• Mariah1986

IVF Linköping, februari 2015.

Hej tjejer hoppas på att jag kanske får hoppa in i eran tråd :) igår gjorde vi äggplock på Linköping rmc men vi bor i Jönköping . 17 äggblåsor men fick ut 10 ägg så förhoppningsvis blir de insättning på onsdag alltså imorgon om dom inte ringer vilket dom inte får !!!!!

Hur gör de för er ????

• Mariah1986

Va spännande med ruvning då är det snart dax för dig att testa : )

Detta är våran första som iaf har kommit så långt som till äggplock förra gången ägglossade jag själv mitt under behandlingen så det va bara att avbryta .

Än så länge har dom inte ringt idag så jag hoppas att telefon samtalet håller sig borta !!! Vet ni vilken tid man faktiskt kan anta att man slipper deras samtal ?

• Mariah1986

Äppelblomman åh va spännande håller alla tummarna för dig !! De måste ändå va något magiskt över just ruvningen även att de kanske är den jobbigaste biten !

Jk8808 nej va tråkigt men som äppelblomma. Skriver så är de ju så många som plussar sen iaf fast än dom har börjat att blöda ! Jag hoppas att de är så att de fäster att de beror på det !!! Styrke kram

• Mariah1986

Äppelblomma idag har vi insättning känner mig så nervös och förväntansfull men har en liten fråga som dom inte informerade om kom jag på får man ha smink på sig idag och får man äta ??

Jag tror som du att man ska försöka att leva så normalt man vara kan men som du skriver så kommer man nog inte från alla tankar och symptom som man tror och hoppas kan vara en graviditet ! Jag håller verkligen tummarna för dig att de ska lyckas , jag kommer inte att tjuv testa de skulle bara göra ont om de visar neg och att de kanske senare skulle vara pluss och som du skriver så kommer jag med att tänka att man är gravid tills motsatsen säger något annat

• Mariah1986

Usch va tråkigt att du fortsätter blöda ????

Nu är jag rövare av ett topp embryo som dom kallade det för alla tio ägg va topp kvalité så resten ska frysas på lördag om det går vill säga har inte test dag förens 23/3 lång tid tyckte jag . Jag ska ju egentligen ha min mens nu den 6-8 mars men fördröjs den nu pga ivfen ? Nu ska den ju inte komma har jag bestämt men om den gör de iaf

• Mariah1986

Oj då rövare hahaha ruvare såklart hahaha jag mår bara bra är fortfarande öm i magen sen äp läkaren sa även idag att jag är lite i risk zonen för överstimulering men insättningen gick hur bra som helst ! : )

• Mariah1986

Äppelblomman de låter ju riktigt lovande för din de, tycker jag !!!!!! Heja heja !!!

Jk8808 usch va jobbigt med en sån kraftig blödning hoppas du får komma in och titta för de där låter ju hur jobbigt som helst !!

Någon av er som vet om mensen skjuts upp nära man låt på med hormoner ? Vet att jag annars skulle haft mens 6 eller 7 mars .

Kram till er

• Mariah1986

Humm så min mens kan komma bara två tre dagar efter insättning ? : ( fast de för den inte !!!!

• Mariah1986

Aha okej då förstår jag ! Usch alla dessa tankar nu när man ruvar man blir ju smått galen inombords hehe ! Tur man ska jobba i natt så man slipper tänka allt för mycket ! Vad jobbar ni med tjejer ?

• Mariah1986

Jk8808 va skönt att blödningen har lugnat sig men jätte tråkigt att det inte blev nått : ( förstår att du är jätte ledsen önskar att du hade fått ett pluss !!! Jag är på ruvar dag 4 om man börjar räkna dagen efter insättning ? Tiden står verkligen still och man går med ständiga tanken att nä de kommer inte funka varför skulle de funka för oss! Man är. Så hård mot sig själv! När kan du börja igen???

Äppelblomman hur gör de för dig???? Vilken rd är du på?

Svar på tråden IVF Linköping, februari 2015.