• Anonym (Bullen)

Bullfitta

Jag har en så kallad bullfitta, jag vet att många tycker det är avtändande och det tycker jag själv med... Min fråga, hur ofta stöter ni på någon med bullfitta och hur reagerar ni? Om jag säger såhär så har jag aldrig legat med en kille som fått mig att komma, antar att det är svårare att stimulera en bulle.

• Svar på tråden Bullfitta
  • Anonym (Mats)
    Celines Essence skrev 2015-01-11 10:20:09 följande:

Om du väger så lite förhållande till längden räknas du snarare som underviktig, med BMI under 19. Så din beskrivning "lite fläsk absolut" är märkligt uttalande. BMI säger iof inte allt, men något "fläsk" lär man inte ha med de måtten...

BMI är det sämsta måttet någonsin...
  • 1plus2plus1
    Anonym (Bullen) skrev 2015-01-11 02:01:10 följande:

Jag har en så kallad bullfitta, jag vet att många tycker det är avtändande och det tycker jag själv med... Min fråga, hur ofta stöter ni på någon med bullfitta och hur reagerar ni? Om jag säger såhär så har jag aldrig legat med en kille som fått mig att komma, antar att det är svårare att stimulera en bulle.

Personligen älskar jag en bullfitta.. 
    ju större desto bättre.. detta medför inte att jag vill ha en 250kg kvinna. men gärna en riktigt saftig go bullfitta.. :D
  • Anonym (Mats)
    1plus2plus1 skrev 2015-01-12 15:18:08 följande:

Personligen älskar jag en bullfitta.. 

ju större desto bättre.. detta medför inte att jag vill ha en 250kg kvinna. men gärna en riktigt saftig go bullfitta.. :D

Det bästa är bullfittor på smalisar.
  • Anonym (Man)

Bullfitta är det sexigaste och skönaste som finns, det finns inget som gör mig så kåt som en härlig bullfitta, jag har aldrig hört att någon kille skulle tycka att det är avtändande, bara tvärt om. Mumsfillibaba Glad

• Anonym (Man)

Tillägg till ovan. Alltså en bullfitta, inte en jättetjock kvinna som bara är fet och därför har en "bullfitta" ...

• HeBi
    Anonym (sofie) skrev 2015-01-11 05:45:02 följande:

..................................en bullfitta är ingen "brist".

Tror inte du menade det så heller, men ville mest förtydliga ändå!

INTE. NÅGON. BRIST. 

Hoppsan. Jag menade absolut inte så. Jag menar egentligen att det INTE finns några brister alls. Bara tillgångar. Hoppas det blev rätt nu...
  • Celines Essence
    Anonym (Mats) skrev 2015-01-12 14:54:59 följande:

BMI är det sämsta måttet någonsin...

Uppåt har BMI sina brister. Tex kan en muskulös person väga mycket utan att vara överviktig. Neråt har BMI däremot mindre felkällor. Vad menar du? Hur kan man ha "fläsk" och lågt BMI?
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Mats)
    Celines Essence skrev 2015-01-12 20:01:30 följande:

Uppåt har BMI sina brister. Tex kan en muskulös person väga mycket utan att vara överviktig. Neråt har BMI däremot mindre felkällor. Vad menar du? Hur kan man ha "fläsk" och lågt BMI?

Ja. BMI är mest avsett för kvinnor (betydligt lägre muskelandel än män).

Nej, det har jag inte påstått. Jag tror TS överdrev. Däremot kan kroppar vara sjukt oproportionerliga, så det kan finnas fettansamling kring exempelvis buken medan exempelvis benen är smala.
  • Perjohan

Alla sorters fitta är vackra! Bulle eller ej. Jag gillar alla! Men favoriten är stora inre blygdläppar som hänger ner ????

• Anders 386

Jag ser varken något negativt eller positivt med en bullfitta. En fitta kan vara olika snygg, men det har inget att göra med om det är en bullfitta eller inte. Det finns fula bullfittor och det finns mindre fula bullfittor. Det viktigaste är ändå vem den tillhör. 
    Men iofs är väl inga fittor "snygga"??   

Svar på tråden Bullfitta