• Anonym (Bullen)

Bullfitta

Jag har en så kallad bullfitta, jag vet att många tycker det är avtändande och det tycker jag själv med... Min fråga, hur ofta stöter ni på någon med bullfitta och hur reagerar ni? Om jag säger såhär så har jag aldrig legat med en kille som fått mig att komma, antar att det är svårare att stimulera en bulle.

• Svar på tråden Bullfitta
  • Sambokille34

Bullfitta är de sexigaste som finns tycker sj att de är mycke lättare att ge kvinnan orgasm :)

• Lever så

Bulligt är fina och har inget med övervikt att göra. Det är sjukt sexigt när en kvinna med bulliga ligger på rygg i bikini och solar och man ser hur gitta väver sig... ???????? Så var stolt över din bulle!?

never a failure always a lesson
  • Haskel

Bullfitta har inget som helst samband med övervikt. "Bullen består inte heller av fett.
    Enligt mig själv är bullfitta både estetiskt och lättare att tillfredsställa.

• Lever så

På allvar, ber om ursäkt för helt oförståeligt inlägg.. autocorrect är helt sinnes på min nya mobil.

Poängen var i att bullfitta är finfint?

never a failure always a lesson
  • Anonym (Bullen)
    Anonym (Mats) skrev 2015-01-12 22:53:36 följande:

Ja. BMI är mest avsett för kvinnor (betydligt lägre muskelandel än män).

Nej, det har jag inte påstått. Jag tror TS överdrev. Däremot kan kroppar vara sjukt oproportionerliga, så det kan finnas fettansamling kring exempelvis buken medan exempelvis benen är smala.

oproportionerlig är helt klart rätt ord.. Jag har väldigt smala ben, stora bröst och som jag uttrycker mig fläskmage, plus bullfitta då.
  • Anonym (Mats)
    Anonym (Bullen) skrev 2015-01-13 19:33:20 följande:

oproportionerlig är helt klart rätt ord.. Jag har väldigt smala ben, stora bröst och som jag uttrycker mig fläskmage, plus bullfitta då.

Jag tycker dock de proportionerna lät mysigt.
  • Celines Essence
    Anonym (Bullen) skrev 2015-01-13 19:33:20 följande:

Jag väger lika mycket som dig, men är 8 cm kortare. Är i princip liten överallt så jag har svårt att förstå att en person som förhållandevis är så mycket lättare, uppger sig ha fläsk. ..och stora bröst. Så fruktansvärt tunga ben lär jag inte kunna ha.

Nåväl. Vad menar du med bullfitta? Menar du att det är venusberget som är upphöjt, eller de yttre blygdläpparna som är svulstiga?

Jag har förstått att det nog kan vara olika vad man menar.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Rolfarsson

Många som inte verkar veta vad en "bullfitta" är för något, det är när blygdbenet är större än "normalt", INTE när tjejer är överviktiga.

Och vad tycker jag om bullfitta? Jag tycker det ser osymmetriskt ut och det är inget som jag har som en preferens, min flickvän har det dock.

• Anonym (Mats)
    Celines Essence skrev 2015-01-14 09:19:19 följande:

Jag väger lika mycket som dig, men är 8 cm kortare. Är i princip liten överallt så jag har svårt att förstå att en person som förhållandevis är så mycket lättare, uppger sig ha fläsk. ..och stora bröst. Så fruktansvärt tunga ben lär jag inte kunna ha.

Nåväl. Vad menar du med bullfitta? Menar du att det är venusberget som är upphöjt, eller de yttre blygdläpparna som är svulstiga?

Jag har förstått att det nog kan vara olika vad man menar.

Det senare är det om du frågar mig. Kan även kallas kameltå. Jag gillar när de inre blygdläpparna "göms" innanför de yttre.
  • Kåta ivve

Jag älskar att få slicka en bullfitta som är rakad.

Jag blir så kåt av att få slicka och knulla en bullfitta.

Svar på tråden Bullfitta