• Anonym (Bekymrad)

Vad tycker ni om mina bröst?

Vad tycker ni om mina bröst?

Jag är INTE ute efter uppmärksamhet. På internet är alla smala, tränade, har runda bröst och ser perfekta ut. Är det så folk vill att man ska se ut? Jag är inte perfekt men jag vill känna mig vacker ändå och vara stolt över mig själv. Min pojkvän älskar mig och min kropp så jag borde lyssna på honom men ibland känner jag mig ful utan förklaring. Ibland känner jag mig vacker men jag vill alltid vara nöjd med mig själv!

Jag blir så påverkad utav internet och folk. Nu sägs det att folk med stora bröst har hängiga och fula. Att folk med små bröst har finare för att dem är fastare. Så nu känner jag att jag har för stora och hängiga. Jag tänker absolut inte operera mig! 

Jag har 75C och någon enstaka 75D. Är mina för stora och hängiga? Jag har gått upp från storlek small till medium i kläder och internetsidor tycker att jag är tjock och överviktig. Varför är det på detta vis? Jag vill vara stolt över mig själv och mina bröst! Dem kommer inte bli fastare när jag skaffar mig barn men jag tycker att andras bröst efter en graviditet är vackra. Det är underbart vackert att man kan amma med sina bröst! 

Men jag vill känna mig lika stolt som andra. Folk jag känner verkar så himla stolta över sina kroppar och dem tycker att jag är konstig som inte gillar min kropp.

Jag tycker att min bröststorlek är perfekt för min kropp och jag tycker inte att dem är hängiga. Min mage är inte precis platt men jag tycker att det är fint, man ser frisk och välmående ut. 

Så varför vill så många bli smala, träna och skaffa perfekta bröst? Tänk om min pojkvän säger att jag är sexig och fin trots att han inte tycker det (men vore inte han konstig som var ihop med mig då)?
  • Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?
  • Anonym (g)
    Carnitas skrev 2015-01-24 14:40:12 följande:

LoL, du har inte sett många bröst du, för det är inte  möjligt du sett många bröst.
    Och säger en sån sak.

Jag var på badhuset senast idag. Såg massor av olika bröst och bröstvårtor, jag vidhåller min åsikt. 
  • Carnitas
    Anonym (g) skrev 2015-01-24 14:49:15 följande:
    Jag var på badhuset senast idag. Såg massor av olika bröst och bröstvårtor, jag vidhåller min åsikt. 

Haha, vad är det för ett konstigt badhus?
    Sett mängder av dessa bröstgårdar, på vuxna kvinnor.

• Anonym (X 2)
    Anonym (g) skrev 2015-01-24 14:49:15 följande:

Chipstuttar på herrarnas räknas inte!
  • Anonym (g)
    Carnitas skrev 2015-01-24 14:54:43 följande:

Haha, vad är det för ett konstigt badhus?
    Sett mängder av dessa bröstgårdar, på vuxna kvinnor.

Ja, det är väl klart att det finns fler än ts som ser ut att ha outvecklade barnbröstvårtor på medelstora bröst, jag har aldrig sagt något annat. 
    Anonym (X 2) skrev 2015-01-24 14:57:37 följande:

Chipstuttar på herrarnas räknas inte!
    Jag är kvinna och byter om bland kvinnor. 
  • Carnitas
    Anonym (g) skrev 2015-01-24 16:35:33 följande:
    Ja, det är väl klart att det finns fler än ts som ser ut att ha outvecklade barnbröstvårtor på medelstora bröst, jag har aldrig sagt något annat. 
    Jag är kvinna och byter om bland kvinnor. 

Du lurade mig helt klart, konstig att kalla vuxna kvinnor för barn.
    Då detta blir kontentan i vad du säger.

• Anonym (g)
    Carnitas skrev 2015-01-24 16:43:21 följande:

Du lurade mig helt klart, konstig att kalla vuxna kvinnor för barn.
    Då detta blir kontentan i vad du säger.

Jag har aldrig kallat någon för barn. Jag har skrivit: Ser ut som en outvecklad barnbröstvårta och vårtgård som sitter på ett mellanstort bröst på en kvinnokropp. 
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Folk...) skrev 2015-01-24 10:55:43 följande:

Min fru har exakt likadana vårtgårdar och mindre bröstvårtor. Alla kvinnor jag har träffat har haft sånna och alla jag har pratat bröst med föredrar sånna. 

Så vad gillar ni för vårtgårdar/bröstvårtor? Jag undrar verkligen hur era bröst (om ni nu är tjejer som jag tror) ser ut om ni skulle fota med blixt. Alla vet att man ser rent ut sagt förjävlig ibland med blixt. Det blir helt klart fel med blixt. Kolla TS andra bröstbilder på sida 8 istället. Mums! Men misstro mig inte TS, dina bröst t.o.m med blixt ser gudomliga ut! Så bry dig inte om att avundsjuka folk påpekar negativa saker, dessa folk känner ändå inte dig och jag slår vad om att dina bröst ser ännu bättre ut i verkligheten. Men insidan är allra viktigast! Ditt utseende är bara ett plus i kanten. 

Människor som är tvungna att påpeka negativa saker om andra, har problem med sig själva. Jag har studerat beteendevetenskap och psykologi i ett antal år nu så jag vet.

Din pojkvän är lyckligt lottad som många redan skrivit! 

Jag gillar mörkare vårtgårdar men mer utstående vårtor. Jag påpekar inte negativt. Jag säger vad ja tycker för att hon undrade. Frågar hon får hon räkna med ärliga svar. Som JAG SKREV är formen fin, men JAG gillar inte vårtgårdarna... Behöver inte va avundsjuka för det.. Då hon lägger ut bilder på sina bröst till massa främmande människor är hon antagligen till 99% nöjd och bara söker uppmärksamhet. Och de gav ja, och jag var inte otrevlig någon stans. Frågar man får man räkna med att höra också.. Och nej jag har inget problem med mig själv, jag har haft fört ja, men ja har växt in i mig själv så nej herr studerande beteendevetskaps o psykologi farbror, du har fel.
  • Carnitas
    Anonym (g) skrev 2015-01-24 16:48:00 följande:
    Jag har aldrig kallat någon för barn. Jag har skrivit: Ser ut som en outvecklad barnbröstvårta och vårtgård som sitter på ett mellanstort bröst på en kvinnokropp. 
    Ja, du verkar inte vara medveten vad man säger där.
  • Anonym (g)
    Carnitas skrev 2015-01-24 16:54:31 följande:
    Ja, du verkar inte vara medveten vad man säger där.
    Vad man säger var? Är du full? 
  • Carnitas
    Anonym (g) skrev 2015-01-24 16:56:06 följande:
    Vad man säger var? Är du full? 

Ta dig en funderare på vad vi har pratat om.
    Sen nej inte full, men kanske blir senare.

Svar på tråden Vad tycker ni om mina bröst?