• nog

300 knull till midsommar

Florerar ju ett antal utmaningar på fejjan just nu av typen "100 pass till midsommar"
    Så jag och sambon har bestämt oss för att få till 300 knull till midsommar, bara hundra låter lite defensivt.

Som "knull" räknas någon typ av sex med happy ending med annan person inblandad. Onani på egen hand räknas inte.

Vi började den 10 januari och hade inatt skönknull nr 44.

Några som vill anta utmaningen? Börja nu så är 250 tillräckligt.

Och ja, det är sant, mycket vill ha mer, har aldrig haft så skön period någon gång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-31 15:11
    Lite snabb matte; 13 ggr per vecka alltså (så 250 från nu är rätt bra lockrabatt :) )
    Nu 45 för övrigt :P
  • Svar på tråden 300 knull till midsommar
  • Anonym (?)
    Nonogog skrev 2015-02-06 00:53:53 följande:

Tja... en "röd vecka" kan ju se väldigt olika ut. Det KAN vara en hel vecka - eller endast ett par dagar. Mycket, mindre eller sparsamt. Beroende på, så har det väl hänt att man avstår för att det är mer - el kör, när det är mindre. På sistone har frekvensen minskat, vilket åtminstone gläder mig. Har väntat länge på det här, av en mängd olika anledningar. Det närmar sig nog slutet - och jag ser BARA fördelar med det. Befrielse, äntligen! Slippa frysa så dant. Inte ha ständig koll på dagar mm. Nackdelar som jag hört så mkt om, har jag inte märkt något av, snarare är det raka motsatsen mot vad jag hört sägas. Så, nej - några sådana "hinder" har vi kanske inte så mycket av längre. Sex för hela slanten, alltså!

Vad är det du försöker säga?

Att du blivit så gammal att du inte har mens länge, eller är det något helt annat du talar i gåtor om?
  • Mrs Okänd

13 ggr per vecka är nog lite för mycket att orka med för min man. I så fall måste jag ha två män...Skrattande Rimligvis borde jag ha en på jobbet då så det kan bli lite effektivt och jämnt fördelat.

• Anonym (?)
    Mrs Okänd skrev 2015-02-06 08:12:43 följande:

13 ggr per vecka är nog lite för mycket att orka med för min man. I så fall måste jag ha två män... Rimligvis borde jag ha en på jobbet då så det kan bli lite effektivt och jämnt fördelat.

Det kan inte vara så att din man redan har en på jobbet. Att det är därför han inte orkar med 13 gånger ytterligare med dig per vecka.
  • Mrs Okänd
    Anonym (?) skrev 2015-02-06 08:43:33 följande:
    Det kan inte vara så att din man redan har en på jobbet. Att det är därför han inte orkar med 13 gånger ytterligare med dig per vecka.

Så kan det ju givetvis INTE vara. Jag tror faktiskt inte att han skulle vilja ha sex 2 ggr per dag, alla dagar.
  • MrFlex
    Mrs Okänd skrev 2015-02-06 08:12:43 följande:

13 ggr per vecka är nog lite för mycket att orka med för min man. I så fall måste jag ha två män...Skrattande Rimligvis borde jag ha en på jobbet då så det kan bli lite effektivt och jämnt fördelat.

Skulle du själv vilja så ofta då? Läst just i en annan tråd att du helt saknar sexlust efter ägglossning:)
  • Mrs Okänd
    MrFlex skrev 2015-02-06 12:48:00 följande:
    Skulle du själv vilja så ofta då? Läst just i en annan tråd att du helt saknar sexlust efter ägglossning:)

Nä, inte två ggr om dagen hela månaden, absolut inte i nuläget. Jag saknar inte helt sexlust efter ägglossning, skrev kanske lite fort för det är stor skillnad, men jag brukar ha sex även när jag är förbannad av PMS och även under mens. Jag har märkt att orgasmer är bra mot PMS...Skrattande 
  • TomNorr
    Mrs Okänd skrev 2015-02-06 13:10:09 följande:

Nä, inte två ggr om dagen hela månaden, absolut inte i nuläget. Jag saknar inte helt sexlust efter ägglossning, skrev kanske lite fort för det är stor skillnad, men jag brukar ha sex även när jag är förbannad av PMS och även under mens. Jag har märkt att orgasmer är bra mot PMS...Skrattande 
    Du är en klok kvinna! Hoppas att min fru upptäcker det någon gång...
  • Mrs Okänd
    TomNorr skrev 2015-02-06 13:20:00 följande:
    Du är en klok kvinna! Hoppas att min fru upptäcker det någon gång...
    Glad...du får väl berätta det för henne...ger henne lite massage eller nåt först...
  • TomNorr
    Mrs Okänd skrev 2015-02-06 13:23:41 följande:
    Glad...du får väl berätta det för henne...ger henne lite massage eller nåt först...
    Direkt efter sex konstaterar hon att vi borde ha sex oftare, men det är bortglömt dagen efter Rynkar på näsan

Men för att återgå till ämnet, jag ställer nog inte upp på utmaningen. Skulle behöva en kvinna till, för med min fru får jag vara glad om det blir 20-25 gånger innan Midsommar. Och 2 gånger per dag skulle jag inte orka med, snoppen skulle lägga av efter några dagar Gråter
  • Anonym (ful som stryk)
    HannaS86 skrev 2015-02-03 00:51:37 följande:

Oh, kul idé! Är själv väldigt trött på de där gör 100 saker innan midsommar-grejjerna, framförallt träningspass. Jag tränar 8 pass/vecka men jag tänker inte delta i nåt sånt event för att sitta där och leka bror duktig ;) Jag kommer inte kunna få till 300 ligg tyvärr, har olika sexpartners som jag träffar olika ofta. Även om jag hade velat ha sex varje dag blir nog snittet kanske 2ggr/vecka eller nåt sånt.

Sex 2 gg i vekcan som songel är ju ändå bra! Jag är gift och får kanske 2 ggr er månad.
Svar på tråden 300 knull till midsommar