• betwangles

Gillar ni analsex?

Jag trodde att analsex bara var något killar tände på, men min nya flickvän älskar det och vill alltid ha den där bak när vi älskar. Hur är det för er?

• Svar på tråden Gillar ni analsex?
  • betwangles
    Anonym (ALDRIG) skrev 2015-02-19 07:17:55 följande:

Nej! Det är äckligt och gör ont i flera dagar efteråt. Känns som det är bara är till njutning för killen?

Att det bara är njutning för killen är nog helt fel. I mitt fall är det min tjej som älskar det. Själv tycker jag att vaginalsex är skönare, men det finns en väldigt upphetsande faktor i a-sex som gör det till ett fantastiskt komplement.

• Anonym (Nej)

Jag är kvinna och hatar det.

• trosflickan

Jag tror att det är såhär ... Kvinnor som säger att dom inte gillar det har helt enkelt inte provat ... Och dom som har provat och tycker det gör ont och att det inte va skönt har helt enkelt inte provat det med en man som vet vad han gör .

Jag hade det med en man vars penis va smal och liten .. Gjorde gris ont .

Sen hade jag det med en man vars kuk va så stor att jag påriktigt inte fick in den i munnen , å jag har en stor och bra mun. Det va det bästa analsexet jag haft i mitt liv , hade inte ont en enda gång..för han visste precis vad det var han gjorde .

• panicorion
    trosflickan skrev 2015-02-19 10:17:57 följande:

Jag tror att det är såhär ... Kvinnor som säger att dom inte gillar det har helt enkelt inte provat ... Och dom som har provat och tycker det gör ont och att det inte va skönt har helt enkelt inte provat det med en man som vet vad han gör .

Sen hade jag det med en man vars kuk va så stor att jag påriktigt inte fick in den i munnen , å jag har en stor och bra mun. Det va det bästa analsexet jag haft i mitt liv , hade inte ont en enda gång..för han visste precis vad det var han gjorde .

Håller med till fullo, bra skrivet =) 
  • MrFlex

Önskar min fru kunde läsa detta:) Jag delar din åsikt.
  • Anonym (Nej)

Så om analsex görs rätt så skulle alla tycka om det? I så fall ignorerar du helt att alla tycker och känner olika.

Jag har haft analsex ett par gånger och jag tycker själva akten är avtändande och känslan är att jag har en bajskorv som åker in och ut. Jag har haft analsex, som inte gjort ont, och jag hatar det.
  • LostInTranslation

Älskar det!! Känns lite förbjudet och perfekt att kunna ta ett steg vidare från att knulla vanligt när båda är riktigt kåta och bara vill ha mer... Sen är fingrar där bak aldrig fel när man knullar. Uppskattas av de flesta tjejer jag träffat...Inte alltid från början men när extasen stiger är det en klar höjning av tonläget när ett par fuktiga fingrar börjar massera där bak intensivare och intensivare till det till slut slinker in... Life is good

• Anonym (Mamita)

Jag gillar det..

Fast det förutsätter ju att den man har det med vet vad han sysslar med...
    Har råkat ut för några enstaka stackare som tror att det bara är att pressa in och köra ungefär, brukar resultera i att det varken blir analsex eller sex alls mer för den delen.... (sata,jävl, helv vad ONT det gör..haha)

Men med rätt person, kan det vara myyyycket trevligt

Svar på tråden Gillar ni analsex?