• Anonym (Alice)

Varför gillar så många kvinnor yngre killar?

Tycker att det står var och varannan dag om kändisar som har yngre pojkvänner, vet  flertal av bekanta som har det, två av mina vänners mammor har det, även min mamma och någon av hennes vänner.
    För tre år sedan så lämnade min mamma min pappa för en kille som var 18 år yngre än henne, han är bara några år äldre än min syster så ingen trodde att det skulle hålla särskilt länge men de fick barn i december.

Varför är det så många kvinnor som föredrar yngre killar framför jämnåriga? Jag är bara 15 men även om jag var 25 så hade jag inte varit intresserad av yngre.  Föredrar ni yngre killar? 

• Svar på tråden Varför gillar så många kvinnor yngre killar?
  • Anonym (L)
    MxMeNow skrev 2015-02-22 22:59:40 följande:

Rent krasst vet jag att jag och många av mina vänner aldrig sett så bra ut som när vi passerade 30. Vackra, med gott självförtroende och vi vet och vågar visa vad vi vill ha. Yngre män är ofta mer måna om sitt yttre, har mer energi och större sexlus.

Jag föredrar inte de yngre männen bara för energin, sexlusten och det yttre utan också för att de oftare är mindre bittra och mer romantiska också.
  • Anonym (Lisen)
    Anonym (L) skrev 2015-02-23 01:40:10 följande:
    Jag föredrar inte de yngre männen bara för energin, sexlusten och det yttre utan också för att de oftare är mindre bittra och mer romantiska också.
    Tycker också att det stämmer. När jag var singel var alla männen i min egen ålder och äldre så bittra och cyniska. Mycket prat om att ex gjort si eller så och att de inte ville ha den typen av relation igen. Totalt avtändande när man dejtar. Jag ville ha nån med fokus på mig och inte på gamla saker. Själv såg jag till att ta itu med det förflutna innan jag började dejta igen.

Tycker att det tar bort allt magiskt och fint om mannen sitter och berättar om att hans ex minsann hade psykiska besvär, så nu vill han inte ha en sån tjej igen. Eller att hon klagade för mycket och att vill ha nån som är gladare.
  • Anonym (JaJa)
    Anonym (L) skrev 2015-02-23 01:40:10 följande:
    Är du ensam om att tycka så eller tror du det finns fler kvinnor som tycker om att ha en mysig stund med yngre? 
  • Anonym (JaJa)
    Anonym (Mi) skrev 2017-06-30 23:47:47 följande:

Aha

?
  • Anonym (JaJa)

Stämmer det ens tror inte kvinnor ens fantiserar om det?

• Anonym (Mi)
    Anonym (JaJa) skrev 2017-06-29 16:28:18 följande:
    Är du ensam om att tycka så eller tror du det finns fler kvinnor som tycker om att ha en mysig stund med yngre? 
    Självklart finns det fler, men jag hade själv inte nöjt mig med endast "en mysig stund". Ska jag ha något så ska det vara på riktigt och inga kk-relationer eller dylikt.
  • Anonym (JaJa)
    Anonym (Mi) skrev 2017-10-27 01:28:29 följande:
    Självklart finns det fler, men jag hade själv inte nöjt mig med endast "en mysig stund". Ska jag ha något så ska det vara på riktigt och inga kk-relationer eller dylikt.
    så du skulle kunna tänka dig att vara tillsammans med en yngre kille mellan 20-21?
  • Anonym (JaJa)
    Anonym (Mi) skrev 2017-10-27 01:28:29 följande:
    Självklart finns det fler, 
    Jag trodde det inte var så värst vanligt oftast är det alltid kvinnan som är yngre 
  • Anonym (JaJa)
    MammAmma skrev 2015-02-22 16:25:03 följande:

För att yngre killar är mer attraktiva i mina ögon än äldre. Oftast. Finns undantag men de är få. Jag har alltid gillat jämnåriga eller yngre killar.

Hur unga då?
Svar på tråden Varför gillar så många kvinnor yngre killar?