• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • MelinaG

Jag blir smått galen alltså. BIM-1 och det känns hela tiden som att mensen precis har kommit. Springer på toa stup i kvarten och kollar, inget har kommit. Så tur är väl det då jag fortfarande har lite hopp, men irriterande att hålla på att springa sådär.

Däremot känner jag inga symptom, så har nog inte funkat. Känner enbart obehag i magen som om mensen är påväg.

• HCS
    MelinaG skrev 2015-03-20 10:43:22 följande:

Jag blir smått galen alltså. BIM-1 och det känns hela tiden som att mensen precis har kommit. Springer på toa stup i kvarten och kollar, inget har kommit. Så tur är väl det då jag fortfarande har lite hopp, men irriterande att hålla på att springa sådär.

Däremot känner jag inga symptom, så har nog inte funkat. Känner enbart obehag i magen som om mensen är påväg.

kan meddela att precis så känner jag också och har precis plussat! Inte testat än? Håller tummarna!
  • Annaba88
    HCS skrev 2015-03-20 10:15:16 följande:

Dagens! Solig Hoppas ni ser, men det är klart starkare på cb idag än igår..

Nämen jag måste ha nåt fel på datorn/synen för ser inget :( men om du ser så är det säkert så :) uppdatera oss blinda och nyfikna ännu :) Å andra sidan får jag känna mig lugn ännu.. testade idag på ÄL +10 och såg inget även om jag har en helt annorlunda känsla i magen än jag haft tidigare månader.. Hoppas!
  • MelinaG
    HCS skrev 2015-03-20 10:53:28 följande:
    kan meddela att precis så känner jag också och har precis plussat! Inte testat än? Håller tummarna! smile1.gif
    Vad roligt, grattis! Nej, har inte testat än. Försöker hålla mig lite till, tänker testa på söndag om ingen mens har dykt upp då :)
  • HCS
    MelinaG skrev 2015-03-20 11:02:41 följande:
    Vad roligt, grattis! Nej, har inte testat än. Försöker hålla mig lite till, tänker testa på söndag om ingen mens har dykt upp då :)
    Tack!
    Duktig du är som orkar vänta, men jag är otroligt glad att jag testade i morse också! Så kunde jag slappna av i helgen och bara myysa! Håller tummarna för dig!
  • Cattiz

Jag har BIM ca 26 mars, tog ett test igår men det var negativt... Har känt en del symptom men det kan ju vara inbillning ;) Det är första gången som vi försöker på riktigt. Hoppas verkligen på ett plus nästa vecka!!! :)

Har varit skengravid några gånger, men vill vara det på riktigt nu!!

• frkvilljunu

testade precis negativt med CB digital

kan inte bara mensen komma nu då

så trött på att tolka alla tecken och ändå visar ju testat tydligt att jag har fel

• Fian88

Bim-5 idag och blankt test imorse, inte så förvånad . Kommer ta ett om dagen nu fram till bim!

Svar på tråden BIM Mars 2015