• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • vicky91
    jessicaskåne skrev 2015-03-13 14:54:19 följande:

Hej på er smile1.gif

Tjej i Skåne som också väntar En liten i november jag bor i Skåne är det någon mer?

Jag är gärna med i FB gruppen, jag heter Jessica Erlandsson på fb.

Grattis. Jag bor i lund skåne :)
  • Trattkantarell
    Jag pmar er som skrivit ut namn och att ni vill vara med i gruppen. Det är verkligen supersvårt att sitta och leta och gissa på folk så tar hellre mailadress eller direkt länk till profilen om någon mer vill vara med.
    Det går bra att skicka privat meddelande om ni inte vill skriva ut det här
  • Fluff77
    förstagångengravid skrev 2015-03-12 22:45:11 följande:

Har en fem månaders son verkar som vi visst väntar ett till 5+1 beräknad den 10 november men med min lille plutt var jag beräknad den 22 oktober men födde Den 5 oktober från börjar var han på vägs o födas den 9 september men men han lyckades hålla sig inne fastän Jag gick fem cm öppen efter dom stoppat förlossningen men envis kom ut tidigare :)

Kul med en till som har en liten bebis. Min är oxo född i september 14
  • PaLo

Grattis till alla nya plus!

Hur går det för er där ute? Hur mår ni?

Själv vaknade jag med en jobbig halsbränna idag, annars är det ganska lugnt. Lite frossa på kvällarna och illamående om jag t.ex. tar ett bad för att sluta frysa. Men annars är det superbra för min del.

Är någonstans i vecka 5 idag. Svårt att veta exakt då jag plussade direkt efter ett MF så hann alltså inte få mens emellan. Inskrivning hos BM på måndag. Skrattande

• lottaooo

Grattis till alla plus

Jag fick missfall och är gravid direkt eftet missfallet men jag är någon stans runt vecka 5 nu. Ska på rutim ultraljudsundersökning i vecka 10e.

jag fryser och mår illa och brösten är uma. Kram

• Joys

Jag joinar här! Grattis till alla er andra!

25 år och tog ut P-staven för ungefär ett år sen så att jag plussade i torsdags känns fantastiskt bra! Enligt gravidappen går jag in i vecka 7 imorgon (bf 7 nov) och har fått tid på barnmorskemottagningen fredag nästa vecka. Är hungrig precis hela tiden, lätt illamående, ömma bröst och har molvärk till och från. 1:a graviditeten!

• Trullsan85

Jag hoppar gärna in här.
    Gravid med första barnet som väntas komma i början av november.
    Lyckan är total!!!!!
    Grattis till er alla!

• caruwlin

Om ingen kan se att man gått med i fb-gruppen går jag gärna med, vi har inte berättar om Vårat + för någon( inte äns våra föräldrar) då vi bara e i v 6. Vi tänkte berätta i v 12 så.

Så ifall ingen som e vän med mig kan se gruppen vill jag gå med :)

Trattkantarell skrev 2015-02-25 08:32:32 följande:

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34

Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

Svar på tråden BF November 2015