Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tack! Overkligt deluxe!! Vill komma över BIM nu så jag vet jag inte blöder då iaf...nervöst med plus före bim på det viset...
Stort grattis!!!
Tack! Overkligt deluxe!! Vill komma över BIM nu så jag vet jag inte blöder då iaf...nervöst med plus före bim på det viset...
Stort grattis!!!
Efter hormonspiralen nu så fick jag mens en vecka senare än vanligt...
Ingen mens än så länge (gått en halv vecka) och visade negativt till helgen. Kanske fick jag falskt äl efter pillerstoppet o mensen är i uppehåll =( ??
Alltid återfått mensen månaden efter som vanligt, efter varje pillerstopp.
Egentligen bättre göra som du säger, inte tänkt så. Om mensen kommer och man inget vetat så nedslås man inte av ett missfall, sörjer osv. Om detta inte går vägen så ska jag följa din princip...
Håller tummarna för dig!
Åh, vad skönt att höra! Jag mår bra, tack. Det var härligt med lite skidåkning, så man tänkte på annat ett tag. Vi fick bara till det en gång under veckan, men tror kanske att jag hade tidig ÄL, så kanske har en chans denna månad ändå. BIM till helgen om jag hade tidig ÄL, men kommer inte testa förrän slutet av nästa vecka om jag inte börjar blöda innan. Vill inte veta om det blev något och sen få missfall, nästa gång jag (förhoppningsvis) plussar vill jag att det ska vara vrålstarkt
Gissar det går åt helvete här...de svaga testerna har inte ökat och idag på bim fick jag Ej gravid på digitalt..
Får väl hoppas på blödning snart (svagt ljusrosa flytning nu) och annars söka vård nästa vecka...så jävla ledsen. :(
Ja jag har 6 st positiva test! Men inte sett nån ökning vilket oroat mig, så det har väl avstannat då gissar jag...så nu väntar jag bara på blödning
Blöder nu, känns ok med tanke på att jag började oroa mig för utomkveds...bättre det går fort så vi kan börja om snart igen förhoppningsvis.
Har dessutom världens finaste kille som är klok som en bok och vet precis hur han ska trösta mig <3 vi fixar detta ihop.
Tack tjejer <3
Känns bättre idag och jag blickar mot nästa ÄL, gick liksom nästan lite för bra och lätt..,men nu vet vi att vi kan få det funka. Hoppas allt funkar som vanligt igen efter blödningen o att cykeln blir som vanligt...
Ja vi hoppas det går vägen snart igen för oss och att vi kan gå hela vägen då! Räknar detta som mens eftersom jag började blöda dagen efter BIM och fick negativt på det digitala på fredagen, så borde kroppen vara fri från HCG och kanske redo för ÄL nästa vecka, förhoppningsvis runt 18-19/3.
Hoppas dina känningar i kroppen är pga graviditet! Jag kan ha sjukdomskänsla inför mens, hade grymt jobbigt för ett par år sen med det. Frossa, feber och helt sänkt...men när jag vart gravid har jag ungefär samma men med väldigt spända bröst och blodsocker som är väldigt instabilt, måste äta väldigt regelbundet.
Nästa gång kommer jag nog inte testa nåt varken runt ÄL eller BIM, först efter. Vi har ju sex varje dag ändå så ska ta paus från testandet en månad om jag kan...är lätt testberoende så osäkert om jag kan hålla det, men blir ju så jäklans dyrt även om man köper billiga från nätet...men trött på allt analyserande.
Nu stämde ju mina farhågor med att testerna inte blev starkare...men tror nästan jag tycker det är bättre att inte veta om ett mf om det blir ett så tidigt igen.