• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Fronten
    Mammis2011och2015 skrev 2015-05-02 14:54:07 följande:

Hur går det för er andra. Har en märklig känsla i kroppen, hoppas att det innebär ett plus på onsdag på äl+9...

Vi har samma bim då: l
  • Mammis2011och2015
    Fronten skrev 2015-05-02 19:21:19 följande:
    Vi har samma bim då: l
    Ja jag såg det :) soännande! Känner du något? Helt sjukt vad jag börjar tycka mig känna symptom! Illamående har jag aldrig haft tidigare i någon av mina 4 graviditeter, brösten sticks men ömmar inte som dom brukar, tjejmagen drar på ett konstigt sätt och jag vet inte vad jag ska tro riktigt ^^
  • WiMe06

Tycker mig också känna vissa symptom. Det drar lite i magen till och från, mitt humör är det värsta någonsin, är jääättetrög i magen och har senast idag börjar känna mig kissnödig mkt oftare, har kännt lite stickningar i brösten men inte alls ömma som dem var sist jag plussade. Hoppet finns ju fortfarande kvar till mensen kommit. BIM på måndag.

• Fronten

Här sticker det och gör rejält ont o brösten och fått tydligare ådror än vad jag brukar ha. Mår illa, svänger också rejält i humöret. Hunnit gråta flera skvättar i dag.???? Förstoppad, bubblig i magen. Molvärk i tjejmagen som jag inte brukar ha annat än vid äl och mens. Men det känns ju konstigt om jag har alla dessa symptom redan nu pga graviditet få det är iallafall 8 dagar till bim minst. Blir galen! Tycker mig känna igen detta från tidigare graviditeter men det kan vara min starka vilja att plussa också..

Hoppas på att vi får vårat plus , håller tummarna för er med ????

• Fronten

Har också kissat väldigt mycket oftare än vanligt och det brukar jag höra först när mensen kommer och den vätska jag samlar på mig mellan äl och men drivs ut..

• Mammis2011och2015
    Fronten skrev 2015-05-02 23:15:40 följande:

Här sticker det och gör rejält ont o brösten och fått tydligare ådror än vad jag brukar ha. Mår illa, svänger också rejält i humöret. Hunnit gråta flera skvättar i dag.???? Förstoppad, bubblig i magen. Molvärk i tjejmagen som jag inte brukar ha annat än vid äl och mens. Men det känns ju konstigt om jag har alla dessa symptom redan nu pga graviditet få det är iallafall 8 dagar till bim minst. Blir galen! Tycker mig känna igen detta från tidigare graviditeter men det kan vara min starka vilja att plussa också..

Hoppas på att vi får vårat plus , håller tummarna för er med ????

Jag har testat med alla tester som finns, var ju så nyligen gravid så jag vet ju inte hur hormonerna beter sig men jag hade starkt utslag på äl testet och hade känningar. Tänker att med alla dessa symptom, borde verkligen vara ett plus... Eller så önskar jag mig själv skengravid :P
  • minahjärtan0609

Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.

Lycka till för er andra som är nära bim.

• WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-03 07:48:26 följande:

Jag har plussat!!!! Så glad smile1.gif (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.

Jättestort grattis. Vad roligt för er håller tummar och tår att allting går vägen denna gången
  • Nummer tre

Jag har plussat!!!! Så glad smile1.gif (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.

Vad roligt!! Stort grattis!
  • Syoss

Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.

Stort grattis!
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)