Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.
Lycka till för er andra som är nära bim.
Könner igen det där med toabesöken... Inspekterade toapappret under mikroskop första 12 veckorna typ ????
Tack alla! Känns så skönt men är supernojjig. Springer på toa mest hela tiden för att kolla. Jättejobbigt. Hoppas på suptom nästa vecka då jag är i v 6. Det var då jag fick missfall sist.
Wime06- å va spännande! Kanske att vi kommer att följas åt denna gången med
Nr3- är inte bim två veckor efter äl? Så räknade jag iallafall.
Jelu- va tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad.
Tack alla! Känns så skönt men är supernojjig. Springer på toa mest hela tiden för att kolla. Jättejobbigt. Hoppas på suptom nästa vecka då jag är i v 6. Det var då jag fick missfall sist.
Wime06- å va spännande! Kanske att vi kommer att följas åt denna gången med
Nr3- är inte bim två veckor efter äl? Så räknade jag iallafall.
Jelu- va tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad.
Skit!! I morse kom det en liten blödning . Är på ÄL +10 så griper tag i strået ett tag till ifall det kan va en nidblödningen men har inte mycket hopp eftersom mensen började med spottings även förra månaden
.
Skit!! I morse kom det en liten blödning . Är på ÄL +10 så griper tag i strået ett tag till ifall det kan va en nidblödningen men har inte mycket hopp eftersom mensen började med spottings även förra månaden
.
.