• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • MelinaG

Testade idag, antingen är det bim-1 eller bim. Blankt :( (det ska vara ett plus i den stora rutan om man är gravid...)

• Iljans

Vad är detta för test?? Men så länge mensen inte är kommen så kan man ju ha hoppet uppe :)

MelinaG skrev 2015-03-21 17:38:13 följande:

Testade idag, antingen är det bim-1 eller bim. Blankt :( (det ska vara ett plus i den stora rutan om man är gravid...)

• Tamses

Fast jag tycker jag ser ett ljust sträck i den stora rutan, tvärs över det andra.. 
  • MelinaG
    Iljans skrev 2015-03-21 17:43:26 följande:

Vad är detta för test?? Men så länge mensen inte är kommen så kan man ju ha hoppet uppe :)

Bor utomlands, men det är samma som dem använder när man testas hos läkaren här. Samma känslighet som vanliga Clearblue. Tack så mycket för peppning, försöker hålla hoppet uppe, men svårt, man vill ju verkligen bara ha klara besked! Drömmer
  • MelinaG
    Tamses skrev 2015-03-21 18:16:46 följande:
    Fast jag tycker jag ser ett ljust sträck i den stora rutan, tvärs över det andra.. 
    Skönt att höra, för jag ser också ett väldigt svagt streck. Svårt att utläsa om det är rött eller om det är grått som ett spökstreck bara. Tänker att det borde varit starkare dock om det hade varit positivt då jag faktiskt är vid BIM och hcg-nivån borde tagit sig vid det här laget...
  • HCS

Jag ser ett svagt plus där! ingen tvekan Håller tummarna för dig!
  • HCS
    MelinaG skrev 2015-03-21 18:45:36 följande:
    Skönt att höra, för jag ser också ett väldigt svagt streck. Svårt att utläsa om det är rött eller om det är grått som ett spökstreck bara. Tänker att det borde varit starkare dock om det hade varit positivt då jag faktiskt är vid BIM och hcg-nivån borde tagit sig vid det här laget...
    Det är inte alls säkert! Jag var på bim-1 igår och fick jag lade ut igår, ganska så svagt. Tog cb digital i morse och det visade INTE GRAVID. Skitdeppigt, var och handlade och testade när jag kom hem igen 5 timmar senare och då var det ett plus utan tvekan!  
  • HCS

Fick ett starkare plus idag nu på kvällen! Är så lycklig, nu är det helt säkert!Solig

(fick dock negativt med cb digital i morse med morgonurin på bim, mycket märkligt! svagt positivt med rfsu's röda sticka i samma urin)

• Nimmi

Testade idag, antingen är det bim-1 eller bim. Blankt :( (det ska vara ett plus i den stora rutan om man är gravid...) phperTUIO81667.jpg

Hej jag ser ett plus :))
  • Sofiakb
    HCS skrev 2015-03-21 19:09:38 följande:

Fick ett starkare plus idag nu på kvällen! Är så lycklig, nu är det helt säkert!(fick dock negativt med cb digital i morse med morgonurin på bim, mycket märkligt! svagt positivt med rfsu's röda sticka i samma urin)

Grattis! Kul att se att man kan börja med så svaga som dina o sen få ett så fint plus :) Men fy vad dåligt med det digitala! Det ska väl ha samma känslighet? Skulle ta med båda o visa o reklamera det digitala, du är ju uppenbarligen gravid :) Grattis igen!
Svar på tråden BIM Mars 2015