• nog

300 knull till midsommar

Florerar ju ett antal utmaningar på fejjan just nu av typen "100 pass till midsommar"
    Så jag och sambon har bestämt oss för att få till 300 knull till midsommar, bara hundra låter lite defensivt.

Som "knull" räknas någon typ av sex med happy ending med annan person inblandad. Onani på egen hand räknas inte.

Vi började den 10 januari och hade inatt skönknull nr 44.

Några som vill anta utmaningen? Börja nu så är 250 tillräckligt.

Och ja, det är sant, mycket vill ha mer, har aldrig haft så skön period någon gång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-31 15:11
    Lite snabb matte; 13 ggr per vecka alltså (så 250 från nu är rätt bra lockrabatt :) )
    Nu 45 för övrigt :P
  • Svar på tråden 300 knull till midsommar
  • Anonym (oehörtLIVSERFAREN)
    Pappman skrev 2015-02-10 09:29:58 följande:

Vad fan har det med nånting alls att göra?

Inget!
  • MEE83

haha, det skadar inte att vara ambitiös! 300! Det är liiiiite för mycket för oss... minst sagt. 100 kanske vi skulle kunna sikta på här, då måste vi ligga ca 4,5 gånger per vecka fram till midsommarafton. Det är kanske doable... skall informera the missus!

Men lycka till med eran "resa"! :D

• Anonym (ful som stryk)

Priset kan väl vara en trekant med TS och hans donna?

• nog
    Pappman skrev 2015-02-10 07:14:25 följande:

Den viktigaste frågan, vad tusan vinner man?

En semesterresa eller får man någon typ av mästarbälte som man får bära till nästa vår när de prestigefyllda tävlingarna hålls igen?

Där sa du något...

Pris? Förutom en j-a massa knullande? :) Bättre hälsa, längre liv etc etc etc

Kanske borde ha skapat en pott med startavgift för att skapa en prispott.

• Nonogog

Mee83: gör det! Haka på! VI kör 300, för att vi ville utmana oss, samtidigt dom vi ville känna att det är görbart. Det ska ju inte vara alltför enkelt, utan ribban behöver höjas åtminstone nåågot - och över tid. Det handlar i grund och botten om att utmaningen är kul men också till för att få till en ny (god) vana. Om inte annat för att det tyvärr är då oerhört lätt att lägga sig till med ovanor, som t ex att ha sex mer och mer sällan.

Är 100 till midsommar en höjning för dig/er? Jamen då så! Shoot! :-P

• MEE83
    Nonogog skrev 2015-02-10 19:49:05 följande:

Mee83: gör det! Haka på! VI kör 300, för att vi ville utmana oss, samtidigt dom vi ville känna att det är görbart. Det ska ju inte vara alltför enkelt, utan ribban behöver höjas åtminstone nåågot - och över tid. Det handlar i grund och botten om att utmaningen är kul men också till för att få till en ny (god) vana. Om inte annat för att det tyvärr är då oerhört lätt att lägga sig till med ovanor, som t ex att ha sex mer och mer sällan.

Är 100 till midsommar en höjning för dig/er? Jamen då så! Shoot! :-P

Kul idé!

Ja, vi är "hyfsat" nyblivna förstagångsföräldrar(våran flicka är 5 mån nu), det har blivit ungefär 3 gånger/veckan sedans min sambo kom upp i sadeln igen, vilket gick förvånansvärt snabbt, hon har varit förskonad från de flesta "åkommer" som kan komma med en grav och förlossning, och vi har alltid haft väldigt kompatibla och skön sexuell kemi, hon klagar mest över tuttarna faktiskt, hehe... hon har stora just nu(hon har implantat), och kombinationen gör att det är tungt, och hon tycker även det är lite vulgärt, i vanliga fall är dom "lagom". Nu är dom mer än lagom...

Det tog som sagt var inte så långt tid innan hon var tillbaka på banan och hon har fått upp ångan nu, sex 4,5 gånger i veckan blir nog inte helt lätt dock... så det blir en lagom utmaning... och en bra målsättning, 3 gånger har känts rätt lagom för mig den senaste tiden, men "i vanliga fall", dvs innan hon blev preggers så var det ungefär 1 gång per dag, vi har lite mindre energi och tid över till sex just nu dock hehe, både hon och jag.

• nog

69 nu 

...vilket kan vara en trevlig sysselsättning det oxå

• Pussan

Menar du 300 knull med samma partner? annars kanske jag klarar det?.

• nog
    Pussan skrev 2015-02-14 23:19:06 följande:

Menar du 300 knull med samma partner? annars kanske jag klarar det?.

Jag (eller vi) har bara varandra, det är det som är grejen för oss.
    Häng gärna på även om du har fler. Vi har ju hållit på en månad redan, så räkna på 13 i veckan från start.
  • nog

78

Skönare än någonsin att knulla. Småkåt i princip hela tiden.

Svar på tråden 300 knull till midsommar