• nog

300 knull till midsommar

Florerar ju ett antal utmaningar på fejjan just nu av typen "100 pass till midsommar"
    Så jag och sambon har bestämt oss för att få till 300 knull till midsommar, bara hundra låter lite defensivt.

Som "knull" räknas någon typ av sex med happy ending med annan person inblandad. Onani på egen hand räknas inte.

Vi började den 10 januari och hade inatt skönknull nr 44.

Några som vill anta utmaningen? Börja nu så är 250 tillräckligt.

Och ja, det är sant, mycket vill ha mer, har aldrig haft så skön period någon gång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-31 15:11
    Lite snabb matte; 13 ggr per vecka alltså (så 250 från nu är rätt bra lockrabatt :) )
    Nu 45 för övrigt :P
  • Svar på tråden 300 knull till midsommar
  • Nonogog
    Anonym (?) skrev 2015-02-06 08:02:02 följande:

Vad är det du försöker säga?

Att du blivit så gammal att du inte har mens länge, eller är det något helt annat du talar i gåtor om?

? Jag tycker inte jag talar i gåtor, snarare klarspråk. Jo, precis som jag skrev, så närmar jag mig nog slutet på eländet. Men jag skrev också om hur jag gjort genom åren och hur man kan handskas med det, då jag uppfattade det som huvudfrågan. Alltså, hur gör man med "röda veckan". Hur man gör under dessa perioder beror ju på en mängd faktorer : mängd, längd på perioden samt hur båda parter ställer sig till sex med en menstruerande kropp under denna period. Det sistnämnda är väl viktigast? En del bryr sig inte, en del tycker det är ok om det är i slutet men inte annars, en del kan absolut inte tänka sig det - och en del går av olika anledningar igång av det. Jag tillhör de som inte bryr mig under slutet el när det är mindre. Är det mer, så går det också att ordna mindre för den stund ett genomsnittligt knull tar... Eg tycker jag personligen att det är ett ickeproblem i en sådan här utmaning. Men det är ju jag...
  • Anonym (Man)
    Nonogog skrev 2015-02-06 00:53:53 följande:
    Tja... en "röd vecka" kan ju se väldigt olika ut. Det KAN vara en hel vecka - eller endast ett par dagar. Mycket, mindre eller sparsamt. Beroende på, så har det väl hänt att man avstår för att det är mer - el kör, när det är mindre. På sistone har frekvensen minskat, vilket åtminstone gläder mig. Har väntat länge på det här, av en mängd olika anledningar. Det närmar sig nog slutet - och jag ser BARA fördelar med det. Befrielse, äntligen! Slippa frysa så dant. Inte ha ständig koll på dagar mm. Nackdelar som jag hört så mkt om, har jag inte märkt något av, snarare är det raka motsatsen mot vad jag hört sägas. Så, nej - några sådana "hinder" har vi kanske inte så mycket av längre. Sex för hela slanten, alltså! Tungan ute
    TACK för ditt utförliga svar !
    Jag förstår  att du ser fram emot kommande " hääärliga tider " Skrattande
    Kör på o lycka till o njuuut  ! ! Tungan ute
  • Pappman

Den viktigaste frågan, vad tusan vinner man?

En semesterresa eller får man någon typ av mästarbälte som man får bära till nästa vår när de prestigefyllda tävlingarna hålls igen?

• Mrs Okänd
    Pappman skrev 2015-02-10 07:14:25 följande:
    Den viktigaste frågan, vad tusan vinner man?
    En semesterresa eller får man någon typ av mästarbälte som man får bära till nästa vår när de prestigefyllda tävlingarna hålls igen?

Kanske en hatt så man ser vilka som klarar av en sådan bedrift??? Skrattande 
  • Anonym (oehörtLIVSERFAREN)

Räknas det om kuken e slak? För jag räknar in mina runk även om den e slak!

• Mrs Okänd
    Anonym (oehörtLIVSERFAREN) skrev 2015-02-10 09:21:59 följande:
    Räknas det om kuken e slak? För jag räknar in mina runk även om den e slak!

Men just onani fick vi ju inte räkna med enligt TS....Skrattande
  • Anonym (oehörtLIVSERFAREN)

Meeeeeeeen...jag räknar inte in det, men runkar den trots att den e slak.Demon

• Mrs Okänd
    Anonym (oehörtLIVSERFAREN) skrev 2015-02-10 09:25:37 följande:
    Meeeeeeeen...jag räknar inte in det, men runkar den trots att den e slak.Demon

Du får skaffa dig en egen hatt!Tyst
  • Pappman

Vad fan har det med nånting alls att göra?

Anonym (oehörtLIVSERFAREN) skrev 2015-02-10 09:25:37 följande:

Meeeeeeeen...jag räknar inte in det, men runkar den trots att den e slak.

Svar på tråden 300 knull till midsommar