• Forumvärd

    Twittrar du?

    Okej, är du en av dem som twittrar jämt och ständigt eller ibland?
    Eller är det så att du faktiskt struntar i twitter?

    Följer du någon speciell och i så fall varför?
    Rösta och diskutera gärna i tråden

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Twittrar du?
  • zZzZz

    Njet, har ingeting av det där...

    Varken facebook, twitter, instaface eller vad det heter, klarar mig så himla bra utan med :)

  • Snöviolen

     Ja jag twittrar i bland varje dag och ibland så kan det gå några dagar då jag inte twittrar. Brukar mest twittra om Once upon a time, så jag följer Once fans.

  • ölburk2
    zZzZz skrev 2015-01-08 08:52:23 följande:

    Njet, har ingeting av det där...

    Varken facebook, twitter, instaface eller vad det heter, klarar mig så himla bra utan med :)


    Samma här.., känns helt enkelt som det mest menigslösa jag kan ta mig för på Nätet..
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Aniiee

    Det händer. Mest meddelar jag när jag går online på Twitch.


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Recept

    Jag har Facebook och det räcker mer än väl!
    Har tänkt flera gånger att lägga ner även det, men det finns så många bra köp och sälj-grupper där, så jag stannar för det.

  • fluu

    Nope. Skulle aldrig kunna hålla mig till så få ord, jag skulle bli beroende, jag skulle ha allt för lätt att posta något för fort när jag är arg som jag sedan ångrar.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Lord Hans
    zZzZz skrev 2015-01-08 08:52:23 följande:

    Njet, har ingeting av det där...

    Varken facebook, twitter, instaface eller vad det heter, klarar mig så himla bra utan med :)


  • 880215
    880215 skrev 2015-01-08 18:13:54 följande:

    Jag har varken Twitter eller FB - SÅ befriande!


    Ska försöka sluta med mitt FL-beroende snart. Sedan är jag helt fri!
  • gealach

    Jag har två konton, ett privat och ett för mitt företag. På det privata följer jag vänner, en del politiker och andra som jag tycker är intressanta, både sådana som jag håller med och inte. Jag skriver rätt sällan själv, "retweetar" mest vad andra skriver.

    På företagskontot följer jag andra inom samma område och lägger ut sådant som har med verksamheten att göra och annat som är relaterat till det jag jobbar med.  


    Blogg: gealach.wordpress.com / Instagram: @gealach14
  • Josephine96

    Ja det gör jag. Skaffade det för lite över 2 år sen och har twittrat rätt flitigt sedan dess. Brukade bli åtminstone 5+ tweets varje dag, oftast mer. Nu har jag tyvärr tappat lusten sen i somras så skriver väl högst 3 gånger om dagen. Följer i stort sett bara massa fans till band/serier jag gillar. Har inte ens lyckats få över 2000 följare under åren och har inte fått några vänner där heller så har tröttnat. är fortfarande mitt absoluta favorit sociala nätverk dock.

  • Grande Rock

    Skriver inget själv, men har ett konto och följer främst utövare och självutnämnda proffstyckare i och runt de sporter som intresserar mig, 


    Assumption is the mother of all Fuck-ups
  • IsDimma

    Nej. Följer tre personer. Min pappa - som faktiskt är riktigt duktig på twittrande, han är rolig. Och min bror, vars twitter jag oftast inte förstår (om datorer och på engelska).

    Sen följer jag Fredrik Backman. Sveriges kanske roligaste man! Jag älskade hans krönikor i Metro sålänge han skrev. Jag älskar hans böcker. Och jag älskar hans twitter/instagram/blogg/osv! *in love*

  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

    Nej denna sångfågel behöver inte andras kvitter.

  • Anonym (kvitter kvitter)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-08 23:34:16 följande:

    Nej denna sångfågel behöver inte andras kvitter.


    Aah, tänkte just skriva att

    - NEJ, men min kanariefågel kvittrar.

Svar på tråden Twittrar du?