• Forumvärd

    Har du något du skulle vilja säga till någon men inte vågar?

    Finns det något som du skulle vilja säga till någon men inte riktigt vågar eller kan?
    Rösta och passa på att säga det du vill i tråden. Det går att vara anonym!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du något du skulle vilja säga till någon men inte vågar?
  • Anonym (Schas!)

    Oh ja, om jag har!

    Jag skulle vilja säga till en kollega att hon är usel på sitt jobb, att hon är ett hinder för oss andra i vårt yrkesutövande och hon får oss andra att se dumma ut inför vår chef när hon för örtiåttonde gången failat att förstå uppgiften som ska lösas (eftersom vi andra är så mesiga att vi inte hänger ut den skyldige, chefen fattar nog ändå var felet ligger).

    Skulle även tillägga att alla andra på kontoret har fattat att hennes dotter nog är efterbliven och behöver extra stöd i skolan istället för att ringa sin jävla morsa 155567 ggr om dagen (och så klart svarar lilla mamsen varje gång, även under sittande möte) för att fråga om hon behöver mössa och varma skor när hon går till skolan eller om det går bra med converse-skor. Hon är för faen 15 år!!!

    Jag skulle också vilja säga till min svåger med fru att vi nog inte borde umgås mer eftersom vi är otroligt olika, de utnyttjar folk till max men ställer aldrig upp själva och är bara allmänt jobbiga med sina offentliga gräl vid varje familjehögtid.

  • Anonym (Skäms)

    Jag vill säga till min sambo (igen) att jag inte älskar honom längre, men vi har det tryggt tillsammans. Vill säga till en kollega att jag vill ha honom, så mycket.. Men gör inget av det, allt är ganska instabilt just nu och jag hoppas det är som en förkylning som går över. Ni skäms jag när jag skriver det..

  • Anonym (orkar inte)

    Jag skulle vilja säga till min sambos bror att han är en bortskämd skitstövel som tror han vet allt o kan allt o att jag inte står ut med honom överhuvudtaget o tror knappt nån gör det heller.

    Hata är ett starkt ord men det beskriver nog bäst vad jag tycker om honom o att jag inte vill träffa honom alls .

  • Smulan 89

    Ja, men jag väljer mina strider. Skulle vilja upplysa vissa om hur dåligt de behandlar mig. Jag ställer alltid upp, bryr mig oh frågar hur det är osv, men får mycket skit tillbaka tyvärr.

  • Anonym (Q7)

    Skulle vilja bjuda ut en kille....

    Om det inte vore för att båda har partners och barn.

    Och att vi bara setts en gång =/

  • Anonym (Kvinna)

    Jag skulle vilja säga till min förlorade vän att jag saknar henne och att jag är ledsen för att jag drog min undan.

    Skulle vilja förklara för min chef att jag inte mår så himla bra. Att jag går omkring med ständig ångest och oro. (Kanske skulle få lite bätte förståelse då. Vågar tyvärr inte.)

    Till min make vill jag säga att jag älskar dig och vill vara nära dig. Jag vet att du tror att jag vill lämna dig. Det vill jag inte.

    Till mamma vill jag säga. Det är inte alltid dig det är mest synd om. Men du är bäst på att vända allt till din "fördel". Jag är trött på dig.

  • Anonym (Ja)

    Ja. Att jag är sååå intresserad av denna killen och vill så gärna lära känna honom! Går in o kollar hans bilder hela tiden och önskar att han var min. Åh... Men jag är alldeles för feg...

  • Anonym (Många!)

    Ja,finns många,men det kommer aldrig bli av för jag skulle inte vinna nåt på det. Men min f.d bästa vän skulle jag verkligen vilja veta varför hon sket i mig efter 24 års vänskap.

  • Anonym (Saga)

    Jag skulle vilja säga till min sambo att jag vill att vi ska börja försöka få barn nu och att jag vill att vi gifter oss i år. Men vill inte pressa honom för han är inte redo.

  • Anonym (Woman)

    Jag skulle vilja tala om för min manlige kollega att jag älskar honom elr åtminstone att jag tycker han är sååå fin ... <3

  • Anonymasötisen

    Ja! Jag har så mkt att säga.

    Jag skulle vilja säga till killen jag gillar att jag tycker om honom och att jag bara vill krama honom föralltid.

    Jag skulle vilja säga exakt vad jag tycker till mina bästa vänner. Tex att jag inte gillar hur dem behandlar mig ibland, rätt ofta.

