• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
  • Mew73

Jag måste säga att jag tycker tråden är intressant. Jag har länge levt i ett öppet förhållande och trodde det var vad jag var ute efter. Men med min tjej sedan ett år tillbaka så har jag insett att jag mer går igång på om hon gör något. Vi har experimenterat oss fram och nu landat i det som kallas hotwife. Fick lära mig termen nu.

Jag är tveklöst lagd så att jag går igång på att min tjej träffar någon annan och berättar för mig. Sen hur det utvecklas framöver är svårt att säga, men film eller att jag tittar på känns spännande.
    Jag ville bara dela med mig i tråden.

• vargveum
    Man64u skrev 2015-01-07 21:52:58 följande:

Har med intresse följt inläggen här och vill gärna fortsätta diskussioner om Hotwife m.m och gärna swingers.

har lagt upp en grupp idag,   X Dreams  för oss som är intresserade, nyfikna eller redan erfarna av  Hotwife, Bangmywife, Swinger

Vore kul om ni seriösa här går med ;)

Anmälde intresse för din grupp för flera veckor sedan men har inte fått bekräftelse på medlemskap?
  • Anonym (JC)

Är du normalfin? Hört att många i din sits är oattaktiva nämligen.

• Mew73

JC jag förstår din frågeställning till TS. Det är nog lätt att anta att "inte så fina" personer mer går igång på det här, eftersom dom får otroligt mycket uppmärksamhet. Inte bara från sin partner, utan från andra som säger fina saker "bara" för att få knulla henne. Det blir lätt en outsiders känsla kring dessa ämnen.

Jag vet inget om TS eller någon annan här. Men jag kan svara för mig och min tjej och vår relation. Min tjej är mycket sexig. Hon är 165 lång, 52kg och tränad kropp. Fina bröst. Mycket söt i ansiktet. Fylliga fina läppar. Vi har bra arbeten, bra utbildningar, tjänar bra och bor bra. Vi anses nog vara vanliga vettiga personer.
    Med det vill jag säga att jag tror att många utgår från att det måste vara outsiders. Men i själva verket finns vi överallt i alla former. För min del handlar det om något otroligt sexigt och jag går verkligen igång på vår lilla grej. Det gör även min tjej. Men vi måste vara lyhörda mot varandra och bromsa om någon av oss säger att det blivit för mycket eller fel.

Vi har ett bra fungerande sexliv och skulle säkert inte behöva våra sidoprojekt. Men eftersom vi kan och gillar så fortsätter vi då och då. Sen ska jag inte hymla med att vi också tycker att vi är lite coola för att vi kan och gör detta. Vi skojat om alla andra par som bedrar varandra och hur sköna vi är. Inte den finaste sidan hos oss, men vi skojar om det privat och gillar att ingen känner till vårt dubbelliv. Knappt ens de andra männen.

Som sagt. Din fråga var till TS. Detta var bara ett bidrag från mig.

• Man64u
    Mew73 skrev 2016-02-18 10:49:58 följande:

JC jag förstår din frågeställning till TS. Det är nog lätt att anta att "inte så fina" personer mer går igång på det här, eftersom dom får otroligt mycket uppmärksamhet. Inte bara från sin partner, utan från andra som säger fina saker "bara" för att få knulla henne. Det blir lätt en outsiders känsla kring dessa ämnen.

Jag vet inget om TS eller någon annan här. Men jag kan svara för mig och min tjej och vår relation. Min tjej är mycket sexig. Hon är 165 lång, 52kg och tränad kropp. Fina bröst. Mycket söt i ansiktet. Fylliga fina läppar. Vi har bra arbeten, bra utbildningar, tjänar bra och bor bra. Vi anses nog vara vanliga vettiga personer.
    Med det vill jag säga att jag tror att många utgår från att det måste vara outsiders. Men i själva verket finns vi överallt i alla former. För min del handlar det om något otroligt sexigt och jag går verkligen igång på vår lilla grej. Det gör även min tjej. Men vi måste vara lyhörda mot varandra och bromsa om någon av oss säger att det blivit för mycket eller fel.

Vi har ett bra fungerande sexliv och skulle säkert inte behöva våra sidoprojekt. Men eftersom vi kan och gillar så fortsätter vi då och då. Sen ska jag inte hymla med att vi också tycker att vi är lite coola för att vi kan och gör detta. Vi skojat om alla andra par som bedrar varandra och hur sköna vi är. Inte den finaste sidan hos oss, men vi skojar om det privat och gillar att ingen känner till vårt dubbelliv. Knappt ens de andra männen.

Som sagt. Din fråga var till TS. Detta var bara ett bidrag från mig.

låter som ni funnit en härlig balans i förhållandet, njut :)
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 00:14:38 följande:

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56

Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

Brukar du skicka sms eller liknande till din man före, under och efter du har sex med någon annan? Har killen du ligger med någon kontakt med din man? Typ att han berättar att han ska ligga med dig eller brukar din man få tacka killen för att han tar hand om dig? Vad har ni för upplägg?

Låter som ett trevligt förhållande vilket fall.

Förresten, tråden är rätt gammal, ligger du fortfarande med andra eller har ni slutat av någon anledning?
  • Anonym (Nybörjare)

Hej
    Vet inte om du fortfarande är aktiv här. Jag hoppas i alla fall att du kan svara på några frågor.
    ! är du fortfarande aktiv som hotwife
    2 Jag och min man är överens om att jag ska prova på att vara hotwife. Vi tycker båda att det låter spännande och att det ska ge oss maximal njutning. Vad tycker du är viktigt att tänka på?
    3 Vi har tänkt oss att båda ska vara aktiva när det gäller att fixa en partner till mig. Har du någon erfarenhet av att din man har överraskat dig med en helt obekant sexpartner?
    4 Min man vill se när jag har sex. Är det ok?

• Anonym (Kille 33 år)

Hade varit kul om hotwifen kunde logga in här och återkoppla hur det gått sedan tråden startats.

Lever du fortfarande i en hotwife relation?
    Vad är det bästa respektive det sämsta med att vara hotwife?
    Vad hade du önskat du visste innan du tog steget och låg med andra? 
    Vill din man att du ska göra något speciellt innan och eller efter du träffat en annan man?

• Nipus81

Till TS - om du finns kvar här

Hur träffar du dina partners?

Får din man veta innan eller efter en träff?

Har ni sex efteråt du och din man?

Vi är i samma ålder som er och vi båda fantiserar om detta, min sambo om att ligga med någon annan och jag att hon gör det. Hon går nog igång på att jag går igång på detta samtidigt som hon är nyfiken att testa någon annan kuk. Hon har bara haft 2 förutom mig så jag gissar att hon vill testa av den anledningen lika mycket som hon går igång på tanken att tillfredsställa någon - gärna någon som är dominant eller som hon är lite underlägsen eller står i skuld till. Vi pratade om hur mycket hon skulle kosta för en natt och för 15000kr skulle hon ge full service till någon av hennes kunder tydligen. Hon gick igång på att prata om det.

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill