Nonogog skrev 2015-02-10 19:49:05 följande:
Mee83: gör det! Haka på! VI kör 300, för att vi ville utmana oss, samtidigt dom vi ville känna att det är görbart. Det ska ju inte vara alltför enkelt, utan ribban behöver höjas åtminstone nåågot - och över tid. Det handlar i grund och botten om att utmaningen är kul men också till för att få till en ny (god) vana. Om inte annat för att det tyvärr är då oerhört lätt att lägga sig till med ovanor, som t ex att ha sex mer och mer sällan.
Är 100 till midsommar en höjning för dig/er? Jamen då så! Shoot! :-P
Kul idé!
Ja, vi är "hyfsat" nyblivna förstagångsföräldrar(våran flicka är 5 mån nu), det har blivit ungefär 3 gånger/veckan sedans min sambo kom upp i sadeln igen, vilket gick förvånansvärt snabbt, hon har varit förskonad från de flesta "åkommer" som kan komma med en grav och förlossning, och vi har alltid haft väldigt kompatibla och skön sexuell kemi, hon klagar mest över tuttarna faktiskt, hehe... hon har stora just nu(hon har implantat), och kombinationen gör att det är tungt, och hon tycker även det är lite vulgärt, i vanliga fall är dom "lagom". Nu är dom mer än lagom...
Det tog som sagt var inte så långt tid innan hon var tillbaka på banan och hon har fått upp ångan nu, sex 4,5 gånger i veckan blir nog inte helt lätt dock... så det blir en lagom utmaning... och en bra målsättning, 3 gånger har känts rätt lagom för mig den senaste tiden, men "i vanliga fall", dvs innan hon blev preggers så var det ungefär 1 gång per dag, vi har lite mindre energi och tid över till sex just nu dock hehe, både hon och jag.