• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-05-04 14:26:39 följande:
    Någon som vet? Borde ju påverka tänker jag.. Borde ju visa ev. + senare om ÄL är senare. Är min cykel 28 dagar så är jag på BIM -3 men bara ÄL + 9.
    Min ÄL blev också 2 dagar senare, så jag räknade min vanliga lutealfas från ÄL, så BIM idag istället för i förrgår. Har normalt en lutealfas på 12 dagar.
  • Hjalmarsmamma
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-03 07:48:26 följande:

Jag har plussat!!!! Så glad smile1.gif (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.

Lycka till för er andra som är nära bim.

Grattis! Vad roligt!

Jag håller tummar och tår för er. Nu måste det bara gå bra
  • Mammis2011och2015

Könner igen det där med toabesöken... Inspekterade toapappret under mikroskop första 12 veckorna typ ????

minahjärtan0609 skrev 2015-05-04 14:36:50 följande:

Tack alla! Känns så skönt men är supernojjig. Springer på toa mest hela tiden för att kolla. Jättejobbigt. Hoppas på suptom nästa vecka då jag är i v 6. Det var då jag fick missfall sist.

Wime06- å va spännande! Kanske att vi kommer att följas åt denna gången med

Nr3- är inte bim två veckor efter äl? Så räknade jag iallafall.

Jelu- va tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad.

• WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-04 14:36:50 följande:

Tack alla! Känns så skönt men är supernojjig. Springer på toa mest hela tiden för att kolla. Jättejobbigt. Hoppas på suptom nästa vecka då jag är i v 6. Det var då jag fick missfall sist.

Wime06- å va spännande! Kanske att vi kommer att följas åt denna gången med smile1.gif

Nr3- är inte bim två veckor efter äl? Så räknade jag iallafall.

Jelu- va tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad.

Det verkar som vi kan följas åt, jag tror jag har plussat tror inte riktigt på det ännu för det var ganska svagt streck. Känns helt overkligt.
  • Nummer tre
    WiMe06 skrev 2015-05-05 10:49:44 följande:
    Det verkar som vi kan följas åt, jag tror jag har plussat smile2.gif tror inte riktigt på det ännu för det var ganska svagt streck. Känns helt overkligt.
    Vad roligt!!! Grattis
  • Nummer tre

Skit!! I morse kom det en liten blödning . Är på ÄL +10 så griper tag i strået ett tag till ifall det kan va en nidblödningen men har inte mycket hopp eftersom mensen började med spottings även förra månaden .

• WiMe06
    Nummer tre skrev 2015-05-05 11:36:23 följande:

Skit!! I morse kom det en liten blödning smile4.gif . Är på ÄL +10 så griper tag i strået ett tag till ifall det kan va en nidblödningen men har inte mycket hopp eftersom mensen började med spottings även förra månaden smile4.gif .

Tack

Håller tummarna för er att det inte är spottings.
  • minahjärtan0609
    WiMe06 skrev 2015-05-05 10:49:44 följande:
    Det verkar som vi kan följas åt, jag tror jag har plussat smile2.gif tror inte riktigt på det ännu för det var ganska svagt streck. Känns helt overkligt.
    Grattis va roligt!!! Tror dock inte vi kommer följas åt. Fick spottings igårkvälll. Idag är det lugnt men det var såhär det började förra gången det blev missfall. Om det följer samma mönster kommer jag börja blöda ikväll känns som maximal otur, men tar inte ut något i förskott, finns fortfarande en chans.
  • minahjärtan0609
    Nummer tre skrev 2015-05-05 11:36:23 följande:

Skit!! I morse kom det en liten blödning smile4.gif . Är på ÄL +10 så griper tag i strået ett tag till ifall det kan va en nidblödningen men har inte mycket hopp eftersom mensen började med spottings även förra månaden smile4.gif .

Håller tummarna åt oss båda!
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-05 12:02:38 följande:
    Grattis va roligt!!! Tror dock inte vi kommer följas åt. Fick spottings igårkvälll. Idag är det lugnt men det var såhär det började förra gången det blev missfall. Om det följer samma mönster kommer jag börja blöda ikväll smile4.gif känns som maximal otur, men tar inte ut något i förskott, finns fortfarande en chans.
    Åh Nej, fy, inte igen Håller alla tummar och tår för er att allting går vägen! Styrkekramar till dig.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)