Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Anklagad sv soc

Anonym (anonym 2) skrev 2015-01-19 23:06:31 följande:

Det är inget brott att dricka alkohol men som du själv skriver så anklagar soc. dig för att vara alkoholist och de vill komma på hembesök det är alltså upp till dig att bevisa för dem att du inte har alkoholproblem.

Och ja man får lägga ned kärlek och trevligheter när man har barn om det leder till att man blir anmäld till soc. och de vill komma på hembesök.

Vad du gjort ned ditt luv bryr jag mg inte om eller tar hänsyn till men ingen bestämmer över mig kom i håg det .
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Fint men...) skrev 2015-01-19 23:28:06 följande:

Oskyldig här menas ; oskyldig till anklagelsen om att du är en alkoholist. Du vill väl inte vara skyldig i det avseendet? ! Att du är en alkoholist.

Dessutom läser du och tar in det du känner för. Då blir du kanske också missförstådd. Du är negativ och stolt. Tänk på dina barn när du svarar då kanske det blir lättare att tänka klart. Du vill väl deras bästa eller hur? Kommer du inte ihåg det som skrivs , så får du göra som jag gjorde nyss. Gå tillbaka och läs igen. Då kan du kanske ge mer rättvisa svar. Alltså det som du tänker på och vill säga här i tråden. Det blir lite mer genomtänkt. Det är lite förvirrande när du blandar ihop saker.

Fast jag har trevligare saker på gång så vi lägger ner det där ...(-:
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Fint men...) skrev 2015-01-19 23:28:06 följande:

Oskyldig här menas ; oskyldig till anklagelsen om att du är en alkoholist. Du vill väl inte vara skyldig i det avseendet? ! Att du är en alkoholist.

Dessutom läser du och tar in det du känner för. Då blir du kanske också missförstådd. Du är negativ och stolt. Tänk på dina barn när du svarar då kanske det blir lättare att tänka klart. Du vill väl deras bästa eller hur? Kommer du inte ihåg det som skrivs , så får du göra som jag gjorde nyss. Gå tillbaka och läs igen. Då kan du kanske ge mer rättvisa svar. Alltså det som du tänker på och vill säga här i tråden. Det blir lite mer genomtänkt. Det är lite förvirrande när du blandar ihop saker.

Fast det vore bra om du berättar vad jag ska ta in , som jag förstår det är det att jag ska ta in att jag är missbrukare ? Det går ju inte när jag inte är det ?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lugn) skrev 2015-01-19 23:59:51 följande:

Men eftersom du vägrar ta ett simpelt blodprov så kommer soc tro att du har ett missbruk och inte släppa dig. Tar du provet så är du av med dom direkt!

Dricker du nu ikväll?

Ja låt de tro då , har tre lugnare saker framför mig och gör vad jag villig träffar vem jag vill ... Buy buy .
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-20 00:23:34 följande:

Ja låt de tro då , har tre lugnare saker framför mig och gör vad jag villig träffar vem jag vill ... Buy buy .

Fast jag har annat framför och ska träffa en trevlig person tom .
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-20 00:40:12 följande:

Fast jag har annat framför och ska träffa en trevlig person tom .

En riktigt trevlig person sen får man se vad det blir av det hela, men jag är ju fri .
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Päronsplitt) skrev 2015-01-20 00:44:29 följande:

Det märktes egentligen redan i trådstarten men inlägg 47 gjorde det solklart.

Ska ändå träffa en trevlig person som själv är intresserad . Och verkar helt ok .
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Päronsplitt) skrev 2015-01-20 08:32:48 följande:

Ja, släpp - inte för att hon inte är på riktigt utan för att det blir som en evighetscykel att försöka tala vett med henne. Hon uppvisar alltid mer eller mindre paranoida drag, samt skriver osammanhängande, svarar på fel sak i andras svar, alternativt argumenterar emot sina egna inlägg (ingen koll på att det var hon själv som skrev?). Sedan vilka eventuella missbruk hon har (alkohol eller droger) vet jag inget om. Det kan ju vara så att dessa trådar dyker upp med jämna mellanrum eftersom hon slutat ta sin medicin.

(Som sagt - hennes sätt att skriva känns igen. I inlägget jag nämnde syns en sak som hon konsekvent gör i sina inlägg, vilket tyder på att det är hon.)

Jag är inte missbrukare varför ta test pga antingen inkompetenta handläggare eller falska människor varför ska jag göra ett test ?(-:
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (mor) skrev 2015-01-20 09:06:25 följande:

Men hörru "päronsplitt" är det så glasklart?

Hon har i alla fall satt ett märke här låter det som den där kvinna 34 eller päronsplitt ni pratar om , hennes namn nämns ofta ...(-:
  • Anonym (Anonym)

Det provet hade endast visat ett svar  "Duhar druckit för lite" genom åren .

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Man 41) skrev 2015-01-20 10:31:35 följande:
    Men då så! Case closed.
    så vi får se om de vill ha det provet eller ej ....
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-20 10:35:51 följande:

så vi får se om de vill ha det provet eller ej ....

Att jag inte såg det på det viset lillan har druckit för lite , känns som det .(-:
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (rede) skrev 2015-01-20 15:36:49 följande:

[quote=74713391][quote-nick]Anonym (Anonym) skrev 2015-01-19 21:56:02 följande:[/quote-nick]

Men varför säger du det till mig ? Angår det mig ? Svar nej !

[/

Du kan alltså inte svara på om du brister i din föräldraroll?

Lägg ner nu varför skulle jag göra det ?Nämn du varför du tar upp detta med mig vad är dina argument ?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (mor) skrev 2015-01-20 19:12:24 följande:

Nu ska du inte vara elak. Man kan bli frisk även om man har en dödlig sjukdom. Lite trist att man efter det hamnar i en konflikt med "soc" kan man tycka men så kan det vara här i livet. Livet är ju bättre än alternativet ändå tycker jag....!

Ursäkta men vems tår är ni ute på att trampa på ? Man bör nog veta det innan man försöker (-:
  • Anonym (Anonym)
    Läs vad som står och inget annat skrev 2015-01-20 22:54:20 följande:

Hahaha de där kom ju verkligen från rätt röv Ta lärdom av dina egna råd framöver fröken

Varför ? Jag har inte gjort någon ett dugg varför skulle jag , jag i

Gås liksom inte med någon direkt så då kan jag väl inte rå för vem jag trampar på vet ju inte vem det gäller ens ?(-:
  • Anonym (Anonym)
    Läs vad som står och inget annat skrev 2015-01-20 23:12:26 följande:

Som andra sagt, skriv ordentligt eller låt bli! Vägrar du ta emot råd som många här har gett dig nu så kan du börja fråga dig själv varför du överhuvudtaget startade tråden! Du vet mycket väl nu vad du ska göra om du klarar tänka!

Om jag kan tänka ? Vad har det med ts att göra ?
Svar på tråden Anklagad sv soc