl skrev 2015-01-05 12:34:47 följande:

Hej! 20 år, 21 i mars. Plussade precis!! Är i vecka 5 (4.1) bor också i Skåne! ????????????

Grattis till pluset! Då är du en vecka efter mig då ju! :) var i Skåne håller du till? ?
  • SmalltownGirl

Jag testade mig i måndags, gravid 2-3 på clearblue, för att vara säker på att hormonerna inte minskat så testade jag igen idag. Väldigt starkt plus!!! Mina bröst är som uppsvällda sprängfyllda vattenmeloner och jag har ett lätt illamående hela tiden, molvärk konstant, trött som tusan och ett sju helvetes humör ... Börjar bli nervös, kanske två? För jag är bara i vecka 5 (4+3)....

• SmalltownGirl
    Keennas skrev 2015-01-06 22:05:28 följande:
    Grattis till pluset! Då är du en vecka efter mig då ju! :) var i Skåne håller du till? ?
    Mitt i Skåne ! :) ordagrant!! vad kul att vi är så många på samma ställe! ????
  • Bumblebee

Här mås det också illa likaså molvärken och både håller i sig under hela dagen. Illamåendet försöker jag hålla i schak genom regelbundet intag av mat/mellanmål. 
    Fick precis reda på att en av mina nära vänner också är gravid, vi har Bf bara några dagar ifrån varandra Skrattande

Svar på tråden Gravida i Skåne bf 2015