Gravid i Linköping?
Grattis till er :) 28 år, bor i Linköping. Precis gått in i vecka 13. Har första ul på måndag. Äntligen äntligen :)
Det låter inte som ett lätt graviditet, jag hoppas det släpper och du kommer må toppen sista månaderna.
Grattis till er :) 28 år, bor i Linköping. Precis gått in i vecka 13. Har första ul på måndag. Äntligen äntligen :)
Det låter inte som ett lätt graviditet, jag hoppas det släpper och du kommer må toppen sista månaderna.
Grattis till dig med! :) Åh vad roligt, jag har UL på torsdag, som man har längtat!
Hur mår du annars då?
Grattis :) vad roligt att vi då är 3 som ligger väldigt nära varandra. Ul samma vecka. Jag har börjat räkna ned timmarna, nu är det inte allt för många kvar, nervös och sjukt spänd
Tack, o detsamma. Förstår de, du hade redan imorgon? Spännande!!!:) vilket ställe är du på? Kvinnohälsan?
Jag bor oxå i Linköping. Är 28 år gammal och väntar första barnet i maj. Går in i v 25 imorgon..
Var på första ul idag och allt såg jättebra ut, såå skönt och nu kan man landa lite ( tror jag) :) kub blev jättebra resultat. Blev flyttad några dagar, från 19 till 16 aug. Jag håller en tumme för er andra denna vecka
Det är skönt när man kommer förbi det stadiet. Då kan man förhoppningsvis slappna av lite mer. Sen hade jag nog lite spökveckor typ v 15-21 när jag inte kände nånting och mådde allmänt bra. Sen kom första biffarna runt v 22 och nu känner jag den lille varje dag :)
Är ni nöjda med era barnmorskor?
Nu har även jag varit på första ul. En liten livlig en på 4,5 cm! Beräknas 30/8 ist för 26/8 så jag hamnade åt fel håll haha, hoppas på en kall sommar! :)
Vi kommer att ta reda på det, det har inte varit någon tvekan :) vill köpa så mycket som möjligt så tidigt som möjligt. Jag vet inte hur jag kommer må senare och vi behöver ha koll på våra utgifter till fullo i höst. Planera, planera, planera sedan gillar vi att shoppa, haha
Spännande. Det är spännande att inte veta men smidigt att veta vad det blir så man kan planera.
Vi tog reda på det och väntar en pojke:)