Varför gillar så många kvinnor yngre killar?
För att yngre killar är mer attraktiva i mina ögon än äldre. Oftast. Finns undantag men de är få. Jag har alltid gillat jämnåriga eller yngre killar.
För att yngre killar är mer attraktiva i mina ögon än äldre. Oftast. Finns undantag men de är få. Jag har alltid gillat jämnåriga eller yngre killar.
Håller med.
Bland de äldre är det vanligare med grått hår, gubbmage, sliten hy som inte skiner, blottade tinningar etc. Finns inte detta attraktivt alls.
Visst har jag själv fått lite vita strån, men jag färgar över det och således är det inget som märks. Om dessa män hade tagit hand om sig bättre hade de kunnat vara mer attraktiva, men nu struntar de i att träna, äter dåligt, stressar för mycket, sover för lite och bryr sig inte om att färga håret eller transplantera in hårsäckar när det behövs.
Jag tänker likadant. Jag har full förståelse för om en man som ser väldigt ung ut vill ha en yngre tjej som matchar honom till utseendet. Likaså vill jag ha en som matchar mig, och det har hittills ingen av de jämngamla eller äldre jag träffade som singel gjort. Dessutom raggar yngre på mig hela tiden i tron om att jag lika gammal som de, så varför inte?
Det är ju bättre för en kvinna i min ålder att en satsa på yngre kille om hon vill skaffa barn, för det är enklare att bli gravid då samt att det inte är lika stor risk för vissa sjukdomar.
Typ ner till 25 ca. T o m 23 i nåt enstaka fall. Det beror på killen.
Hur unga då?
Är det den åldersgruppen du helst vill se
Idag tackar du nej till 23 åringar