• Anonym9998

Gravida i Skåne bf 2015

Jag undrar ifall det finns någon gravid i Skåne som vill följas åt.. :) känner mig otroligt ensam just i graviditeten :/ Men det skulle vara kul ifall det fanns någon mer som vill följas åt :)

• Svar på tråden Gravida i Skåne bf 2015
  • jahaja
    Keennas skrev 2015-01-06 22:04:01 följande:

Hallå goding! Här har illamående börjat spela en stor roll. Och jag tror att jag redan nu hittat med Craving. POPCORN! traditionella jävla popcorn! SÅÅÅ gott!! :p Annars är det lugnt med symtom här, känns ganska bra, molvärk en har börjat försvinna. Är ganska gasig Dock :p

Lycka till imorgon! Hör av dig efter! :)

Haha jag åt popcorn när vi såg hobbit på bio på juldagen, var sten säker på att dom smakade bränt. Tvingade sambon och hans bror att smaka som sa att dom var skit goda och att jag inbillade mig. Allt smakar ju konstigt nu :p

det gick skit bra idag !! Vi fick se hjärtat slå och höra det och det var så jävla häftigt! Både jag och sambon blev tårögda och mannen sa gång på gång "jag älskar dig så mkt, jag älskar dig så mkt" och såg helt nyförälskad ut. Häftigaste ock mest intensiva ögonblicket i mitt liv. Tänk att vi har något som växer inom oss tjejer! !!!!
  • SmalltownGirl

TS kanske skulle vilja dra igång en Facebook grupp för alla som vill? Vi sitter ju alla i samma oroliga båt så hade varit kul att skapa sig lite "gravidkontakter" på riktigt så vi kan följas åt mer personligt. Eller tycker ni viska vänta till alla passerat v. 12? :))))

• summer88
    SmalltownGirl skrev 2015-01-13 09:33:59 följande:

TS kanske skulle vilja dra igång en Facebook grupp för alla som vill? Vi sitter ju alla i samma oroliga båt så hade varit kul att skapa sig lite "gravidkontakter" på riktigt så vi kan följas åt mer personligt. Eller tycker ni viska vänta till alla passerat v. 12? :))))

Jag kan starta igång en facebook grupp om folk är intresserade. Självklart gör jag den hemlig så endast medlemmarna kan se den. Skicka era för och efternamn i ett PM till mig så bjuder jag in er till gruppen på FB
  • Anonym9998

De skulle vara kuk :) skickar pm :)

• SmalltownGirl

Gör så, jag vet man kan göra gruppen hemlig. Så bara vi som är med i den ser den. Hade ju varit optimalt nu innan v. 12 :))

Anonym9998 skrev 2015-01-13 14:40:19 följande:

De skulle vara kuk :) skickar pm :)

• summer88
    SmalltownGirl skrev 2015-01-13 15:26:35 följande:

Gör så, jag vet man kan göra gruppen hemlig. Så bara vi som är med i den ser den. Hade ju varit optimalt nu innan v. 12 :))

Absolut, jag gör den hemlig så bara medlemmarna kan se
    Skicka era namn i pm till mig så fixar jag det! 
  • summer88

Uppdatering!

Jag behöver visst en mail adress för att kunna lägga till folk som jag inte är vän med på facebook. Skicka alltså din e-post till mig så lägger jag till er. Har gjort gruppen hemlig och döpt den till "skåne 2015" ;)

• SmalltownGirl

jag kan inte komma in på din profil och skicka pm. vet inte varför, det står bara "ett fel har uppstått" kan du kanske skicka till mig så kan jag svara på det? 

hade varit jättesnällt. 

kramis

• summer88
    SmalltownGirl skrev 2015-01-14 09:28:06 följande:

jag kan inte komma in på din profil och skicka pm. vet inte varför, det står bara "ett fel har uppstått" kan du kanske skicka till mig så kan jag svara på det? 

hade varit jättesnällt. 

kramis

Hej, vad konstigt, har fått meddelande från andra nämligen..
    men sånt kan hända :D jag kan inte skicka pm till dig för din profil är privat. så fort du tagit bort den spärren säg till så ska jag skicka pm till dig. 
  • marianilssoon1

Hej. Hoppar gärna in här med:)

Gravid i v 5. Har en son född 2010 sedan tidigare.

Hungrig konstant och ömmande bröst annars mår jag toppen:)

Svar på tråden Gravida i Skåne bf 2015