• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
  • Anonym (Bobbe)

Vi försökte oss på ett upplägg och Nu så här i efterhand så inser jag att det blev mer cuckold än hotwife. Min fru låg med andra män och jag fick titta på. Jag försökte intala mig själv att det var coolt och att jag var med på det men det blev hon som var drivande och ville göra det allt oftare. Vi hade ett safeword när jag kunde säga stopp om jag inte var nöjd med vad som skedde. Vid ett tillfälle knullades hon av två killar och dom tog henne utan skydd vilket redan det var röd lampa för mig, men hon accepterade det. Jag fick nog när den ena killen hade gått från vanligt sug till att trycka ner hans kuk i halsen på henne och  hans kompis helt utan förvarning och utan godkännande tryckte på sin kuk i hennes rumpa. Då sa jag stopp och ville sluta, men inte fan slutade dom utan de körde på till de sprutade, båda två och hon gjorde inget för att stoppa dom trots att hon helt klart hörde mig Protestera. Kände mig skitdum efteråt och hon var jättesur på mig. Vi har inte gjort det sedan dess men relationen är fortfarande frostig. Jag vet att hon fick killarnas nummer efteråt men jag kan inte bevisa att hon gjort något bakom min rrygg. Mitt råd är att inte göra detta om inte båda är helt 100 på att detta är en grej som båda kan njuta av.

• Nipus81
    Anonym (Bobbe) skrev 2022-11-09 00:03:21 följande:

Vi försökte oss på ett upplägg och Nu så här i efterhand så inser jag att det blev mer cuckold än hotwife. Min fru låg med andra män och jag fick titta på. Jag försökte intala mig själv att det var coolt och att jag var med på det men det blev hon som var drivande och ville göra det allt oftare. Vi hade ett safeword när jag kunde säga stopp om jag inte var nöjd med vad som skedde. Vid ett tillfälle knullades hon av två killar och dom tog henne utan skydd vilket redan det var röd lampa för mig, men hon accepterade det. Jag fick nog när den ena killen hade gått från vanligt sug till att trycka ner hans kuk i halsen på henne och  hans kompis helt utan förvarning och utan godkännande tryckte på sin kuk i hennes rumpa. Då sa jag stopp och ville sluta, men inte fan slutade dom utan de körde på till de sprutade, båda två och hon gjorde inget för att stoppa dom trots att hon helt klart hörde mig Protestera. Kände mig skitdum efteråt och hon var jättesur på mig. Vi har inte gjort det sedan dess men relationen är fortfarande frostig. Jag vet att hon fick killarnas nummer efteråt men jag kan inte bevisa att hon gjort något bakom min rrygg. Mitt råd är att inte göra detta om inte båda är helt 100 på att detta är en grej som båda kan njuta av.

Var det hon som var drivande till att ni började med detta också eller var det du? Och hur var upplägget tänkt? Att du skulle kolla på och inte delta alls i akten?
    Tucker det låter tråkigt det som hände och att hon inte avbröt trots stoppordet. Det känns kommunikationen är oerhört viktig och att man faktiskt kan lita på varandra. 

Jag vet faktiskt inte hur jag skulle ställa mig till att två män knullar min tjej framför ögonen på mig, jag vet att hon är intresserad av en trekant men där är jag en part. 

• Fegge

Känns lite som om man låter sin tjej knullas av två killar kanske man får bita i det sura. Vad förväntar man sig? Och framförallt så kanske det inte är det lättaste att bara avbryta när man har sex för fullt för att killen brevid vill avbryta. 

• Fantomas666

Vilket trist läge, låter ju verkligen som din tjej är en riktig slyna innerst inne.
    Har man kommit överens om vissa saker och även har ett safeord som ska det ju följas !

Killarna skulle du kastat ut omgående oavsett vad tjejen ville!

Ska man göra sånt här måste båda parter vara 100 pålitliga.

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Fru) skrev 2015-01-05 17:54:44 följande:

Jag har vid ett par tillfällen träffat och sexat med andra män än min man och som jag och min man valt ut tillsammans. Det har boostat vårt samliv nåt enormt och vi har inte sett några negativa effekter alls! Men öppenhet och kommunikation är A och O,samt att vi litar på varandra till 100%.

Hur tänker ni. Om din man vill ha sex med andra.
    Vill det vara samma sak ?
  • Anonym (Nyfien)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-03-03 14:20:06 följande:
    Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
    Hur tänker ni. Om din man vill ha sex med andra.
    Vill det vara samma sak ?
    Om du googlar på order Hotwife så lär du dig ganska fort att upplägget är att frun knullar andra men inte mannen. 

Jag försöker sakta men säker övertyga min fru att bli en hotwife. Själv har jag inget behov av att att ligga med andra kvinnor. Solig
  • Ztiff
    Anonym (Nyfien) skrev 2023-03-03 18:35:06 följande:
    Om du googlar på order Hotwife så lär du dig ganska fort att upplägget är att frun knullar andra men inte mannen. 

Jag försöker sakta men säker övertyga min fru att bli en hotwife. Själv har jag inget behov av att att ligga med andra kvinnor. Solig
    Min tjej är hotwife, skriv PM om du vill ha lite tips och råd 
  • Anonym (nyfiken666)

Hur går man till väga att träffa sådana som er? Ja skulle väldigt gärna vilja se och deltaga...

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill