Gravida i Skåne bf 2015
Jag undrar ifall det finns någon gravid i Skåne som vill följas åt.. :) känner mig otroligt ensam just i graviditeten :/ Men det skulle vara kul ifall det fanns någon mer som vill följas åt :)
Jag undrar ifall det finns någon gravid i Skåne som vill följas åt.. :) känner mig otroligt ensam just i graviditeten :/ Men det skulle vara kul ifall det fanns någon mer som vill följas åt :)
Hallå goding! Här har illamående börjat spela en stor roll. Och jag tror att jag redan nu hittat med Craving. POPCORN! traditionella jävla popcorn! SÅÅÅ gott!! :p Annars är det lugnt med symtom här, känns ganska bra, molvärk en har börjat försvinna. Är ganska gasig Dock :p
Lycka till imorgon! Hör av dig efter! :)
TS kanske skulle vilja dra igång en Facebook grupp för alla som vill? Vi sitter ju alla i samma oroliga båt så hade varit kul att skapa sig lite "gravidkontakter" på riktigt så vi kan följas åt mer personligt. Eller tycker ni viska vänta till alla passerat v. 12? :))))
TS kanske skulle vilja dra igång en Facebook grupp för alla som vill? Vi sitter ju alla i samma oroliga båt så hade varit kul att skapa sig lite "gravidkontakter" på riktigt så vi kan följas åt mer personligt. Eller tycker ni viska vänta till alla passerat v. 12? :))))
De skulle vara kuk :) skickar pm :)
Gör så, jag vet man kan göra gruppen hemlig. Så bara vi som är med i den ser den. Hade ju varit optimalt nu innan v. 12 :))
De skulle vara kuk :) skickar pm :)
Gör så, jag vet man kan göra gruppen hemlig. Så bara vi som är med i den ser den. Hade ju varit optimalt nu innan v. 12 :))
Uppdatering!
Jag behöver visst en mail adress för att kunna lägga till folk som jag inte är vän med på facebook. Skicka alltså din e-post till mig så lägger jag till er. Har gjort gruppen hemlig och döpt den till "skåne 2015" ;)
jag kan inte komma in på din profil och skicka pm. vet inte varför, det står bara "ett fel har uppstått" kan du kanske skicka till mig så kan jag svara på det?
hade varit jättesnällt.
kramis
jag kan inte komma in på din profil och skicka pm. vet inte varför, det står bara "ett fel har uppstått" kan du kanske skicka till mig så kan jag svara på det?
hade varit jättesnällt.
kramis
Hej. Hoppar gärna in här med:)
Gravid i v 5. Har en son född 2010 sedan tidigare.
Hungrig konstant och ömmande bröst annars mår jag toppen:)