• Anonym (Bullen)

Bullfitta

Jag har en så kallad bullfitta, jag vet att många tycker det är avtändande och det tycker jag själv med... Min fråga, hur ofta stöter ni på någon med bullfitta och hur reagerar ni? Om jag säger såhär så har jag aldrig legat med en kille som fått mig att komma, antar att det är svårare att stimulera en bulle.

• Svar på tråden Bullfitta
  • Anonym (?)

En bullfitta brukar finnas hos överviktiga har jag sett, och så klart dom som drar upp sina tights så pass att man kan se hela Bullen från 50 meters avstånd. Så min fråga är om du har övervikt?

• Anonym (Bullen)
    Anonym (?) skrev 2015-01-11 02:42:06 följande:

En bullfitta brukar finnas hos överviktiga har jag sett, och så klart dom som drar upp sina tights så pass att man kan se hela Bullen från 50 meters avstånd. Så min fråga är om du har övervikt?

165 cm lång och ca 50kg.. Lite fläsk absolut men inte fet
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Skulle någon vara så ytlig att den ser fittan som ett problem är det inte mycket stake i den personen iaf, så det är nog ingen förlust att få nobben. Det som gör fittan intressant är den fittan sitter på inte hur den ser ut...

• HeBi

Trist att du känner så. Min fru har bullfitta. Jag älskar henne. Själv har jag mina brister. Precis som alla har någonting. Allt är normalt. Njut istället.

• Anonym (sofie)
    HeBi skrev 2015-01-11 05:20:06 följande:

Trist att du känner så. Min fru har bullfitta. Jag älskar henne. Själv har jag mina brister. Precis som alla har någonting. Allt är normalt. Njut istället.

..................................en bullfitta är ingen "brist".
    Tror inte du menade det så heller, men ville mest förtydliga ändå!
    INTE. NÅGON. BRIST. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Fläskberget)

Jag är kraftigt överviktig och har en sk bullfitta. Den stör inte mig och min partner även om jag gärna skulle vilja bli av med den. Men hur f*n gör man då?

• Frökenfrykena

Vad är det för fel på bullfitta? Jag har det och ar aldrig haft problem med det och både jag och min man älskar den:)
    Jag är f.ö. inte överviktig så vet inte alls om det har något samband.

• Crizze79

Ähh jag kan inte se nå problem med det (om man inte e glutenallergiker )

• Frökenfrykena
    Crizze79 skrev 2015-01-11 10:16:33 följande:

Ähh jag kan inte se nå problem med det (om man inte e glutenallergiker )

Haha, bra där!
Svar på tråden Bullfitta