• Anonym (Bullen)

Bullfitta

Jag har en så kallad bullfitta, jag vet att många tycker det är avtändande och det tycker jag själv med... Min fråga, hur ofta stöter ni på någon med bullfitta och hur reagerar ni? Om jag säger såhär så har jag aldrig legat med en kille som fått mig att komma, antar att det är svårare att stimulera en bulle.

• Svar på tråden Bullfitta
  • Zfinx

Bull är.så härligt.....och lika lätt att tillfredställa....

• Anonym (Fint)

Vackert och kvinnligt med bullfitta. Drömmer om att få lägga handen på en...

• Anonym (Fint)

• Anonym (Fint)

• Anonym (Slanktjej)
    Haskel skrev 2015-01-13 10:51:56 följande:

Bullfitta har inget som helst samband med övervikt. "Bullen består inte heller av fett.
    Enligt mig själv är bullfitta både estetiskt och lättare att tillfredsställa.

Det kan jag skriv under på för jag är smal och jag har en bullig mus och halvstora bröst 
  • Anonym (Slanktjej)
    Anonym (Slanktjej) skrev 2025-11-08 10:21:31 följande:
    Det kan jag skriv under på för jag är smal och jag har en bullig mus och halvstora bröst 
    skriva skulle det stå 
  • ubbe65

Du kan vara lugn.
    Jag har aldrig hört någon man tycka det är annat än sexigt, och jag tycker det är läckert.

• Anonym (Olle)

En smaksak som allt annat och inget att hänga upp sig på. Personligen är jag inte så förtjust i fenomenet men vet att en kompis älskar det. 

Svar på tråden Bullfitta