• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-07 19:48:23 följande:

tack själv för vuxet och trevligt beetende här och lycka till med din egen hotwife ;)

Skillnaden mot några andra som kommenterat är nog (förutom grundinställning till kunna acceptera andras val) att jag inte ser detta som något extremt och svårförståeligt utan snarare ganska vanilj. :)

Som jag tror att jag nämnt tidigare så tycker jag att det är sexigt när en kvinna vågar bejaka sin sexualitet och leva ut. Det är därför tråden är intressent samt att jag är intresserad av orsaker och upplägg.

Det jag går igång på vad det gäller hotwife- konceptet är den psykologiska dimensionen dvs spelet mellan älskare/älskarna, kvinnan och den äkta mannen. Dvs detta är en dimension extra utöver att träffas för mekanisk sex med massa regler. Är helt utlämnande och bygger helt på tillit vilken ställs på prov när svartsjukan plötsligt kommer smygandes.
  • Anonym (Masterski)

När jag skrev mitt svar förut kom det upp några frågor till.

Du har nämnt att din man är med och styr. Händer det att älskarna eller någon av dem tar över kommandot eller är de passiva och följer instruktioner?

Har det förekommit svartsjuka mellan dig och din man kopplat till detta?

• Anonym (Annika hotwife)
    Man64u skrev 2015-01-07 21:52:58 följande:

Har med intresse följt inläggen här och vill gärna fortsätta diskussioner om Hotwife m.m och gärna swingers.

har lagt upp en grupp idag,   X Dreams  för oss som är intresserade, nyfikna eller redan erfarna av  Hotwife, Bangmywife, Swinger

Vore kul om ni seriösa här går med ;)

Har just sökt medlemskap ;)
    Kan ju vara skönt att slippa oseriösa inläggen i fortsättningen ;)
  • Lever så
    Eva88 skrev 2015-01-07 18:30:01 följande:

Suck... det är så tråkigt.

Läser man trådskaparens inlägg så är det så tydligt att detta är ännu ett troll.

Det är ingen kvinna som skriver utan någon porrskadad man som vill få utlopp för sina fantasier genom att få respons i tråden.

FL borde vara bättre på att radera tramstrådar som denna.

Räcker din föreställningsvärld längre än så? Att det verkligen är helt orimligt att en kvinna kan ha flera män och njuter av det och kan skriva öppet om det?

Jag och min man har ett liknande upplägg även om vi just nu är i en fas där vi är fokuserade på varandra.

Underbart att få knulla flera olika män, du borde prova!
    never a failure always a lesson
  • Man64u

Ni som vill slippa alla lågvattensinlägg

Välkommen til gruppen
    X Dreams
    om Hotwife
    Swinger
    BangMyWay teman

• skånekille

Gammal tråd men provar att fråga iaf.
    TS, hur har ni utvecklats över tid, efter att ni inledde ert Hotwife förhållande ?

Ni andra Hotwifes på FL, hur har ni utvecklats, har ert förhållande påverkats positivt eller negativt ?

Kan ni beskriva förändringen i så fall ?

• Anonym (Hotwife)

Hej Ts kan inte svara för andra men vårat förhållande har inte påverkats nämnvärt. Vi har levt i öppet förhållande i 10 år. detta gäller givetvis inte min man. De är ju mest han som vill att jag ska ha sex med en massa män. Tyckte att det kändes väldigt konstigt i början förstod inte varför han nu tände på detta. Nu har jag inte haft så många partner under dom här åren handlar bara om 4 tillfällen då jag har följt med killarna hem. Och kommit hem till min man för att berätta alltsammans dagen efter. Det är förstås härligt att se honom så glad och upphettad men har fortfarande lite svårt att förstå honom även om jag vet att han älskar det.

• Anonym (Bull)
    Anonym (Hotwife) skrev 2015-11-29 13:31:34 följande:

Hej Ts kan inte svara för andra men vårat förhållande har inte påverkats nämnvärt. Vi har levt i öppet förhållande i 10 år. detta gäller givetvis inte min man. De är ju mest han som vill att jag ska ha sex med en massa män. Tyckte att det kändes väldigt konstigt i början förstod inte varför han nu tände på detta. Nu har jag inte haft så många partner under dom här åren handlar bara om 4 tillfällen då jag har följt med killarna hem. Och kommit hem till min man för att berätta alltsammans dagen efter. Det är förstås härligt att se honom så glad och upphettad men har fortfarande lite svårt att förstå honom även om jag vet att han älskar det.

Ja, det är inte lätt att förstå. Jag har aldrig varit mannen i ett par, utan varit den extra mannen som står till tjänst. Jag har alltid låtit henne bestämma om hennes man ska finnas med som åskådare eller om vi är för oss själva, och hon berättar för sin man efteråt.
  • Harre

"(Bull)" du är en sopa. Jag tror inte du är representativ som "den extra mannen". Du fluktar på FL och framhäver dig själv i text och det är inte tilltalande - utan det som är tilltalande är helt andra grejer! Du ger ingen nyanserad bild av detta ämne handlar om.

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill