• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • MartinaLarsen

Grattis!

lotie skrev 2015-03-18 09:27:34 följande:

Jaaaaa:) vilken lycka!!

Kunde lita på kroppen denna gången:)

• Jia84
    lotie skrev 2015-03-18 09:27:34 följande:

Jaaaaa:) vilken lycka!!

Kunde lita på kroppen denna gången:)

Grattis:)
  • Jia84

Jag är nu på bim-4 och ett negativt test imorse. Kan va för tidigt för mig att testa. Känner tydligt i kroppen att det händer nåt, för de sticker och drar i tjejmagen och jag fick vid ett tillfälle igår halsbränna (halsbränna har jag bara haft vid graviditet). Jag känner väl igen symtomen från innan jag plussade i januari (som slutade i MA). Så jag hoppas innerligt på ett pluss i helgen iallafall:)

• Honeyboney

Idag är jag på BIM -7 och har en stickande känsla lite till höger, alldeles ovanför blygdbenet, boobiesarna börjar kännas lite tunga och eventuellt lite lite ömma. Har PCO och det är inte första gången jag får för mig att jag har gravsymptom, men denna gången känns det faktiskt annorlunda. Jag hoppas verkligen att det tar sig denna gången! Vi vill så gärna ha en liten avkomma ;)

Men hur fasiken får man tiden att gå lite fortare? Känns ju som en evighet att vänta med att testa. 7 hela dagar till BIM!

• sweetheart80

Är nog kört för min del denna månaden. Har bim imorgon men testerna visar negativt och tempen har sjunkit. Hoppas ni andra lyckas bättre. Vet att vi prickade in äl så det känns lite trist att det inte blev nåt. Jag har blivit gravid direkt med de andra 3så va väl inställd att efter första mensen efter uttagen hormonspiral så skulle vi lyckas. Men väntar in mensen imorgon istället

• Sofiakb
    Honeyboney skrev 2015-03-18 12:59:05 följande:

Idag är jag på BIM -7 och har en stickande känsla lite till höger, alldeles ovanför blygdbenet, boobiesarna börjar kännas lite tunga och eventuellt lite lite ömma. Har PCO och det är inte första gången jag får för mig att jag har gravsymptom, men denna gången känns det faktiskt annorlunda. Jag hoppas verkligen att det tar sig denna gången! Vi vill så gärna ha en liten avkomma ;)

Men hur fasiken får man tiden att gå lite fortare? Känns ju som en evighet att vänta med att testa. 7 hela dagar till BIM!

Samma här bim-7 o samma symtom :) När tänkte du börja testa? Håller på o dööör av att tiden inte kan gå lite fortare :/
  • Honeyboney
    Sofiakb skrev 2015-03-18 13:40:55 följande:

Samma här bim-7 o samma symtom :) När tänkte du börja testa? Håller på o dööör av att tiden inte kan gå lite fortare :/

Egentligen vill jag inte testa förrän efter BIM, om mensen inte dyker upp. Men det är så svåååårt!!!!
  • frkvilljunu

hej hej!

hoppar in här men antar att jag kan lägga ner snart igen.

Bim 16/3 testa negativt precis.inte förvånad men ändå den där besvikelsen.

Har två barn sen innan och sambon 1. 5 försöket.

• Hannah81

Är det någon här som märkt om vissa tester är bättre än andra? Jag visar neg på billiga stickor men är sugen på att testa med cb. Bim idag.

• Ung mamma7

Hej.

Hoppar in här, bim 21/3 har kört med äl- test och hoppas det har hjälpt annars får jag försöka nästa månad igen.

Svar på tråden BIM Mars 2015