• Mariah1986

IVF Linköping, februari 2015.

Äppelblomman åh va härligt de låter vill oxå till mvc snart : ) 5 rör de är mycket !! Jag är oxå svåstucken så de ser jag inte framemot hehe !

Jag har vul nu på tisdag, och om vi får se lilla hjärtat slå så ska vi boka ett möte därefter.

• Mariah1986

Tack så jätte mycket jk8808 jag har tyvärr känslan av att de inte finns nått därinne men vi får se helt enkelt ska vara där 10.30 så jag är så grymt nervös !!!

• Mariah1986

Hej tjejer idé fanns visst ett litet gryn där inne med ett ticka de hjärta känns helt sjukt de känns som en saga !! Och imorgon har vi hälsosammal

• Mariah1986

Tack : ) känns overkligt men är grymt orolig fortfarande men de kanske man kommer så hela vägen ! Håller tummarna för dig nu !!!!

• Mariah1986

Äppelblomman de va de finaste och de häftigaste jag vart med om ! Men trodde faktiskt att man kunde se lite mer i vecka i nio men är glad för de jag såg iaf hjärtat o lilla ryggraden va väl typ de haha . Jag mår bra men är väldigt trött och har ömma bröst sen kan jag bli Putte lite illamående om jag inte äter nått litet ca en gång i timmen .

Hur mår du ? Och vilken vecka är du i ? Kunde du se armar och annat i v 9 när du gjorde vul ??

• Mariah1986

Ja då är de säkert lättare för dig att se vårat vul tog två min kändes de som och efter sa jag att jag vill ha bild och då sa hon att hon inte tänkte på de men vi fick bilderna hon mätte ifrån men de ser bara ut som en böna ! Men om jag hade sagt till tidigare hade hon kanske "letat" efter en bättre profil . Häftigt iaf att man såg ryggraden !

Usch va jobbigt att ha de så tufft som du har jag håller tummarna att de lättar snart !!! När har ni inskrivning ? Vi ska på hälsokontroll imorgon hoppas man får veta då när vi får göra kub mm du kanske vet !?

• Mariah1986

Hej här går de bra är i vecka 10 (9+4) och mina symtom försvinner helt plötsligt men kan komma tillbax ett eller två dygn senare : / börjar känns mig super skraj för ul men antar att alla gravida kvinnor blir det !

När va de du hade ul nu igen äppelblomma. ?

• Mariah1986

Åh va spännande vi har inskrivning nästa vecka på tisdag till dess skulle vi bestämma om vi ville göra kub då tar vi alla prover den dagen men vi ska göra kub så de blur att ringa och boka tid på tisdag : ) men hälso samtalet har vi haft . Tycker veckorna börjar gå snabbare nu är i v 11 på söndag , de skiljer inte så många dagar på oss va ? Vilket datum har ni bf ? Vi har 21 nov ! Va härligas med att du mår bättre och att du slutat rasa i vikt !

Jk8808 hur går det för dig ?!

Och hur går de för er andra tjejer i era behandlingar ?

• Mariah1986

Åh va härligt att köpa vagn tycker att man tittar varje dag på nätet i olika affärer haha va blev de för färg ??? Jag kommer nog köpa nått bebis body eller nått efter ul den 15/5 vågarbibte innan känner mig inte gravid knappt så vågar inte haha ja känner mig som en riktig fegis !

• Mariah1986

Det låter ju helt perfekt !!! Åh vi har med en dröm att få bo på landet ! Det är ju så fint !!!jag är lite glömsk när va de du hade ditt ul ??

Svar på tråden IVF Linköping, februari 2015.