Vad tycker ni om mina bröst?
Vad tycker ni om mina bröst?

Jag är INTE ute efter uppmärksamhet. På internet är alla smala, tränade, har runda bröst och ser perfekta ut. Är det så folk vill att man ska se ut? Jag är inte perfekt men jag vill känna mig vacker ändå och vara stolt över mig själv. Min pojkvän älskar mig och min kropp så jag borde lyssna på honom men ibland känner jag mig ful utan förklaring. Ibland känner jag mig vacker men jag vill alltid vara nöjd med mig själv!
Jag blir så påverkad utav internet och folk. Nu sägs det att folk med stora bröst har hängiga och fula. Att folk med små bröst har finare för att dem är fastare. Så nu känner jag att jag har för stora och hängiga. Jag tänker absolut inte operera mig!
Jag har 75C och någon enstaka 75D. Är mina för stora och hängiga? Jag har gått upp från storlek small till medium i kläder och internetsidor tycker att jag är tjock och överviktig. Varför är det på detta vis? Jag vill vara stolt över mig själv och mina bröst! Dem kommer inte bli fastare när jag skaffar mig barn men jag tycker att andras bröst efter en graviditet är vackra. Det är underbart vackert att man kan amma med sina bröst!
Men jag vill känna mig lika stolt som andra. Folk jag känner verkar så himla stolta över sina kroppar och dem tycker att jag är konstig som inte gillar min kropp.
Jag tycker att min bröststorlek är perfekt för min kropp och jag tycker inte att dem är hängiga. Min mage är inte precis platt men jag tycker att det är fint, man ser frisk och välmående ut.
Så varför vill så många bli smala, träna och skaffa perfekta bröst? Tänk om min pojkvän säger att jag är sexig och fin trots att han inte tycker det (men vore inte han konstig som var ihop med mig då)?