    Jag skulle vilja säga till mina föräldrar att dem inte är bra och att dem har problem etc.

    Jag skulle vilja säga till min lillasyster att hon är helt dum i huvudet och att jag aldrig vill träffa henne mer.

    Jag skulle vilja sluta vara blyg och börja prata som jag vill.

  • Anonym (Fräken)

    Nix! Jag har faktiskt inget jag skulle vilja säga någon som jag inte redan sagt. Jag talar direkt om för vederbörande om det är något som stör mig så att människan får en chans att ändra på sig eller åtminstone förklara sig. Och jag hoppas alltid på det motsatta, att folk talar om för mig om det är något hos mig som stör dem, så att jag har en chans att ändra på det. Detsamma gäller förstås mer positiva saker som att visa uppskattning och kärlek. Ingen tjänar på att människor går runt och spelar teater. Hur ska man veta vem som är en verklig vän då? Jag kräver ärliga människor runt omkring mig och känner direkt av om någon så ens tänker något annat än vad kroppsspråket förtäljer. Falska fega människor är det värsta jag vet! Helt ärligt uppskattar jag mer en människa som vräker ur sig spydigheter i all ärlighet, än någon som låtsas vara trevlig men sen går hem och skriver blajja på internet eller pratar bakom ryggen. För det sistnämnda relationen är dömd att misslyckas redan från start medan den första har en chans att bygga något bra om man reder ut dispyten med en gång. Går den inte reda ut, förtjänar de inte min vänskap mig överhuvudtaget.
    De som inte klarar av normal och rak kommunikation, de får leta sig till mer likasinnade. Så kan de sätta upp sin egna drama teaterföreställning
    Jag tror också man får vad man ger, jag är ingen person som sitter och grubblar över människor när de inte är i närheten utan reder ut saker snarast, eftersom det är vad alla mår bäst av.

  • Kaxelsson

    Jag skulle vilja berätta för min fd hur mycket jag saknar honom. Jag vill berätta att jag behöver honom, både nu men speciellt om 28 dagar så vår lilla bebis har bf.

    Men han valde att lämna mig så han har redan gjort sitt beslut. Vill inte tjata eller stöta bort honom mer - så jag håller tyst!

    Jag skulle vilja säga till alla mina vänner därute att jag är så trött på att ställa upp för allt och alla jämnt men sällan får den responsen tillbaka. När jag väl behöver någon så är det inte lika viktigt. Är trött på det - skärpning för fan! Typ ????


    (¯`♥.¸♥ ☆ Axel 081116 & Emil 110221 ☆ ♥¸ .♥´¯)
  • Anonym (Systeryster)

    Jag skulle vilja säga till min mamma att hon skall erkänna för mina syskon och för hennes man hur hon misshandlade mig både fysiskt och psykiskt! Att det är HON som ljuger och inte jag! Jag har t.o.m vittnen som såg hur elak mamma var mot mig när jag växte upp. Men det vill dom inte lyssna på! Jag hatar dig för att du fått mig att hata mig själv! Jag äter antidepp och måste ta insomningstablett för att få någon sömn! Må karma bita dig rejält i arslet!!!

  • Envira

    Jag skulle vilja säga till min pappa hur mycket hans drickande har förstört för mig och min syster under vår uppväxt och även hur mycket det sårar oss nu i vuxen ålder. Det är aldrig någon som sagt ett ord till honom om hans missbruk för han får det alltid till att det är synd om honom. 

  • Anonym (Räkan)

    Ja det har jag.
    Jag skulle vilja tala om för min pappa hur sviken jag känner mig av honom.
    Jag skulle vilja säga detsamma till min mamma.
    Jag vill tala om för min sambo hur illa han har gjort mig psykiskt eftersom att han inte förstår det själv.
    Jag vill tala om för min granne vilket svin och fullblodsegoist hon är bla.

  • Anonym (:(:()

    Skulle vilja säga exakt det jag känner att min man får mig att känna att jag inte är värd ett skit..att jag är fulast eftersom jag aldrig får höra en enda komplimang eller något annat snällt.att han aldrig vill göra något med mig aldrig gå ut.aldrig pratar med mig.och att jag misstänker att han är otrogen. Och mycket mer.

  • Anonym (:(:()

    Och just det ..skulle vilja säga att jag inte vill leva med honom mer eftersom jag mår så dåligt .

Svar på tråden Har du något du skulle vilja säga till någon men inte vågar?