• Forumvärd

    Vilken realityshow skulle du välja att deltaga i?

    Realityserier är ett relativt populärt fenomen. Vi bänkar oss framför TV:n och hejar fram våra favoriter och förfasas eller gottar oss i intriger och dramor. Men- vilken realityserie skulle du kunna tänka dig att vara med i och varför?

    Rösta och diskutera gärna i tråden!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken realityshow skulle du välja att deltaga i?
  • lövet2

    Om jag tänker mig själv som fullt frisk och arbetsför, så skulle jag välja Farmen. Skulle gärna lära mig att mjölka en ko, stycka kött och allt det där andra de gör.

  • OupaOupa

    Amazing Race! Hade varit häftigt att få flänga jorden runt och leta ledtrådar och få göra galna utmaningar.

  • MadHatter

    Hela Sverige bakar, om det programmet kvalar in under rubriken, annars tycker jag att MTVs "made" var lite kul (fast en version för vuxna då), där man får lära sig något nytt.

  • MadHatter

    Kan tänka mig lets dance också, skulle vara roligt att lära sig dansa, gillar dock inte att titta på programmet.

  • SupersurasunkSara

    Let´s dance men jag kan redan dansa så jag skulle nog inte få vara med.

    Stjärnor på slottet men jag är ingen kändis så jag får inte vara med där heller haha.

    Hela Sverige syr kanske.

    Gift vid första ögonkastet skulle jag kunnat testa på när mina barn inte bor hemma längre och om jag inte redan vore gift förstås...

  • pluvdo
    SupersurasunkSara skrev 2015-02-20 09:46:30 följande:

    Let´s dance men jag kan redan dansa så jag skulle nog inte få vara med.


    Fast nog kunde väl exempelvis Benjamin Wahlgren dansa redan innan han var med?
  • Anonym (Alla gånger)

    Farmen. Alla gånger. Älskar djur och trädgård och att fixa och bygga. Men inte kamerorna förstås......... Men annars :)

Svar på tråden Vilken realityshow skulle du välja att deltaga i?