Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Hur går det för er andra. Har en märklig känsla i kroppen, hoppas att det innebär ett plus på onsdag på äl+9...
Tycker mig också känna vissa symptom. Det drar lite i magen till och från, mitt humör är det värsta någonsin, är jääättetrög i magen och har senast idag börjar känna mig kissnödig mkt oftare, har kännt lite stickningar i brösten men inte alls ömma som dem var sist jag plussade. Hoppet finns ju fortfarande kvar till mensen kommit. BIM på måndag.
Här sticker det och gör rejält ont o brösten och fått tydligare ådror än vad jag brukar ha. Mår illa, svänger också rejält i humöret. Hunnit gråta flera skvättar i dag.???? Förstoppad, bubblig i magen. Molvärk i tjejmagen som jag inte brukar ha annat än vid äl och mens. Men det känns ju konstigt om jag har alla dessa symptom redan nu pga graviditet få det är iallafall 8 dagar till bim minst. Blir galen! Tycker mig känna igen detta från tidigare graviditeter men det kan vara min starka vilja att plussa också..
Hoppas på att vi får vårat plus , håller tummarna för er med ????
Har också kissat väldigt mycket oftare än vanligt och det brukar jag höra först när mensen kommer och den vätska jag samlar på mig mellan äl och men drivs ut..
Här sticker det och gör rejält ont o brösten och fått tydligare ådror än vad jag brukar ha. Mår illa, svänger också rejält i humöret. Hunnit gråta flera skvättar i dag.???? Förstoppad, bubblig i magen. Molvärk i tjejmagen som jag inte brukar ha annat än vid äl och mens. Men det känns ju konstigt om jag har alla dessa symptom redan nu pga graviditet få det är iallafall 8 dagar till bim minst. Blir galen! Tycker mig känna igen detta från tidigare graviditeter men det kan vara min starka vilja att plussa också..
Hoppas på att vi får vårat plus , håller tummarna för er med ????
Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.
Lycka till för er andra som är nära bim.
Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.