• betwangles

Gillar ni analsex?

Jag trodde att analsex bara var något killar tände på, men min nya flickvän älskar det och vill alltid ha den där bak när vi älskar. Hur är det för er?

• Svar på tråden Gillar ni analsex?
  • Mums30

Gillar det bara om kvinnan är med på det. Och jag menar att hon vill det, då är det en rolig och skön upplevelse. Härligt att se kuken glida in i en tight och välformad rumpa...

• Anonym (Mia)

Nja, det kräver mycket jobb och är inte så skönt till en början, men det är skönt precis innan jag kommer och när jag kommer. Sen blir det direkt oskönt efter orgasmen så då måste han dra sig ur på en gång. Och det har hänt någon gång att han fått bajs på kuken vilket känns jobbigt. Så det är mycket jobb för något som inte är så speciellt skönt och som dessutom har potential att bli äckligt.

• Anonym (Undrar)

Men ursäkta off topic men hur gör man egentligen? Så att det inte gör ont osv..

• Anonym (Mia)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-02-19 14:19:28 följande:

Försiktigt, mjuka upp, först ett finger, sen fler. Var dödskåt, smek dig samtidigt. Låt killen (eller den som ska penetrera, för att vara neutral) vara stilla och mottagaren får sakta trycka sig mot kuken/dildon. Vänj dig sakta och massor, massor med glidmedel.
  • betwangles
    Anonym (Undrar) skrev 2015-02-19 14:19:28 följande:

Sakta och försiktigt  i början är nyckelorden. Man för in kuken en liten bit i taget, vilar en stund så att muskeln slappnar av, sen lite till...vila osv. Sen när muskeln är avslappnad kan man börja "röra" sig.
  • betwangles
    Anonym (Mia) skrev 2015-02-19 14:22:52 följande:
    Försiktigt, mjuka upp, först ett finger, sen fler. Var dödskåt, smek dig samtidigt. Låt killen (eller den som ska penetrera, för att vara neutral) vara stilla och mottagaren får sakta trycka sig mot kuken/dildon. Vänj dig sakta och massor, massor med glidmedel.
    Vi använder aldrig glidmedel...min flickvän gillar inte det.
  • Anonym (Mia)
    betwangles skrev 2015-02-19 14:25:24 följande:

Vi använder aldrig glidmedel...min flickvän gillar inte det.

Aha där ser man, alla är olika. Jag kan också göra det utan glid, men med glid är mer komfortabelt :)
  • Anonym (Mia)

Mer komfortabelt för mig alltså, andra kan ju tycka annorlunda :)

• edwin47

Mmm. Fittslem brukade vara glidmedel. But hey... :)

• Anonym (analkåt)

Jag älskar analsex!

Ska helst göra lite ont på mig, grrrr ;)

• edwin47

Supersoft om du vore tjej, Analkåt. Men man kan inte få allt som de sade i kumlabunkern.

• Livsnjutaren38
    ccarrolinder skrev 2015-02-19 09:02:05 följande:

Ja jag gillar det.

De låter trevligt de ????
  • Livsnjutaren38
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 13:49:05 följande:

Jag gillar det..

Fast det förutsätter ju att den man har det med vet vad han sysslar med...

Har råkat ut för några enstaka stackare som tror att det bara är att pressa in och köra ungefär, brukar resultera i att det varken blir analsex eller sex alls mer för den delen.... (sata,jävl, helv vad ONT det gör..haha)

Men med rätt person, kan det vara myyyycket trevligt

Underbart är va de är :) gillar du om man slickar dig där som uppvärmning?
  • ToyBoy82
    Anonym (analkåt) skrev 2015-02-19 23:55:49 följande:

Jag älskar analsex!

Ska helst göra lite ont på mig, grrrr ;)

Ja lite tuffa "rollspel" under akten ska inte underskattas :)
Svar på tråden Gillar ni analsex?