• Anna Hbg

Novemberbebisar 2015

Hej!

Hoppar gärna in här om jag får?

Har följt er lite i smyg men inte skrivit eftersom jag blödit en del och var rädd för missfall men idag fick jag se ett litet pickande hjärta på vul i v.6+1

Om denna lilla saken vill hänga kvar därinne så blir det bebis ca 14/11 :)

• Anna Hbg
    Minitokrik skrev 2015-03-23 10:29:35 följande:

Fått en tid till gyn i morgon för att se om barnet mår bra! Har fortfarande små blödningar så dom ville göra en undersökning så är riktigt nervös nu :/ någon annan som fått göra en sådan undersökning?

Det jag fock göra var att ta blodvärdet, stick i fingret, urinprov, klamydiatest och en gynundersökning där de uteslöt utomkvedeshavandeskap och kollade så allt såg bra ut.
  • Anna Hbg
    MakeitHappen skrev 2015-03-23 17:59:38 följande:

Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..

hoppas det går bättre för er andra..

Beklagar verkligen! :(
  • Anna Hbg
    Daniela1983 skrev 2015-03-24 12:09:40 följande:

Roligt! Samma BF!

Ja, vad skoj :)

Räknar dock med att gå över tiden om jag får behålla vår lilla böna då sonen föddes i v.43 :/
    glaesir skrev 2015-03-24 16:06:07 följande:

Vecka 6+2 enligt VUL! Jaa håller verkligen tummarna.. Har inte tagit något blodprov tidigare! Om 2 veckor skall jag på nytt VUL, skulle dock ringa in om det kommer färskt blod..

Håller tummarna för dig!
  • Anna Hbg
    Minitokrik skrev 2015-03-25 13:32:51 följande:

Tråkigt att behöva skriva det här men dom hittade ingen bebis i livmodern när dom kollade igår men allt visade att jag var gravid. Doktorn såg något men kunde inte tyda om det var bebisen men något som låg utanför. Fick lämna ett prov och ska tillbaka på torsdag och ta ett igen. Visar det dubbelt av något så har jag råkat ut för Utomkvedshavandeskap. Men allt tyder på det :/

Nej men usch :(

På mitt första vul, som jag fick pga blödning, visade bara en tom hinnsäck men 10 dagar senare hittade de ett litet embryo med tickande hjärta.

Håller tummen för att allt går bra för dig!
  • Anna Hbg

Här har illamåendet slagit till med full kraft :/ Kom knappt upp ur sängen ogår bara. Har fått Lergigan utskrivet men det hjälper sisådär.

Hoppas verkligen det ger med sig snart!

Det som oroar mig mest just nu, förutom mf såklart, är att jag gifter mig den 18/4 och tänk om jag mår lika dåligt då eller om jag växt såpass mycket så att klänningen inte passar :O

• Anna Hbg
    catand89 skrev 2015-03-27 10:30:41 följande:

Vilken vecka är du i? Magen brukar inte komma fören efter v 12-13, då började den puta lite på mig förra gången.

Är i v.6+5 idag och förra graviditeten gick magen inte att dölja i v.12 så kan bli på håret :O

Har en korsettliknande överdel med mer vid i kjolen så hoppas det funkar ;)
  • Anna Hbg
    Martiina88 skrev 2015-03-28 12:16:39 följande:

Grattis till er alla med bebisar på g.

Jag och sambon var på vul igår för att kolla hur allt såg ut pga mitt förra missfall. Och tyvärr så har det inte blivit något den här gången heller. Blir att skrapa bort och bara försöka på nytt.

Känns lite som att man ska drunkna men man får inte förlora hoppet.

Har iaf haft alla symtom som illamående, ömma bröst, humör, trötthet. Ingen blödning än som visa att de är mf men läkaren va säker. Det är så trist :( inget november barn för oss iaf.

Beklagar verkligen! :(
  • Anna Hbg
    Ninni02 skrev 2015-03-28 21:44:39 följande:

Nu kräks jag 5-6 gånger varje kväll. Illamående har jag hela dagarna. Hur fixar ni detta? Jag behöver verkligen tips.

Samma för mig :(

Blivit bättre för mig om jag försöker äta lite men ofta gärna typ knäckebröd och saltiner.

Dricker bara vatten, gärna med citron och bubblor.

Har även fått Lergigan Comp utskrivet som tar bort det mest akuta illamåendet.
  • Anna Hbg

Har fått tid för kub idag. Blir den 30/4 men fattarinte hir kag ska kunna vänta så länge på att få se det lilla knytet igen :O

Har ju haft MA tidigare så det ökar på min oro.

Funderar på att fråga bm om jag kan få ett vul innan det är dags för kub.

Svar på tråden Novemberbebisar 2015